۰ نفر

اقدامات بهداشتی در اجاره ویلا

۸ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۵۳
کد خبر: 594542
اقدامات بهداشتی در اجاره ویلا

اجاره ویلا استخردار در شمال کشور یا سایر مناطق خوش‌‌آب‌ و هوا بسیار مزه می‌ دهد. خب خرید ویلا در حال حاضر برای بسیاری از مردم شدنی نیست.

قیمت ویلاها افزایش بسیاری داشته‌اند و به همین خاطر عملاً نمی‌توان اقدام به خرید ویلا کرد. به همین خاطر مدتی است که اجاره ویلا نوشهر یا اجاره ویلا ماسال و سایر شهرهای خوش‌آب‌وهوا و توریستی کشور بسیار پرطرفدار شده است.

قیمت اجاره ویلا در شهرهای مختلف کشور متفاوت است. همچنین لوکس بودن و شرایط ویلا نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. معمولاً هرچه ویلا لوکس‌تر باشد، تمیزتر است و مسافران بیشتر داخل آن احساس راحتی می‌کنند. بسیاری از مسافران وقتی که وارد ویلا می‌شوند، از نظر شرایط بهداشتی دچار وسواس خواهند شد. در این مقاله قصد داریم تا درباره اقادامت بهداشتی در اجاره ویلا صحبت کنیم.

ویلاهایی که نظافت بیشتری دارند را تهیه کنید

در حال حاضر اجاره ویلا نوشهر یا هر شهر دیگری به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. مهم نیست که به‌دنبال اجاره ویلا ماسال ، رودبار، گیلان یا مازندران باشید، در هر صورت می‌توانید به‌صورت اینترنتی مشخصات ویلا را بررسی نمایید و نظرات کاربران را مطالعه کنید. پس بهتر است به نظرات کاربران اهمیت دهید.

کاربران نظرات بسیار مفیدی در خصوص ویلا به شما ارائه می‌دهند. یکی از اطلاعاتی که می‌توئانید درباره ویلاهای مختلف از طریق کاربران متوجه شوید، اطلاعات نظافت و پاکیزگی است. وقتی که برخی کاربران درباره بهداشت و نظافت ویلا شکایت کردند، پس بهتر است به‌دنبال ویلاهای دیگری بگردید.

نظافت ویلا به عهده خودتان است

وقتی که در هتل اقامت می‌کنید، هر زمان که بخواهید نظافت اتاق انجام می‌شود و به اصطلاح روم سرویس روی اتاق ارائه خواهد شد؛ اما ویلا اینطور نیست. وقتی که در ویلا اقامت کنید، نظافت ویلا به عهده خودتان است. پس در صورتی که به بهداشت فردی اهمیت می‌دهید، باید از مالک ویلا بخواهید تا اسباب نظافت را در اختیارتان قرار دهد. به این ترتیب می‌توانید هر روز اقدام به نظافت ویلا کنید تا ویلای شما همیشه تمیز باقی بماند.

اجاره ویلا1

 

سرویس خواب همراه داشته باشید

هرچه قدر هم که نظافت در ویلا رعایت شده باشد، سرویس خواب هیچگاه به‌صورت کامل تعویض نمی‌شود. در بهترین حالت ممکن، بعد از خروج هر مسافر، روبالشی و ملحفه‌ها شسته می‌شوند؛ اما خبری از تعویض آن‌ها نیست. برخی افراد دچار بیماری‌های پوستی هستند و ممکن است آلودگی آن‌ها روی سرویس خواب باقی بماند.

پس در صورتی که اقدام به اجاره ویلا کردید، می‌توانید سرویس خواب خودتان را همراه ببرید. سرویس خواب می‌تواند شامل بالش، پتو، ملحفه و روبالشی باشد. این وسایل فضای چندانی اشغال نمی‌کنند؛ اما باعث می‌شوند تا بهداشت فردی به‌خوبی رعایت شود. همچنین در صورتی که می‌توانی تشک‌های مسافرتی همراه بیاورید، بهتر است این کار را بکنید تا از تشک‌های استفاده‌شده داخل ویلاها استفاده نکنید.

مخصوصاً زمانی که اقدام به اجاره ویلا ماسال یا سایر شهرهای شمالی کنید، متوجه بوی رطوبت در تشک خواهید شد. پس بهتر است سرویس خواب مناسب همراه داشته باشید.

از دمپایی روفرشی استفاده کنید

پیش از شما مشخص نیست که چه کسی ویلا را کرایه کرده است. برخی افراد با کفش بیرون داخل ویلا می‌شوند. پس بهتر است پای برهنه روی زمین راه نروید و حتماً از دمپای روفروشی استفاده کنید. همچنین بهتر است با دمپای روفروشی بیرون از محوطه ویلا نروید.

به این ترتیب گرد و خاک وارد ویلا نمی‌شود و حتی نفر بعدی که اقدام به اجاره ویلا نوشهر یا هر شهر دیگری می‌کند، از پاکیزگی ویلا لذت خواهد برد. حتی اگر دمپای مخصوص روفروشی ندارید، می‌توانید دمپایی یا کفش دم‌دستی خودتان را تمیز کنید و از آن به‌عنوان روفرشی استفاده نمایید.

اجاره ویلا

 

سرویس بهداشتی را خودتان بشویید

بهتر است پیش از سفر، مقداری شوینده از جمله وایتکس همراه بیاورید. مواد شوینده‌ای همانند وایتکس، به‌صورت کامل سرویس بهداشتی را ضدعفونی می‌کنند. گاهی برخی انواع باکتری در سرویس‌های بهداشتی وجود دارند که باعث ایجاد بیماری می‌شوند.

پس برای آنکه دچار چنین مشکلی نشوید، بهتر است خودتان سرویس‌های بهداشتی را آنطور که مدنظرتان است بشویید و از نظافت آن لذت ببرید. به این ترتیب دیگر نگران بروز بیماری نخواهید شد.

نظافت اجاره ویلا استخردار اهمیت بیشتری دارد

وقتی که اقدام به اجاره ویلا استخردار می‌کنید، باید درباره نظافت استخر دقت کنید. متأسفانه استخرها به‌خاطر آنکه حجم بسیاری آب می‌خواهند، بعد از خروج هر مسافر تخلیه و نظافت نمی‌شوند. این کار عملاً اصلاً صرف اقتصادی ندارد و آب بسیاری را هدر می‌دهد. خب چاره چیست؟

برخی استخرها دارای سیستم تصفیه خودکار هستند و مالکان نیز بعد از خروج مسافران، به آب مواد ضدعفونی‌کننده همانند کلر اضافه می‌کنند. فقط در صورتی از استخر استفاده کنید که بوی مواد ضدعفونی‌کننده به مشام برسد و استخر دارای سیستم تصفیه خودکار باشد، در غیر این صورت بهتر است از استخر استفاده نکنید.

ضدعفونی در شرایط کرونا

در شرایط کرونا بهتر است یک گالن الکل سفید همراه داشته باشید و بخش‌های مهم ویلا که بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارید را ضدعفونی کنید. حتماً از الل‌های بدون‌رنگ و سفید استفاده کنید تا اسباب خانه ویلا لک نشود و مجبور به پرداخت خسارت نشوید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.