۰ نفر

۸ لباس و اکسسوری که داشتن آن برای هر خانم ۳۰ ساله ضروری است

۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۴
کد خبر: 569691
۸ لباس و اکسسوری که داشتن آن برای هر خانم ۳۰ ساله ضروری است

برای بسیاری از افراد ۳۰ سالگی سنی است که آغاز و پایان همزمان خامی و پختگی انسان است و شاید بسیاری در این سن به این فکر کنند که در جایگاهی قرار دارند که می‌توانند بسیاری از کارها را انجام دهند و بسیاری از لباس ها را بپوشند و شاید دیگر نیاز نباشد که در پوشش و طرز فکرشان از کسی کمک بگیرند.

در واقع در این سن خانم ها دوست دارند آزادی عمل بیشتری داشته باشند و هر آنچه که دوست دارند را امتحان کنند. شاید ابتدا اینکه بتوانید پوشش خودتان را آنگونه که دوست دارید تغییر دهید بتواند کمی حالتان را بهتر کند. در این مقاله در مورد آنچه در سی سالگی برای پوشیدن به آن نیاز خواهید داشت بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

  1. ست اورال

ست اورال یا لباس های سرهمی از آن دست لباس هایی است که نمی‌شود به راحتی از آن گذشت و بسیاری از خانم ها به آن علاقه دارند. عموماً بیشتر خانم‌ها دوست دارند قد بلند و کشیده ای داشته باشند. لباس های سرهمی باعث می­شوند تا قد شما بلند تر و کشیده تر از آنچه که هست به نظر برسد مخصوصا اگر رنگ این لباسها تیره باشد. لباس های سرهمی هم برای مهمانی ها مناسب هستند و هم برای پوشیدن درون خانه راحت و مناسب می­باشند. تنها چیزی که مهم است جنس و نوع پارچه و رنگ بندی آن است که می‌تواند در محل پوشیدن آن تغییر ایجاد کند. یعنی اگر شما یک سرهمی با پارچه گل گلی خرید باشید این لباس را می­توانید در منزل استفاده کنید و اگر هم این لباس را با یک پارچه کرپ کش به رنگ قهوه ای تیر خریده باشید این لباس مناسب مهمانی و مجالس می‌باشد. تنها طرح و جنس پارچه است که می‌تواند تفاوت ایجاد کند.

2-لباس‌های وینتیج

لباس های وینتیج گزینه دیگری است که می­توانید برای کمد لباس های تان از آن استفاده کنید. اگر تا به حال به فکر خرید لباس هایی با طراحی قدیمی نیفتاده بودید اکنون با تکرار شدن زمان آن فرا رسیده تا از این لباس ها خریداری کنید. میتوانید از یک سارافون تا بالای زانو به همراه یک کت بلند و یک نیم بوت استفاده کنید و استایل‌تان را به یک استایل خاص تبدیل کنید. روش دیگر این است که از یک دامن تنگ ساده یا یک دامن ترک به همراه یک شومیز کوتاه و یک کت بلند چهارخانه خاکی رنگ به همراه یک کفش قهوه ای رنگ ورنی استفاده کنید.

3-کت‌های گشاد ترند سال ۲۰۲۰

3کت های اورسایز این روزها ترند شده و علاقمندان بسیاری دارد. یکی دیگر از توصیه های ما به شما این استایل زیبا است تا از یک استایل خاص لذت ببرید. این کت ها را عموماً به همراه یک تیشرت سفید ساده و شلوارهای بگ یا شلوارهای جین تنگ و یک کیف کمری استفاده می­کنند. در این استایل خانم ها می‌توانند از بوت یا نیم بوت های چرمی مشکی استفاده کنند و یک استایل ترکیبی جدید بسازند.

4-انواع مختلف اکسسوری‌ها

اکسسوری ها دیگر مواردی هستند که شما حتماً باید به همراه استایل‌تان از آنها استفاده کنید. در اینجا می خواهیم چند نمونه از این اکسسوری‌ها را به شما معرفی کنیم.

  • ساعت

شما می توانید با توجه به استایل خاص خود ساعتهای بند چرمی یا ساعت های بند فلزی استفاده کنید. داشتن هر دو نوع این ساعت ها مفید و کاربردی هستند و هر کدام برای استایلی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال ساعتهای بند چرمی بیشتر مناسب استایل های اسپرت و یا استایل های مناسب محیط های اداری هستند و ساعت‌های فلزی ساعت های شیکی هستند که بیشتر مناسب مهمانی ها هستند.

  • عینک

بسیاری از افراد هستند که بدون اینکه چشم هایشان ضعیف باشد از عینک هایی شبیه به عینک های طبی استفاده می­کنند در صورتی که این عینک ها شماره ندارند و تنها فریم عینک هستند. در واقع بسیاری از افراد هستند که عینک را تنها به دلیل تاثیری که روی چهره و استایل­شان میگذارد استفاده می­کنند. جدا از این عینک‌ها، عینک های آفتابی برای روزهای گرم تابستان و حتی روزهای آفتابی پاییز و زمستان ضروری هستند و داشتن آن به شدت توصیه می‌شود. عدم داشتن یک عینک مناسب در مقابل تابش نور خورشید باعث آسیب به چشم ها میشود و همچنین عینک تا حدی می­تواند از قسمت های اطراف چشم در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت کند. برای آنکه عینک و ساعت مناسبی برای خود تهیه کنید می توانید به نمایندگی فروش آنلاین زیورآلات و جواهرات برند سواروسکی مراجعه کنید و محصولات مورد نیازتان را به صورت اینترنتی خریداری کنید تا از خرید یک محصول با کیفیت اطمینان پیدا کنید.

5-شلوارهای بلند و گشاد

4

یکی دیگر از مواردی که استایل شما را خاص می کند شلوارهای گشاد و بلندی هستند که می‌توانید آنها را با یک بلوز کوتاه ست کنید. این شلوارها بیشتر مناسب مهمانی های خانوادگی و دورهمی ها هستند و جذابیت و سنگینی خاصی به پوشش شما می بخشند. از رنگ مشکی برای شلوار هایتان استفاده کنید تا بتوانید آن را با لباس های مختلفی ست کنید.

6-انواع کلاه‌های تابستانی و زمستانی

چیز دیگری که نیاز دارید حتماً درون کمد لباستان باشد کلاه های تابستانی و زمستانی است. کلاه های لبه پهن تابستانی که بسیار زیبا هم هستند بیشتر مناسب عکاسی در فضای باز و یا رفتن به کنار ساحل میباشند تا صورتتان از برخورد شدید نور آفتاب محافظت شود.

اما کلاه های زمستانی انواع بسیار مختلفی دارند که میتوانید برای محافظت از سر و گوش هایتان از آن استفاده کنید و یا میتوانید از آن ها تنها به عنوان یک المان در استایل تان استفاده کنید و پوششی زیباتر و گیرا تر داشته باشید. انواع کلاه های زمستانی شامل کلاه های پوستی، کلاه های انگلیسی و کلاه های بافتنی هستند که شما میتوانید با توجه به نیاز و استایل خود هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

7-استایل‌های اسپرت و راحت تابستانی و زمستانی

چیز دیگری که نیاز دارید درون کمدتان باشد استایلهای راحت تابستانی و زمستانی می‌باشد.

برای داشتن یک استایل راحت تابستانی میتوانید از مانتوهای کیمونو آستین پفی و کوتاه به همراه شلوارهای مام فیت استفاده کنید. شلوارهای پارچه ای هم برای فصل گرم میتوانند بسیار مناسب باشند.

اما برای داشتن استایل راحت در پاییز و زمستان پافر و هودی به همراه شلوارهای جذب و فیت با کلاه های بافتنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. استایل‌های پاییزی و همراه هودی در میان جوانان و نوجوانان طرفدار بسیاری دارد. برای مشاهده ایده‌های بیشتر جهت ست کردن هودی با استایل‌های مختلف کلیک کنید.

8-کت چرمی کوتاه

در انتها یکی از بهترین استایل هایی که میتوانید داشته باشید استایل های کلاسیک با کت‌های چرم میباشد. کت چرم همواره یکی از المان های جذاب برای خانم ها به حساب می­آید. ست کردن کت چرم با لباس های دیگر تقریبا هم راحت است و شما میتوانید بسیاری از لباس هایی که دارید را به راحتی با کت چرمی خودتان ست کنید. برای خرید انواع محصولات چرمی می‌توانید از میان محصولات زنانه و مردانه برند چرم درسا و به صورت اینترنتی کالای مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت چرم خریداری کنید.

نکاتی که ذکر شده برای خاص تر شدن استایل یک خانم جوان کاربرد دارد و امیدواریم بتوانید از این موارد در استایل های خود استفاده کنید و لذت ببرید.

 نویسنده: سارااقبالی