۰ نفر

بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران چه کسی است ؟

۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۴۲
کد خبر: 561975
بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران چه کسی است ؟

آموزش ارز دیجیتال اولین گام برای ورود به دنیای ارز دیجیتال است ، اما سوال مهم این است که بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران چه کسی است ؟

تحلیل بیت کوین و تعیین روند قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیازمند آموزش و فراگیری مهارت سرمایه گذاری نزد بهترین استاد ارز دیجیتال می باشد .

اساتید مختلفی در زمینه ارز دیجیتال در ایران فعالیت می کنند که شما می توانید در کلاس آنها شرکت کرده و یا یک پکیج آموزش ارز دیجیتال از این اساتید و مدرسین تهیه نمایید.

اما در این مقاله در مورد یکی دیگر از اساتید و مدرسین خوب کشور در زمینه ارز دیجیتال ، مهدیار حاجی علی به شما اطلاعات خواهیم داد.

در مقالات دیگر حتما در مورد اساتید خوب دیگر ارز دیجیتال نیز صحبت خواهیم کرد .

ویژگی هایی که باعث می شود تا بتوان او را در بین حداقل 3 استاد برتر ارز دیجیتال در کشور قرار داد و مهدیار حاجی علی را یکی از بهترین مدرسین ارز دیجیتال در ایران  نامید ، موارد زیر می باشد .

بزرگان بورس 2

ایشان از سال 1386 در یازار های مالی فعالیت دارند و از سال 2016 نیز فعالیت در زمینه ارز های دیجیتالی را شروع نمودند .

رزومه ایشان که از سایت کانون بورس برداشته شده است بصورت زیر می باشد :

·  تحصیل کرده در کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های اقتصادی – اجتماعی(بورسیه شده توسط معاونت ریاست جمهوری)

 ·  دارای مدرک مدیریت ریسک(risk management) از اکسفورد

 ·  کارشناس اقتصادی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 ·  کاندید کارشناسی ارشد ام بی ای مالی

 ·  دارای مدرک تحلیل گری کیو ای ال انگلستان

 ·  مبدع سیستم های مدیریت سرمایه حرفه ای در سطح بین المللی

·  مبتکر سیستم معاملاتیES (EVIDENCE SYSTEM)

·  برگزار کننده دوره های بورس در مراکز دانشگاهی اعم از دانشگاه الزهرا و….

·  تنها برگزار کننده دوره های ترید لایو در ایران

·  طراحی کننده دوره های کماندویی و ترید لایو

·  نویسنده کتاب راز بزرگ در بازار های مالی(تنها کتاب مدیریت ریسک و سرمایه گذاری در بازار های مالی مدرن در کشور)

·  مشاور و سبد گردان اشخاص حقیقی و حقوقی

·  مدرس بالای ده هزار دوره اموزشی در زمینه بازار های مالی

یکی از معدود اساتیدی که در زمینه سرمایه گذاری تحصیلات اکادمیک نیز دارند ، مهدیار حاجی علی می باشد .

اولین موردی که بعد از ورود به کلاس ارز دیجیتال استاد حاجی علی  به چشم می آید تعداد زیاد دانشجویان ایشان حتی در شرایط بیماری کرونا می باشد .

با تعدای از دانشجویان دوره ارز دیجیتال حاجی علی صحبت نمودیم و عمده صحبت های دانشپذیران وی موارد مثبت و راضی کننده ای بود که در مورد استاد حاجی علی بیان می کردند .

نظیر دانش و تجربه بالای او، فن بیان و انتقال خوب مطالب ، انرژی بالا در تدریس کلاس ارز دیجیتال ، صبوری در پاسخ به سوالات دانشجویان در کلاس های حضوری ارز دیجیتال و موفقیت برخی از دانشجویان وی که از سود های بدست امده در بازار ارز دیجیتال اظهار خوشحالی و رضایت می کردند .

دوره ارز دیجیتال حاجی علی بصورت حضوری در شهر تهران و هم در غالب پکیج آموزشی ارز دیجیتال ارائه می گردد . پکیج ارز دیجیتال استاد حاجی علی فیلم برداری دوره حضوری این استاد می باشد . نام دوره ارز دیجیتال حاجی علی دوره جامع ارز دیجیتال بزرگان می باشد .

کلاس های ارز دیجیتال مهدیار حاجی علی در مجموعه کانون بورس برگزار می گردد .

که علاقه مندان میتوانند با مراجعه با سایت کانون بورس در مورد دوره آموزشی ارز دیجیتال مهدیار حاجی علی  اطلاعات بیشتری کسب کنند 

اطلاعات زیر برگفته از صفحه دوره بزرگان ارز دیجیتال کانون بورس می باشد :

اساتید دوره بزرگان ارز دیجیتال چه می‌گویند؟

اولین سرمایه گذاری خودم در ارزهای دیجیتال به سال ۹۶ بر می گردد که در آن سال روی بیت کوین سرمایه گذاری نمودم و بعد از آن شدیدا به کریپتو کارنسی ها علاقه مند شدم و بیش از ۴ سال در این حوزه به تحقیق و پژوهش پرداختم.

همچنین در دوره های متعدد آموزشی ارزهای دیجیتال در خارج از کشور شرکت نمودم و مدارک معتبر آکسفورد و کی وال انگلستان را دریافت نمودم .

اما همواره نه مدارک معتبر جهانی ، بلکه تسلط بر فوت و فن های سرمایه گذاری بزرگان ارزهای دیجیتال در جهان را به عنوان یک هدف دنبال نمودم و اما بعد از گذشت چهار سال هنوز هم در حال یادگیری از دانشمندان و بزرگان جهانی می باشم و برایم شگفت انگیز است که دست شما را نیز گرفته و در این مسیر پر رمز و راز با خود همراه کنم .

بزرگان بورس

مهدیار حاجی علی دانشجوی بزرگان جهانی ارز دیجیتال

با استناد به تجربیات دانشجویان دوره های قبل ،کانون بورس تضمین می کند که هیچ کدام از اتفاقات زیر در دوره آموزش ارز دیجیتال بزرگان ، برای شما رخ نخواهد داد:

  • خوابیدن و چرت زدن در کلاس
  • احساس کنم وقت و هزینه من هدر رفته است
  • احساس کنم مدرس توان انتقال مطلب را ندارد
  • جلسه اول را بیاییم و جلسات آتی را شرکت نکنم
  • کانون بورس اعلام میکند: چنان چه به هر دلیلی تا ۲۴ ساعت بعد از زمان پیش ثبت نام ، درخواست کنسل دوره را داشته باشید، موسسه کانون بورس بدون هیچ قید و شرط و سوالی کل شهریه اخذ شده از شما را در محل موسسه فورا عودت خواهد داد.

تضمین میکنیم ارزشی که این کلاس برای شما تولید خواهد کرد چندین برابر شهریه ای می باشد که پرداخت می کنید.

این نکته را می توانید با مراجعه به موسسه از دانشجویانی که در حال حاضر مشغول به تحصیل در دوره ارز دیجیتال بزرگان می باشند پرسیده و عینا مشاهده نمایید. برای گپ زدن با دانشجویان حال حاضر دوره بزرگان ارز دیجیتال به تقویم آموزشی کانون بورس مراجعه و ساعت هایی که دوره جامع ارزهای دیجیتال در حال برگزاری می باشد را مشاهده نمایید.

در مقالات آینده در مورد دیگر اساتید آموزش ارز دیجیتال و بهترین مدرسین ارز دیجیتال  در ایران تحقیق کرده و در مورد آنان به شما اطلاعات خواهیم داد .

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.