۰ نفر

مزایای نصب پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس در محیط‌ های اداری

۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰
کد خبر: 561195
مزایای نصب پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس در محیط‌ های اداری

پارتیشن شیشه ای فریم لس یکی از محبوب‌ ترین نوع پارتیشن‌ اداری است. در این نوع پارتیشن، از دیواره‌ های شیشه ‌ای برای تفکیک قسمت‌ های مختلف فضای اداری استفاده می‌ شود. به این ترتیب، بدون تغییر در نور رسانی و فضای کف می‌ توان فضای داخلی اداره را به چندین اتاق تقسیم کرد.

اجزای پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس 

پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس، (محبوب ترین نوع پارتیشن اداری) همانطور که از نامش پیداست، بدون هیچ قاب و فریمی ارائه می‌ شود. حذف قاب از این نوع پارتیشن باعث شده تا جایگیری محصول آسان‌ تر شده، محصول یکدست‌ تر و زیباتر بنظر برسد و نیز قیمت آن مقرون به صرفه‌ تر باشد. نوع شیشه مصرفی در آن مانند نوع فریم دار، شیشه سکوریت 10 میلیمتر درجه یک استاندارد است و قابلیت اجرای انواع سندبلاست به صورت مات یا طرح‌ های دیگر موجود را دارد. بهترین کیفیت شیشه در این نوع دیوار جداکننده شیشه سوپر کلیر است که به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه آن هیچ ‌گونه موج در نقاط موجود بطن شیشه وجود ندارد و برای پارتیشن‌ های شیشه ای فریم لس بسیار مناسب است.

درب‌ های پارتیشن شیشه ای فریم لس

برای پارتیشن‌ های شیشه ای فریم لس درب‌ های متنوع فراوانی تعبیه شده است. رولینگ (کشویی)، اسلایدینگ تک و دو لنگه نمونه‌ ای از این نوع درب‌ ها هستند که بسته به نیاز کارفرما و فضای موجود انتخاب می‌ گردند.

پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس تک جداره

پارتیشن تک جداره شیشه ای  فریم لس به دو صورت اسلیم و گرند قابل پیاده سازی است. هر دو روش مناسب جداسازی فضاهای کوچک و خلوت است، هزینه پایینی داشته و نصب آن هم سریع و راحت می‌ باشد.

پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس دو جداره 

پارتیشن دوجداره فریم لس با قالب فلزی را می‌ توان با روش اسلیم به‌ صورت کرکره دار و بدون کرکره اجرا کرد. این نوع جداسازی شفافیت، ظرافت و عملکرد صوتی خوبی دارد. از این رو انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک و بزرگ می‌ باشد. از آنجا که عایق بندی صوتی در نوع دوجداره فریم لس بهتر عمل می‌ کند، از آن بیشتر برای محیط‌ های اداری کوچک اما شلوغ استفاده می‌  کنند.

 

پارتیشن شیشه ای فریم لس پارتیشن ساز

کاربرد پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس

همانطور که اشاره شد، پارتیشن فریم لس با به‌ کار گیری پروفیل‌ های آلومینیوم فلزی محدود در ساختار خود، فضای کمی را اشغال می‌ کنند. در نتیجه برای اجرا در فضاهای اداری کوچک بسیار مناسب هستند.

 این نوع دیوارهای جداکننده  به دلیل انعطاف‌ پذیری بالا و سهولت پیاده سازی بهترین گزینه برای تفکیک سازی فضای اداری مدرن هستند. علاوه بر این با استفاده از این نوع پارتیشن شیشه‌ ای، تفکیک کردن با کاهش تعداد پروفیل‌ ها، دید بیشتری با وضوح و شفافیت بالا بدست‌ می‌ آید. از طرف دیگر در صنعت مبلمان اداری بنا به درخواست مدیران فضاهایی با بازتاب نور بیشتر و وسعت دید بالاتر موردنیاز است. بنابراین از این نوع پارتیشن اساسا در فضاهای لوکس و مدرن اداری استفاده می‌ شود.

مزایای پارتیشن فریم لس

امروزه استفاده از محصولات مدرن جذابیت خاصی به دکوراسیون داخلی منازل و ادارات می‌ دهد. بعنوان یک کارفرما، اگر به دنبال یک تغییر دکوراسیون شیک، کاربردی و در عین حال کم هزینه برای دفتر کار خود هستید، قبل از هر تصمیمی بهتر است ابتدا با مزیت‌ های نصب پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس آشنا شوید.

1.سبک و قابل حمل است

یکی از مهم‌ ترین خصوصیات پارتیشن شیشه‌ ای انعطاف پذیری آنها است. این پارتیشن‌ ها به راحتی در هر محیطی نصب می‌ شوند. پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس بسیار سبک است و به راحتی جابجا می‌ شود. از این رو می‌ توان در صورت نیاز مکان آنها را تغییر و چیدمان‌ آن را عوض کرد.

2.فضای کمی را اشغال می‌ کند

پارتیشن فریم لس در مقایسه با انواع دیگر پارتیشن، فضای کمتری را اشغال می‌ کند. اگر متراژ محیط کارتان محدود است، می‌ توانید با پیاده سازی پارتیشن فریم لس، فضای اداری‌تان را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی کنید.

3.در هر شرایطی قابل اجرا است

پارتیشن فریم لس در هر فضایی از کف تا سقف قابل اجرا است و نیاز به ارتفاع یا متراژ خاص ندارد. همچنین در این نوع تفکیک سازی امکان عبور کابل برق و شبکه از داخل پارتیشن وجود دارد. در صورت نیاز می‌ توانید پارتیشن فریم لس را با پارتیشن‌ های دوجداره ترکیب کرده و از آن برای قسمت‌ هایی که نباید دید داشته باشند استفاده کنید.

4.امکان نظارت بر کار پرسنل وجود دارد

یکی از دغدغه‌ های مدیران و کارفرمایان نظارت بر عملکرد کارکنان است. در طراحی‌ های سنتی اداری، کارکنان در اتاق‌ های مجزا با دیوارهای آجری قرار دارند. از این رو امکان نظارت بر کار آنها دشوار است. از طرفی قرار دادن پرسنل در یک فضای مشترک ممکن است با ایجاد سروصدا موجب پایین آمدن راندمان کاری‌ گردد. پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس هر دو مشکل را حل کرده است. با نصب پارتیشن شیشه‌ ای پرسنل در کنار یکدیگر قرار می‌ گیرند اما به واسطه‌ یک دیوار نامرئی از یکدیگر جدا هستند. به این ترتیب، هم امکان نظارت تمام کارکنان فراهم می‌ شود و هم دیگر مشکل سروصدا وجود نخواهد داشت.

 پارتیشن شیشه ای پارتیشن ساز

 

5.بهره وری پرسنل را افزایش می‌ دهد

زمانی که پرسنل دفتر بدانند که تحت نظارت کارفرما قرار دارند، تمرکز بیشتری روی وظایفشان خواهند داشت. آنها نه تنها تنبلی را کنار می‌ گذارند، بلکه سعی می‌ کنند مسئولیت پذیری بیشتری از خود نشان دهند. البته استفاده از پارتیشن فریم لس به معنی نقض حریم خصوصی نیست. شما می‌ توانید با استفاده از شیشه‌ های مات، حریم خصوصی را تا حدودی حفظ کنید. لازم به توضیح است که شیشه مات تمام مزایای پارتیشن شیشه‌ ای را دارد. با این تفاوت که شیشه به جای شفاف بودن مات است.

6.طراحی زیبایی به محیط اداری می‌ بخشد

پارتیشن فریم لس زیبایی و جذابیت منحصر بفردی به محیط اداری می‌ دهد. مخصوصا اگر با متریال‌ هایی مانند درب‌ های شیشه‌ ای یا چوبی، مبلمان یا صندلی‌ های شیک چرمی و وسایلی از این قبیل ترکیب شود، دفتر کارتان را زیباتر از هر مکان دیگری خواهد کرد.

7.مقرون بصرفه است

هزینه اجرای پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس بسیار کمتر از ساختن دیوارهای آجری است. پارتیشن شیشه‌ ای انتشار نور خوبی دارد. همین موضوع موجب صرفه‌ جویی در هزینه‌ برق لامپ مصرفی می‌ شود. بنابراین با وجود پارتیشن شیشه‌ ای نیاز کمتری به استفاده از چراغ الکترونیکی خواهید داشت.

8. نگهداری آسان

تمیز کردن و نگهداری پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس در مقایسه با مصالح دیگر راحت‌تر است. شما می‌ توانید با استفاده از یک محلول تمیز کننده و پارچه تمیز براحتی دیوارهای شیشه‌ ای این نوع پارتیشن را پاک کنید. همچنین، عمر شیشه‌ استفاده شده در پارتیشن فریم لس بسیار زیاد است. بنابراین برای سال‌ ها می‌ توانید شیشه‌ ای تمیز و باکیفیت داشته باشید که مستهلک نمی‌ شود و نیاز به عوض کردن ندارد.

 نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای پارتیشن ساز

 

نصب و اجرا پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس 

مجموعه‌ پارتیشن ساز یکی از شرکت‌ هایی است که سابقه طولانی و عالی در زمینه ساخت و نصب پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس دارد. استفاده از طرح‌ های امروزی و مدرن، انتخاب بهترین حالت ساخت و  صرفه‌ جویی در هزینه از جمله ویژگی‌ هایی است که خدمات شرکت پارتیشن ساز را منحصر بفرد ساخته است.