۰ نفر

مزایای استفاده از اسلب سرامیک پرسلانی بجای اسلب سنگ

۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰
کد خبر: 561157
مزایای استفاده از اسلب سرامیک پرسلانی بجای اسلب سنگ

اسلب سرامیک پرسلانی با برخورداری از ویژگی‌‎های ارزشمند نسبت به اسلب‌‎های سنگ امروزه در بحث دکوراسیون داخلی و تزیینات ساختمانی اهمیت ویژه‌‎ای یافته و در بخش‌‎های مختلف به عنوان دیوار پوش، کف پوش و یا میز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بنابراین یکی از موضوعاتی که معمولاً ذهن‎‌ها را درگیر خود می‌کند این است که از سنگ اسلب استفاده کنیم یا اسلب سرامیک پرسلانی ؟ انتخاب موردی مناسب از میان این دوگزینه نیازمند کسب اطلاعات بیشتر و شناخت مزایای فراوانی که به همراه دارند می‌باشد. در حقیقت بعد از تسلط  بر این محصولات می‌توان با نگاه تازه‎‌تر و بهتری در این زمینه گام برداشت و خریدی رضایت بخش و موفقی را برای منزل و یا ساختمان خود به ارمغان آورد.

1

 

بحث دکوراسیون و تزیینات هر ساختمان یکی از موضوعات بسیار قابل توجه در طی هر دوره از زندگی انسان‌‎ها بوده است به گونه‌‎ای که افراد همواره در طول زندگی خود تلاش می‌کنند تا بر زیبایی منازل و ساختمان‌‎های تجاری و اداری خود بیافزایند. اما این موضوع یعنی بحث ارتقای زیبایی‌‎های یک ساختمان امروزه به واسطه‎‌ی همراهی با علم و فناوری سبب ایجاد محصولاتی تازه و کاربردی چون اسلب سرامیک پرسلانی شده است. در واقع بسیاری از مراکز توسط تولید این محصولات ارزشمند و طراحان خوش فکر خود اقدام به انجام طراحی در پروژه‌‎های متفاوت می‌‎نمایند. به همین دلیل لازم است برای استفاده از خدمات این مراکز و استفاده از بهترین طراحی و محصولات دکوراسیون داخلی ساختمان، تحقیق و بررسی بیشتری در حول این موضوع انجام دهیم.

تفاوت اسلب سرامیکی با اسلب سنگی

مسلماً استفاده از اسلب‎‌های سنگی می‌تواند مزایای متعددی را برای مشتریان به همراه داشته باشد اما تنها زمانی می‌توان گفت که تهیه و استفاده از سنگ اسلب بهترین انتخاب است که در مقابل این مزایا بهای کمتری را از متقاضیان در خواست کند این در حالیست که برای تهیه‌‎ی این سنگ‎‌های تزئینی خصوصاً در ابعاد بزرگ‌‎تر می‌بایست بهای بسیار زیادی را پرداخت نمود. همچنین در مقابل این بها هیچگونه تضمینی بابت عدم نفوذ پذیری آب در آن و خرابی سنگ و تجمع آلودگی در آن وجود نداشته و ممکن است سنگ خصوصاً در نمای بیرون و مکان‎‌هایی که مدام در تماس با آب هستند به مرور جذابیت خود را بر اثر نفوذ آب و عدم مقاومت در برابر عوامل مختلف از دست بدهد.

 بنابراین می‌توان گفت که استفاده از اسلب سنگی به جای اسلب سرامیک پرسلانی گزینه‌‎ی مقرون به صرفه‌‎ای نبوده و با خرید اسلب‌‎ سرامیکی می‌توان مزایای متعددی را با قیمت بهتر برای ساختمان خود به آرمغان اورد. تنها کافی است که اطلاعات بیشتری در خصوص انتخاب این اسلب‌‎ها کسب نماییم.

آشنایی با اسلب سرامیک

2

 به طور کلی  اسلب‌‎ سرامیکی پرسلان نمونه‎‌ای از کاشی‎‌های سرامیکی جدید است که به دلیل مزایای خوبی که توانسته در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی ساختمان به همراه داشته باشد، به شدت مورد استقبال مردم و ساختمان سازان قرار گرفته‌‎ است. بنابراین می‌توان گفت که پرسلان به دسته‎‌ی خاصی از کاشی‌‎های سرامیکی اتلاق می‌شود که به دلیل فرایند تولید و مواد خاصی که در تولید آن به کار رفته می‌توانند ویژگی‎‌های متفاوت و منحصر به فردی را ایجاد نمایند. متریال و مواد به کار رفته در تولید این دسته از محصولات سرامیکی شامل خاک رس، فلدسپات یا گرانیت و سیلیس بوده که پس از قرار گرفتن تحت فشار و حرارت بسیار بالا به محصولی با کیفیت و زیبا تولید می‌شود. اسلب سرامیک پرسلانی نیز به کاشی‎‌های سرامیکی با ابعاد بسیار بزرگ و متفاوت گفته می‌شود که قابلیت اجرا در مکان‎‌های مختلف و متفاوتی چون کف منزل، دیوار پوش، نمای ساختمان و... را دارد.

مزایای اسلب سرامیکی

همان طور که در مطالب قبلی اشاره شد اسلب سرامیک پرسلانی نسبت به اسلب سنگ و یا سرامیک‎‌های معمولی مزایا و ویژگی‌‎های مختلفی را می‌توانند به همراه داشته باشند. به همین دلیل نیاز است قبل از بررسی انواع این نوع سرامیک‌‎ها در خصوص مزایای آن مطالب مهمی را عرض نماییم تا دلیل استقبال فراوانی که از این محصولات می‌شود را به خوبی و روشنی درک کنید.

  • عدم نفوذپذیری در برابر آب و مایعات؛ اسلب‎‌های سنگی و یا حتی سرامیک‌‎های معمولی نسب به مایعات و آب مقاومت چندانی نداشته و آن‎‌ها را می‌توانند به خود جذب نمایند که در ادامه‎‌ی این روند پس از مدتی ممکن است زیبایی و مقاومت خود را از دست بدهند. به همین دلیل نیاز است در مکان‌‎های مخصوصی که در ارتباط با آب هستند و یا ممکن است مایعات بر روی زمین یا دیوار ریخته شود، از محصولاتی استفاده شود که در برابر آب نفوذ ناپذیر بوده و مقاومت خوبی در برابر مایعات از خود نشان می‌‎دهد. خرید اسلب سرامیک پرسلانی با برخورداری از این مزیت می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده در این مکان‎‌ها باشد. البته لازم به ذکر است که با وجود مقاومت بسیار خوب اسلب‌‎های سرامیک پرسلان این محصولات تا 2 درصد قابلیت جذب آب را داشته و بهتر است در نگهداری و مراقبت این محصول نیز اهتمام ورزید.
  • زیبایی ظاهری؛ یکی از دلایل عمده‌‎ای که مردم به سراغ سنگ اسلب می‌روند این است که نقش و نگارهای ایجاد شده در این محصولات طبیعی و برگرفته از قدرت طبیعت می‌‎باشد. اما از آنجایی که این محصولات از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند و معایب خاص خود را دارند نمی‌توانند به عنوان بهترین گزینه‎‌ی پیشنهادی مطرح شوند. این در حالیست که با تهیه و خرید اسلب سرامیک به عنوان یک کالای لوکس و جذاب با برخورداری از ظاهری خیره کننده می‌توان زیبایی مدنظر افراد را در منزل و یا محیط کاری به ارمغان آورد. تنها کافی است که این محصولات بسیار با کیفیت را با کمک معماران و طراحان داخلی زبده مطابق دیگر وسایل و نوع محیط مد نظر خود انتخاب نمایید.
  • طول عمر متناسب؛ با توجه به این که اسلب سرامیک پرسلانی از ویژگی‎‌های منحصر به فردی نظیر مقاومت در برابر آب و نفوذ مایعات و هچنین عدم جذب آلودگی‎‌های مختلف بهره‌مند است می‌توان گفت که از طول عمر بالایی نیز برخوردار است و می‌تواند به مدت طولانی‌‎تری نسبت به دیگر محصولات مورد استفاده قرار بگیرد.
  • قیمت معقول و مناسب؛ برای خرید سرامیک پرسلان برخلاف اسلب سنگ، مشتریان بهای کمتری را پرداخت می‌‎نمایند که این امر در اوضاع اقتصادی کنونی یک امتیاز مثبت و مقرون به صرفه برای ساختمان سازان و کلیه‌‎ی افراد مشتاق به بحث صنعت ساختمان‌سازی محسوب خواهد شد.
  • نگهداری آسان و راحت؛ اسلب سرامیک پرسلانی معمولاً بعد از کثیف شدن و ریختن مایعات، به دلیل بهره‌‎مندی از یک لایه‎‌ی لعاب بر روی خود، با یک دستمال و به شیوه‎‌ی خیلی ساده تمیز خواهد شد و نیازی به مشقت‌‎های فراوان جهت تمیزکاری بخش‌‎ها و شیارهای آن نیست؛ چرا که این اسلب‌‎ها در ابعاد بزرگی ساخته می‌شوند و شیارهای کمتری در آن‌‎ها دیده می‌شود. این کمبود شیار در بین سرامیک‎‌ها علاوه بر ایجاد راحتی در هنگام تمیز کاری زیبایی بیشتری را نیز به وجود خواهد آورد.

سفارش اسلب سرامیکی

3

 

فروشگاه مدرن ایده‌‎آل با بهره‌مندی از 30 سال سابقه در زمینه‌‎ی محصولات سرامیکی و پرسلانی لوکس و تجربه‎‌ی مشارکت و همکاری شرکت‌‎های تراز اول ایتالیایی، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه‌‎ی تولید این محصولات در خدمت هموطنان گرامی می‌باشد. این شرکت با برخورداری از طیف وسیعی از خدمات اعم از طراحی سه بعدی محصولات اسلب سرامیک پرسلانی، تولید محصولات با سایز بزرگ، نصب استاندارد و... می‌تواند در بحث دکوراسیون داخلی و ایجد فضای موردعلاقه‎‌ی مشتریان مؤثر واقع شود.

برای خرید و سفارش محصولات اسلب سرامیک پرسلانی می‌‎توانید به سایت مدرن ایده آل که از تیمی مجرب و حرفه‌‎ای در زمینه‌‎ی تولید و نصب و محصولات سرامیک پرسلانی برخوردار است مراجعه نمایید. گروه مدرن ایده ‌‎‌آل با بهترین عملکرد در اجرا و نصب استاندارد اسلب پرسلانی و بهره‌مندی از دانش به روز به واسطه‎‌ی شرکت در کارگاه‎‌های آموزشی ارائه شده توسط مدرسین ایتالیایی مفتخر است که پروژه‎‌های مختلف شما را در زمینه‌ی مسکونی و تجاری بر عهده گرفته و به واسطه‎‌ی جدیدترین تجهیزات و متدهای روز دنیا به نصب اسلب‎‌های پرسلانی اقدام نماید. جهت ارتباط با این سایت به آدرس https://modernidealco.com/ مراجعه نمایید.