۰ نفر

تست کرونا در منزل

۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷
کد خبر: 559459
تست کرونا در منزل

ویروس کرونا یکی از خطرناک‌ترین ویروس‌های شناخته شده توسط بشر می‌باشد و سرعت انتقال آن در اثر جهش‌های صورت گرفته به شدت افزایش یافته است و دوره کمون این بیماری در افراد مختلف متفاوت می‌باشد و این مسئله اهمیت انجام تست کرونا برای شناسایی مبتلایان بدون علامت را افزایش داده است.

2-min

برخی از افراد توانایی مراجعه به آزمایشگاه‌های مرجع کرونا به منظور انجام تست تشخیص این ویروس را ندارند و به دلیل ابتلا به برخی از بیماری‌های مزمن زمین گیر هستند و از آن‌جایی که فرایند نمونه گیری برای انجام این تست به راحتی قابلیت اجرا در منزل را دارد، موسسه‌های بسیاری در شهر‌های مختلف ایران به انجام این تست در منزل مشغول هستند و خدمات مختلفی را در این زمینه به نیازمندان ارائه می‌دهند.

همچنین، در موارد بسیاری مشاهده شده است که متقاضیان انجام تست کرونا به این بیماری مبتلا نبوده‌اند و با حضور در آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا که در ماه‌های اخیر به یکی از شلوغ‌ترین مکان‌ها تبدیل شده‌اند، به این ویروس منحوس و خطرناک مبتلا گردیده‌اند و زندگی و سلامتی آن‌ها در معرض خطراتی جدی قرار گرفته است.

موسسه پزشکی و پرستاری مرهم 115 به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین مراکز پزشکی و پرستاری کشور آماده انجام تست کرونا در منزل است و نیازمندان می‌توانند بدون مراجعه به آزمایشگاه‌های مرجع کرونا از خدمات این مجموعه به منظور تشخیص بیماری کرونا استفاده نمایند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

1-min

علائم شایع کرونا:

ویروس کرونا به ویروس هزار چهره معروف است و علائم و نشانه‌های ابتلا به این ویروس از فردی به فرد دیگر متفاوت هستند ولی با این حال، تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان در ماه‌های اخیر نشان داده‌اند که مبتلایان به این ویروس دارای علائم مشترکی هستند.

از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون: تب، سرفه خشک، خستگی مزمن، تنگی نفس و سخت شدن تنفس، درد قفسه سینه، بدن درد، سر درد و ضعیف شدن حس بویایی اشاره کرد و بهتر است که با مشاهده شدن این علائم برای انجام تست کرونا به آزمایشگاه‌های معرفی شده توسط وزارت بهداشت مراجعه نمایید و یا اینکه از خدمات مراکز پزشکی و پرستاری معتبر برای انجام این تست در منزل استفاده کنید.

راه‌های انتقال ویروس کرونا:

تحقیقات صورت گرفته در ماه‌های اخیر ثابت کرده‌اند که این ویروس در قسمت عمده‌ای از مواقع تنها از طریق ارتباط فرد به فرد منتقل می‌شود و وارد شدن ویروس به بدن از طریق چشم‌ها، بینی و دهان صورت می‌گیرد.

بنابراین، بهتر است که همواره از ماسک و تجهیزات حفاظتی استفاده نمایید و از دست دادن و روبوسی پرهیز کنید تا احتمال انتقال ویروس کرونا کاهش یابد.

همچنین، توجه داشته باشید که همچنان احتمال انتقال این ویروس از طریق سطوح وجود دارد و بهتر است که از تماس غیر ضروری با سطوح مختلفی همچون: دستگیره‌ها، کلید‌های آسانسور و ... خودداری نمایید.

3-min

تست PCR پروازی:

تست PCR معتبر‌ترین و دقیق‌ترین تست برای تشخیص کرونا می‌باشد و بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که تمامی آزمایشگاه‌های موسسه پزشکی و پرستاری مرهم 115 جزو آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت هستند و آزمایشگاه‌های این مرکز از با کیفیت‌ترین و بهترین کیت‌ها و تکنسین‌های کار آزموده و با تجربه برای انجام تست کرونا استفاده می‌کنند.

4-min

به همین دلیل است که دقت تست‌های انجام شده توسط مرکز پزشکی و پرستاری مرهم 115 بسیار بیشتر است و نتایج آزمایشات این مجموعه در کم‌ترین زمان به اطلاع شما می‌رسند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که آزمایشگاه‌های تشخیص کرونای این مرکز جزو آزمایشگاه‌های ایرلاین‌ها می‌باشند و این آزمایشگاه‌ها دارای تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند و یکی از دلایل دقیق‌ بودن نتایج آزمایشات این مرکز همین موضوع است و شما می‌توانید با کمک خدمات ارزنده و بی نظیر این موسسه پزشکی و پرستاری جواب تست کرونا خود را در کم‌ترین زمان دریافت کنید و از مزایای عنوان شده بهره‌مند شوید.

جالب است بدانید که موسسه پزشکی و پرستاری مرهم 115 از جدید‌ترین دستگاه‌های ریل تایم PCR برای تشخیص ویروس کرونا استفاده می‌کند و استفاده از تجهیزات نمونه گیری پیشرفته و استریل توسط این مجموعه باعث شده است تا دقت آزمایش کرونا به میزان قابل توجهی افزایش یابد و دیگر زمان و هزینه شما به دلیل پایین بودن کیفیت تجهیزات تشخیص کرونا و یا کیت‌های آزمایشگاهی هدر نرود و این بیماری منحوس و خطرناک در سریع‌ترین زمان تشخیص داده شود.

نمونه گیری در محل مرهم 115:

مرهم 115 به عنوان معتبر‌ترین و شناخته شده‌ترین مرکز نمونه گیری برای انجام تست کرونا می‌باشد و شما می‌توانید از خدمات ارزنده و گسترده این مجموعه برای برطرف کردن نیاز‌های خود در زمینه تشخیص و درمان ویروس کرونا استفاده نمایید و از مزایای همکاری با مرهم 115 بهره‌مند شوید.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات تشخیص کرونای این مرکز می‌توان به مواردی همچون: استفاده از جدید‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ریل تایم PCR، استفاده از سوآپ‌های استاندارد و با کیفیت برای جمع آوری نمونه بزاق، استفاده از تکنسین‌ها و کارشناسان علوم آزمایشگاهی با تجربه و آموزش دیده

برای جمع آوری نمونه و انجام تست،‌ نمونه گیری و انجام تست کرونا در سریع‌ترین زمان، مناسب بودن قیمت خدمات، بالا بودن دقت تست کرونا و ... اشاره کرد و شما با تنها یک بار استفاده از خدمات مرهم 115 به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل خواهید شد و در دفعات بعدی نیز تنها به ما مراجعه خواهید کرد.

5-min

این موسسه پزشکی و پرستاری تمامی مناطق 22 گانه تهران را پوشش می‌دهد.

پوشش سراسر تهران:

موسسه پزشکی و پرستاری مرهم 115 تمامی مناطق کلان شهر تهران را پوشش می‌دهد و خدمات ارزشمند خود را در تمامی مناطق 22 گانه تهران به نیازمندان ارائه می‌نماید. بنابراین، شما می‌‌توانید از این پس تست کرونا را در منزل خود و در کم‌ترین زمان انجام دهید و نتایج حاصل از این تست را بدون خارج شدن از منزل دریافت کنید و آرامش و راحتی خود را با کمک خدمات مرهم 115 افزایش دهید.