۰ نفر

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا اعلام شد! - معرفی مرکز ثبت نام لاتاری برتر مهاجر

۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۹
کد خبر: 555332
زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا اعلام شد! - معرفی مرکز ثبت نام لاتاری برتر مهاجر

زمان ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا در اواسط مهر هر سال برگزار می‌شود که روز دقیق آن یک ماه قبل‌تر معلوم می‌شود. در اینجا برتر مهاجر زمان ثبت نام لاتاری 2023 مطابق اعلامیه سایت وزارت امور خارجه آمریکا به شما خواهد گفت. دوستان عزیزی که اطلاعات دقیقی از این برنامه مهاجرتی به آمریکا ندارند حتماً تا پایان این مقاله مطالعه کنند تا بتوانند بدون وجود هیچ‌گونه مشکل ثبت نام لاتاری خود را انجام دهند. بر خلاف باور اکثر افراد که این برنامه مهاجرتی را جدی نمی‌گیرند، ثبت نام لاتاری آمریکا موضوعی کاملاً جدی است، اگر دوست ندارید جز آن دسته از افرادی باشید که برنده لاتاری شدند و به دلیل جدی نگرفتن این برنامه مهاجرتی امکان مهاجرت به آمریکا را نداشتن حتماً در بخش‌های بعدی همراه ما باشید.

زمان ثبت نام لاتاری 2023

مطابق اعلامیه سایت وزارت امور خارجه آمریکا زمان ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا در تاریخ 4 اکتبر 2021 یا همان 12 مهر 1400 است. تا اکنون این تاریخ تغییری نداشته اما ممکن است امسال به دلیل مسائل پیش آمده در آمریکا این تاریخ به تأخیر بیفتد. اگر می‌خواهید از آخرین اخبار لاتاری به صورت تخصصی مطلع شوید، می‌توانید صفحه مجموعه برتر مهاجر را در اینستاگرام به آدرس @bartarmohajer دنبال کنید. با این حال که زمان دقیق لاتاری را فهمیدید ممکن به دلیل داشتن مشغله‌های روزانه این زمان را فراموش کرده و فرصت ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا را از دست دهید. حالا راه حل چیست؟ تنها راهی که می‌توانید استرس ثبت نام لاتاری از خود دور کنید، انجام پیش ثبت نام لاتاری است که در بخش بعدی در مورد نحوه ثبت نام لاتاری آمریکا بیشتر توضیح خواهیم داد.

نحوه ثبت نام لاتاری 2023

سادگی در ثبت نام لاتاری باعث می‌شود که افراد در ثبت نام خود دقت لازم را نداشته باشند و اطلاعات خود اشتباه وارد کنند.  پیشنهاد ما به این افراد این است که از متخصصان ثبت نام لاتاری کمک بگیرند تا بتوانند یک ثبت نام اصولی را تجربه کنند. متخصصان مجموعه برتر مهاجر سال‌ها است که به صورت تخصصی برنامه مهاجرتی لاتاری را دنبال می‌کنند و می‌توانند در این راه کمک شایانی به شما در انجام امور لاتاری داشته باشند. شما می‌توانید با استفاده از سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر ثبت نامی اصولی داشته باشید و همچنین برای اینکه استرس ثبت نام لاتاری را نداشته باشید. همین الان در این سامانه پیش ثبت نام انجام دهید.

زمانی که اطلاعات خود را در این سامانه وارد می‌کنید، این اطلاعات برای کارشناسان برتر مهاجر ارسال می‌شود تا آن ها این اطلاعات را مورد بررسی قرار دهند. زمان نهایی شدن ثبت نام لاتاری، در صورت وجود نواقص در اطلاعاتتان، کارشناسان با شما در ارتباط خواهند بود و اطلاعات شما را مطابق استانداردهای سایت وزارت امور خارجه آمریکا اصلاح و ثبت نامتان را نهایی می‌کنند. توجه داشته باشید اطلاعات مثل نام و نام خانوادگی‌ها و تاریخ‌ها را درست وارد کنید زیرا کنترل این موارد توسط کارشناسان مقدور نیست و به عهده خودتان است.

زمانی که کارشناسان اطلاعات نهایی را برای شما ارسال می‌کنند به دقت باید همه آن ها را بررسی کنید و در صورت صحیح بودن اطلاعات، تأیید نهایی را به کارشناس مربوطه ارسال کنید؛ متخصصان برتر مهاجر این اطلاعات را از طریق تلگرام با شما چک خواهند کرد. یکی از موارد مهم در ثبت نام لاتاری عکس مخصوص لاتاری است که باید دقت ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشید، در بخش بعدی بیشتر در مورد عکس مخصوص لاتاری خواهیم گفت.

عکس مخصوص لاتاری

2

گرفتن عکس مخصوص لاتاری باید نزدیک به زمان ثبت نام لاتاری 2023 باشد. شما نمی‌توانید از عکس‌های سال قبل خود استفاده کنید. سال قبل دوستی با مجموعه برتر مهاجر تماس گرفت و گفت من 15 سال که خودم ثبت نام می‌کنم اما برنده نمی‌شوم ولی دوستانم با چند بار ثبت نام یا حتی یک بار ثبت نام برنده شدند، کارشناسان بعد از بررسی شرایط این خانم متوجه شدند که هر 15 سال ثبت نام لاتاری با عکس قبلی خود ثبت نام را انجام داده است. سیستم ثبت لاتاری آمریکا به عکس شما بسیار حساس تا جایی که در صورت نا مناسب بودن عکس قبل از قرعه کشی، آن فرد را از سیستم حذف خواهد کرد. البته افرادی بوده اند که عکس قدیمی استفاده کرده اند  و برنده شدند ولی اگر این موضوع را سفارت متوجه شود ویزای آنهارا رد خواهد کرد

حالا شرایط عکس مناسب لاتاری چیست؟

عکس مخصوص لاتاری دارای شرایطی است که سایت وزارت امور خارجه امریکا مطرح کرد که رعایت کردن این شرایط برای همه دوستان الزامی است.

از مهم‌ترین ویژگی‌ها عکس مخصوص لاتاری حالت چهره، فضای دوره عکس و پس زمینه است.

پس زمینه عکس لاتاری

وضعیت پس زمینه لاتاری باید کاملاً یک نواخت و بدون طرح خاصی باشد. برای عکاسی باید از پس زمینه‌هایی با رنگ‌های کاملاً روشن استفاده کنید، مورد قبول ترین رنگ برای پس زمینه رنگ سفید است. اگر قصد دارید خودتان عکس لاتاری بگیرید و دیوار سفید ندارید، می‌توانید از پارچه سفید برای این منظور استفاده کنید. یادتان باشد هیچ گونه سایه‌ای نباید روی پس زمینه افتاده باشد.

سال‌های قبل یک سری از عزیزان عکس‌های خود را به صورت سلفی در مناظر مختلف یا به صورت نشسته برای ما ارسال می‌کردند که این عکس‌ها به هیچ عنوان مورد قبول نیست.

توجه: عکس‌هایی که برای لاتاری ارسال می‌کنید نباید به هیچ عنوان در فتوشاپ اصلاح شود پس کنید قبل از گرفتن عکس حتماً شرایط عکس مخصوص لاتاری را فراهم کنید. تنها اصلاحی که می‌توان در فتوشاپ انجام داد تعیین سایز و حجم عکس است.

فضای دوره عکس

زمانی که قصد گرفتن عکس را دارید باید فاصله مناسب با دوربین را رعایت کنید. نداشتن فاصله مناسب باعث می‌شود یا عکس شما دارای فضای زیادی باشد یا کمبود فضا باعث شود که سر شانه‌های شما به خوبی در عکس نیفتد. فاصله مناسب با دوربین 125 سانتی متر است. این شرط از مواردی است که در صورت رعایت نکردن آن و معلوم نبودن سر شانه باید دوباره عکس خود را بگیرید.

حالت چهره سوژه

در اینجا باید شما مستقیماً به لنز دوربین نگاه کنید و سرتان و شانه‌هایتان باید مستقیم روبه‌روی دوربین باشد. داشتن هرگونه حالت غیر معمول مانند خندیدن، گریه، اخم، یا شکلک درآوردن باعث رد شدن عکس زمان ثبت نام لاتاری 2023 می‌شود. البته داشتن یک لبخند بسیار کم می‌توانید به زیبایی عکس شما بیفزاید.

عکس مخصوص لاتاری یکی از شرایطی است که باید زمان ثبت نام لاتاری آن را رعایت کنید. در بخش بعدی دیگر شرایط مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2023 را خواهیم گفت.

شرایط و مدارک مورد نیاز ثبت نام لاتاری 2023

3

داشتن دیپلم 12 ساله؛ اگر دیپلم ندارید یا دیپلم 11 ساله دارید می‌توانید از شرط بعدی برای ثبت نام لاتاری استفاده کنید. البته عزیزانی که دیپلم 11 ساله دارند می‌توانند از طریق آموزش و پرورش ناحیه خود اقدام کنند و دیپلم خود را به 12 ساله تبدیل کنند.

2 سال سابقه کاری در 5 سال گذشته؛ این شرط در صورتی برای شما الزامی می‌شود که حداقل دیپلم 12 نداشته باشید. البته استفاده از این شرط هم نیاز به این دارد که سابقه کاری شما حداقل امتیاز 7 را داشته باشد تا آفیسر شما را قبول کند. برای مشاهده امتیازها می‌توانید به سایت onetonline مراجعه کنید.

جزء کشورهای مجاز باشید؛ ایران جزء کشورهایی بوده که از ابتدای شروع برنامه لاتاری آمریکا مجاز بود و هیچ سالی حذف نشده است. سال‌های گذشته اخباری منتشر شده که لاتاری ایرانیان را تحریم کرده و شهروندان ایرانی نمی‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند؛ لازم است بدانید این اخبار خوشبختانه شایعه‌ای بیش نبوده.

پاسپورت معتبر؛ چند سالی است که وزارت امور خارجه آمریکا برای ثبت نام در لاتاری، داشتن پاسپورت معتبر را الزامی کرده. در صورتی که پاسپورت شما منقضی شده یا پاسپورت ندارید هر چه سریع‌تر برای دریافت آن به یکی از مراکز پلیس + 10 مراجعه کنید.

افزایش شانس برنده شدن در لاتاری

4

یک سری از عزیزان فکر می‌کنند برای افزایش شانس خود می‌توانند هر چقدر که بخواهند ثبت نام لاتاری انجام دهند. این موضوع کاملاً اشتباه است، در صورتی که بیش از یک بار ثبت نام لاتاری انجام دهید از دوره لاتاری حذف خواهید شد. برای افزایش شانس خود در لاتاری باید متأهل باشید یا در صورت مجرد بود باید سن شما بین 18 تا 21 سال باشد.

عزیزانی که متأهل هستند به صورت دو شانسه ثبت نام می‌شوند؛ ثبت نام لاتاری 2023 این عزیزان به این شکل است که یک بار خودشان به عنوان فرد اصلی و یک بار همسرشان به عنوان فرد اصلی ثبت نام می‌شود.

دوستانی که بین 18 تا 21 سال هستند، علاوه بر دریافت دو شانس از والدین خود می‌توانند یک بار به صورت مستقل ثبت نام انجام دهند. در این صورت این دوستان در ثبت نام لاتاری سه شانس خواهند داشت.

در این مقاله سعی شد تمامی جنبه مورد نیاز برای زمان ثبت نام لاتاری 2023 گفته شود. در صورتی که هنوز ابهام یا سؤالی دارید می‌توانید با کارشناسان برتر مهاجر در ارتباط باشید تا از راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید؛ موفق باشید.