۰ نفر

چگونه با دیجی فالوور پیج خود را وارد اکسپلورر اینستاگرام بکنیم؟

۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹
کد خبر: 548894
چگونه با دیجی فالوور پیج خود را وارد اکسپلورر اینستاگرام بکنیم؟

گاهی می‌بینیم که یک پیج بعد از مدت کوتاهی فعالیت در اینستاگرام، تعداد بسیار زیادی فالوور به خود جذب می‌کند، درآمدش به شدت افزایش می‌یابد و کسب و کارش حسابی رونق می‌گیرد. در ذهن خیلی از ما این علامت سوال ایجاد می‎شود که چه عامل منجر به این همه موفقیت در مدت زمان کم می‌شود؟ قطعا ورود به اکسپلورر یکی از مهم‌ترین دلایل رخ دادن چنین اتفاقاتی است.

به همین خاطر برای این که بتوانید کسب و کار خود را در اینستاگرام گسترش دهید، نیاز است که دستورالعمل‌های لازم برای ورود به اکسپلورر را اجرا کنید. با ما در این نوشته همراه باشید تا بررسی کنیم که چگونه می‌توان با دیجی فالوور، پیج خود را وارد اینستاگرام کنیم.

با خرید خدمات اکسپلور اینستاگرام به راحتی می توانید پیج خود برا برای همه در اکسپلور اینستاگرام به راحتی به نمایش بگذارید.

1

اکسپلورر چیست؟

اکسپلورر فضایی است که اینستاگرام بهترین و پرطرفدارترین پست‌ها را در آنجا قرار می‌دهد. در سال‌ها پیش فقط پست‌هایی که تعداد لایک بیشتری داشتند ( عموما مربوط به سلبریتی‌ها) در این بخش نمایش داده می‌شد اما به مرور زمان، اینستاگرام با تغییر الگوریتم‌های خود پست‌ها با میزان تعامل بالا را هم به این بخش افزود. این موضوع سبب شده که تمام کسب و کارها این فرصت را داشته باشند تا خود را به اکسپلورر برسانند. ورود به اکسپلورر یعنی افزایش میزان بازدید و نتیجه‌ی آن افزایش فالوور، افزایش لایک و کامنت، افزایش میزان فروش و در نهایت افزایش درآمد است. به همین خاطر تمام افراد دوست دارند تا پست‌های خود را به این بخش از اینستاگرام برسانند.

دیجی فالوور چگونه ورود شما به اکسپلورر را آسان می‌کند؟

همانطور که گفتیم برای ورود به بخش اکسپلورر نیاز به چند عامل دارید: فالوور، لایک و کامنت. به دست آوردن این عوامل به صورت عادی کار سختی است و زمان زیادی می‌برد. برای مثال اگر بخواهید با استفاده از انتشار پست‌های جذاب اقدام به جذب فالوور کنید، مدت زمان زیادی حداقل 6 ماه زمان می‌برد تا بتوانید به عدد مناسبی برسید. همچنین اگر بخواهید با تبلیغات به فالوورهای مد نظر خود دست پیدا کنید، احتمالا باید بودجه‌ی بسیار زیادی داشته باشید.

دیجی فالوور به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان بسیار کم اقدام به جذب فالوور کنید. انجام این کار با خریدن آن شروع خواهد شد. اما این خرید باید از جایی مطمئن باشد. اما دیجی فالوور چه چیزهایی به شما ارائه می‌کند؟

فالوور

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای ورود به اکسپلورر نیاز دارید، فالوور است. دیجی فالوور یکی از بهترین ارائه ‌کننده‌های فالوور در کشور است. فالوورهای واقعی، کاملا ایرانی، فعال و باکیفیت که می‌توانند منجر به افزایش میزان تعامل پیج شما شوند. هر چه که میزان فالورهای شما بیشتر باشد به مرور زمان افراد بیشتری هم جذب شما می‎شوند. چرا که قابلیت‌های ظاهری اولیه برای جذب مخاطب را دارید.

لایک

لایک یکی از عوامل نشان دهنده‌ی میزان تعامل در پیج است. پیج‌هایی که پستشان تعداد زیادی لایک دارد نرخ اینگیجمنت بیشتری داشته و در نتیجه راحت‌تر وارد بخش اکسپلورر خواهند شد. دیجی فالوور ارائه دهنده‌ی لایک ایرانی و واقعی است که توسط اکانت‌های فعال اینستاگرام انجام می‎شود.

کامنت

داشتن کامنت در کنار فالوور و لایک یکی از مهم‌ترین نکات برای ورود به اکسپلورر است. به عنوان ادمین پیج باید به دنبال افزایش تعداد کامنت‌های خود باشید. این کار را می‌توانید با خرید کامنت فارسی از سایت دیجی فالوور به انجام برسانید. داشتن کامنت در کنار لایک احتمال ورود شما به اکسپلورر را به شدت افزایش می‌دهد.

سخن پایانی

دیجی فالوور به عنوان یکی از بزرگترین وبسایت‌های خرید و فروش محصولات اینستاگرامی به شما کمک خواهد کرد تا پیج خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنید. ورود به اکسپلورر کلید موفقیت شما و کسب درآمد بیشتر است. توجه داشته باشید که حتما پیش از اقدام برای خرید فالوور، تعدادی پست در سطح کیفی بالا تولید کنید.