۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

تعویق زمان ثبت نام خودرو فیدلیتی + جزییات

۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۴
کد خبر: 546867
تعویق زمان ثبت نام خودرو فیدلیتی + جزییات

دومین مرحله فروش فیدلیتی به دلیل تعطیلی مراکز مالی و بانک‌ها، به دوازدهم مرداد ماه تغییر پیدا کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، از روز گذشته پس از اعلام ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی مراکز مالی وبانک‌ها تعداد زیادی از مشتریان محترم درخواست نمودند تا با توجه به این موضوع (تعطیلی مراکز مالی) فروش خودروی فیدلیتی، زمان دیگری بعد از تعطیلات انجام شود.

لذا از آنجایی که خواست گروه بهمن رضایت مشتریان محترم می باشد، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند زمان فروش آنلاین و ثبت نام خودرو فیدلیتی از تاریخ پنج مرداد به روز سه شنبه ۱۲ مرداد تغییر یافت.

بررسی و تست فنی فیدلیتی، شاسی بلند جدید بازار خودرو

فیدلیتی علاوه بر تنوع در تعداد صندلی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه مشتریان محترم عرضه خواهد شد. نکته حائز اهمیت در این میان تامین قطعات یدکی و آمادگی ارائه خدمات پس از فروش پیش از عرضه این محصول است. علاوه بر آن می توان به پشتیبانی خدمات گارانتی به مدت پنج سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر و همچنین ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱سال یا ۲۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) اشاره کرد.

گفتنی است شرکت بهمن موتور با سرمایه گذاری قابل توجه، پلتفرم فیدلیتی را خریداری کرده است و به دلیل اینکه این خودرو محصول استراتژیک شرکت بهمن موتور محسوب می گردد توجه خاصی بر روی  قیمت و کیفیت رقابتی آن دارد.  فیدلیتی با پیشرانه یک و نیم لیتری توربوشارژر دار، توان ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر دارای جعبه دنده ۶سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که لذت رانندگی مطلوبی را برای سرنشینان فراهم خواهد کرد.