۰ نفر

دلکوویو را با این ویژگی ها بشناسید

۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۷
کد خبر: 546174
دلکوویو را با این ویژگی ها بشناسید

میگرن، یک بیماری سخت است که بسته به شدت، می‌تواند زندگی افراد را به صورت‌های مختلفی تحت تأثیر قرار دهد. نکته منفی بزرگ این بیماری، بروز آن به شکل حمله‌های پیش‌بینی نشده و درمان‌ناپذیر بودن آن است. این یعنی میگرن درمان قطعی و 100 درصدی ندارد و تمام راه‌های درمانی آن، نسبی عمل می‌کنند.

پد دفع امواج دلکوویو محصولی است که می‌تواند با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مسدود کردن امواج الکترومغناطیسی موجود در محیط، میگرن را به شکل چشمگیری مهار کند و باعث بالا رفتن کیفیت زندگی افراد مبتلا به میگرن شود. این محصول برای کسانی که از راه‌های درمانی معمول نتیجه نگرفته‌اند یا به هر دلیلی به درمان دارویی علاقه ندارند بسیار رضایت‌بخش عمل می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با پد دفع امواج دلکوویو، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

مکانیسم عمل

پد دفع امواج دلکوویو با متصل شدن به برق و شروع به کار، دفع امواج الکترومغناطیسی را شروع می‌کند. این محصول هیچ مانعی برای راحتی شما در رختخواب ایجاد نمی‌کند. از سوی دیگر، دلکوویو کاملاً ایمن است، چون به خودی خود هیچ موج یا عامل مضر دیگری منتشر نمی‌کند. بنابراین همه می‌توانند با خیال آسوده و به‌راحتی از آن استفاده کنند.

دفع امواج الکترومغناطیسی از اطراف سر در طول خواب، یعنی دور بودن از امواج الکترومغناطیسی برای حدود یک سوم روز. این اتفاق، دو نتیجه مثبت در پی دارد:

  • بالا رفتن کیفیت و عمق خواب با طولانی‌تر شدن مرحله N3 خواب
  • تحریک نشدن دستگاه عصبی با سیگنال‌های مضر

هر دوی این موارد، شدت حملات میگرنی و دفعات آن را کمتر می‌کنند و باعث می‌شوند بیماران میگرنی بعد از چند روز استفاده از دستگاه، اثر خواب بهتر و تحریک نشدن توسط امواج را روی میگرن خود ببینند.

امواج با ما چه می‌کنند؟

ابزار ارتباط بی‌سیم و تمام دستگاه‌هایی که با برق کار می‌کنند، امواج الکترومغناطیسی منتشر می‌کنند. اگرچه تمام این امواج خطرناک نیستند، اما همه آن‌ها هم در محدوده مجاز قرار ندارند. همچنین، عوامل دیگری مثل فاصله ما با میدان‌های مغناطیسی یا دکل‌های مخابراتی و همچنین مدت‌زمان حضور ما در مجاورت آن‌ها، می‌تواند اثرهای متفاوتی بر جای بگذارد.

یکی از اثرات منفی قرار گرفتن بیش از حد در معرض امواج، بدتر شدن میگرن است. هرچند که این امواج می‌توانند اثرات منفی زیاد دیگری روی ما بگذارند. سردردهای عصبی غیر میگرنی، پایین آمدن کیفیت خواب، بدخلقی و بدتر شدن بیماری‌های اعصاب و روان، در کنار اثراتی مثل ایجاد گرما در بدن و بالا رفتن احتمالی ریسک ابتلا به سرطان و ناباروری، همگی اثرات سؤ قرار گرفتن بیش از حد در معرض امواج هستند.

خواب N3

خواب، مراحل مختلفی دارد که هرکدام از این مراحل ویژگی‌ها و شاخصه‌های خود را دارند. مرحله N3 عمیق‌ترین مرحله خواب است و طبیعتاً هرچه سهم بیشتری از خواب را به خود اختصاص دهد، مغز و بدن بهتر استراحت می‌کنند. دوری از امواج الکترومغناطیسی در طول خواب، طول این مرحله را افزایش می‌دهد؛ در نتیجه میزان استراحت مفید و با کیفیت مغز و بدن بیشتر می‌شود و میگرن کمتر فرصت بروز پیدا می‌کند.

2

آیا پد دفع امواج دلکوویو تنها مخصوص کسانی است که میگرن دارند؟

پاسخ به این سؤال، یک «نه» بزرگ است! دلکوویو امواج را دفع می‌کند و خواب را بهبود می‌دهد. این اثر را همه نیاز دارند.

افرادی که مشکلات خواب دارند و خواب آن‌ها از نظر کیفیت و کمیت دچار مشکل است، بیماران اعصاب، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، مبتلایان به ام اس، افراد دارای پارکینسون، کسانی که درحال گذراندن دوره نقاهت جراحی‌های سنگین هستند و بسیاری دیگر از افراد می‌توانند از این محصول استفاده کرده و تغییری که در سبک زندگیشان ایجاد می‌شود را به‌راحتی مشاهده کنند.

چرا مهم‌ترین کاربرد پد دفع امواج دلکوویو، بالا بردن کیفیت و عمق خواب است؟

خواب مهره‌ای بسیار قوی است که می‌تواند تغییرات بزرگی در زندگی روزمره به‌وجود بیاورد. کمبود خواب یا خواب بی‌کیفیت می‌تواند علاوه بر بدتر شدن میگرن باعث ایجاد مشکلات گسترده‌ای شود.

افزایش وزن، بالا رفتن تحریک‌پذیری، بروز مشکلات بینایی، بالا رفتن ریسک مشکلات قلبی، کاهش قدرت یادگیری، ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن و دیابت، از جمله این مشکلات هستند.

همچنین با وجود اثرگذاری بالای میگرن روی خواب، این طبیعی است که بزرگ‌ترین اثر یک محصول ضد میگرن، بالا بردن کیفیت و عمق خواب باشد.

این اثر کاملاً ملموس است، به‌طوری که حتی افراد کاملاً سالم که تنها برای بالا بردن عمق و کیفیت خواب از دلکوویو استفاده می‌کنند نیز بتوانند تأثیر آن را به‌راحتی متوجه شوند.

اثرگذاری روی انواع میگرن

شدت بیماری، فعال یا غیر فعال بودن آن و به‌طور کلی تمام جنبه‌های بیماری میگرن از طریق تحریک نشدن دستگاه عصبی و بالا رفتن کیفیت خواب بهبود پیدا می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که پد دفع امواج دلکوویو به محصولی همه‌جانبه تبدیل شود. محصولی که می‌تواند طیف گسترده‌ای از علائم و عوارض مربوط به میگرن را بهبود ببخشد.

به‌عنوان مثال کسانی که میگرن چشمی یا شکمی دارند هم می‌توانند با استفاده از دلکوویو، علائم خود را بهتر کنند و کیفیت زندگیشان را بالاتر ببرند.

همانطور که گفتیم، میگرن درمان قطعی ندارد و بنابراین نه‌تنها از دلکوویو، بلکه از هیچ محصول دیگری نیز نمی‌توان انتظار بهبودی برگشت‌ناپذیر و 100 درصدی داشت. با این حال دلکوویو در مقایسه با داروها و سایر روش‌های مقابله با میگرن، اثری قوی‌تر دارد و همچنین حتماً از آن نتیجه خواهید گرفت.

3

سایر ویژگی‌ها

این محصول تکنولوژیک و خاص برای اولین بار در آلمان تولید شده است و امروز، می‌توان آن را در کشور خودمان هم پیدا کرد. کارآیی این محصول، به‌راحتی و با قرار دادن یک گوشی موبایل روی آن قابل تشخیص است. موبایلی که روی دلکوویو قرار داشته باشد، هیچ سیگنالی دریافت نمی‌کند و اتصال آن با شبکه قطع می‌شود.

قبلاً هم گفتیم که کار ساده‌ای مثل خوابیدن روی بالشی که پد دفع امواج دلکوویو زیر آن است، بدون هیچ زحمتی، حدود یک سوم امواج جذب‌شده توسط بدن را حذف می‌کند. به‌نظر می‌رسد که برای رسیدن به چنین هدفی باید هزینه زیادی پرداخت، در حالی که قیمت پد دفع امواج دلکوویو نسبت به ارزش آن اصلاً بالا نیست و بیشتر افراد می‌توانند بدون اینکه متحمل فشار مالی شوند آن را تهیه و استفاده کنند.

چشم‌انداز

داروهای شیمیایی مضر، امواج الکترومغناطیسی و کیفیت پایین زندگی، همگی با حضور پد دفع امواج دلکوویو از شما فاصله می‌گیرند. این در حالی است که رسیدن به این هدف نیاز به هزینه‌های سرسام‌آور ندارد.

تصمیم شما چیست؟ آیا برای خداحافظی با امواج مضر آماده هستید؟