۰ نفر

ثبت نام ایران خودرو (هایما S۷ پلاس + شرایط)

۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
کد خبر: 545365
ثبت نام ایران خودرو (هایما S۷ پلاس + شرایط)

فروش فوری مدل جدید خودروی شاسی بلند هایما S7 پلاس به مدت 3 روز آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ ایران خودرو از امروز پنجشنبه ۲۴ تیرماه به مدت ۳ روز،  عرضه مدل جدید خودروی شاسی بلند هایما S۷ پلاس را در شرایط فروش فوری و با قیمت قطعی به مشتریان را آغاز کرد.

مشتریان می توانند پس از گذشت ۳ ماه، خودروی ثبت نامی خود را تحویل بگیرند.

خودروی جدید هایما S7 پلاس با قیمت قطعی 640 میلیون تومانی و در 5 رنگ مختلف، از فردا پنجشنبه 24 تیرماه به مشتریان عرضه شده و متقاضیان تنها تا پایان روز شنبه 26 تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

2

لازم به توضیح است که گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد تغییراتی بر روی شاسی بلند هایما S7، نسخه جدیدی از آن با نام هایما S7 پلاس به بازار عرضه می کند که مهم ترین تغییرات آن مربوط به بخش ظاهری و داخل کابین اتومبیل بوده و مشخصات فنی اتومبیل همانطور که انتظار می رفت دست نخورده باقی مانده است.

از تغییرات مهم هایما S7 پلاس نسبت به نسخه معمولی و توربو می توان به تغییرات ظاهری این اتومبیل همچون آینه های جدید جانبی شبیه به هایما S5، گل پخش کن های سپرجلو و عقب، یکپارچه شدن لچکی عقب اتومبیل با شیشه اطراف و همچنین در داخل کابین می توان به داشبورد کاملا جدید، صفحه نمایشگری بزرگ در کنسول مرکزی، صندلی های جدید چرمی پارچه ای و همچنین رودری های کاملا جدید اشاره داشت که در نسخه پلاس هایما S7 شاهد آنان هستیم.