۰ نفر

معرفی کتاب هایی که حال آدم را خوب میکنند!

۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۸
کد خبر: 543696
معرفی کتاب هایی که حال آدم را خوب میکنند!

معرفی کتابهایی که ارزش خواندن دارند:

کتاب هایی که حال آدم را خوب میکنند: کتاب خواندن یکی از کار ها و تفریحاتی است که همه ما آن را انجام می دهیم و فقط مقداری که این کار را انجام می دهیم، با هم فرق دارد.

برخی از ما، شاید روز یک کتاب بخوانیم و برخی هر هفته ای یکی و افرادی هم هستند که به دلیل کار هایی که دارند، ممکن است ماهی یک کتاب بخوانند یا حتی کتاب نخوانند.در کل کتاب یکی از بهترین کار هایی است که هم می توانید برای سرگرمی انجام دهید و هم می توانید برای یاد گرفتن موضوعات مختلف آن را انجام دهید و با مطالعه یک کتاب خوب شما هم می توانید چیزی یاد بگیرید و هم وقت خود را مفید بگذرانید. کتاب های بسیار زیادی هستند که می توانند این دو کار را به طور همزمان برای شما انجام دهند.کتاب هایی که حال آدم را خوب می کنند!

آیا می دانستید سایت سفارش کتاب سراج، بزرگترین فروشگاه خرید کتاب با تخفیف تا 50% درصد می باشد که می توانید انواع بهترین و پرفروش ترین کتاب های قرآن، کتاب داستان، تعبیر خواب، روانشناسی، عمومی، رمان، ادبیات، تاریخی، اسلامی و شعر را با ارسال کاملا رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

1: شفای زندگی؛ نوشته لوییز هی

بسیاری از افراد معتقدند که بیماری های مختلف زمانی اتفاق می افتند که ما هشدار های روان را جدی نمی گیریم و با نادیده گرفتن آنها باعث می شویم که درد های انتزاعی آن، از طریق تن راهی برای ظهور و ضربه زدن به ما استفاده کنند. کتاب شفای زندگی، از همین راز های پنهان درون ما صحبت می کند و لوییز هی؛ نویسنده خوش فکر و خلاق آن، نظریه خود را درباره این که چرا بیماری های جسمی به وجود می آیند و چطور باید برای رفع آنها اقدام کنیم صحبت می کنند.

البته حرف ما را اشتباه متوجه نشوید! نه به این معنا که دکتر و پزشک و دارو را کنار بگذارید و دیگر به حرف پزشکان گوش ندهید. این کتاب تنها تلاش می کند که در 4 بخش زیبا و دوست داشتنی، به شما نشان بدهد که در درمان جسم باید چه کار هایی انجام دهید و اینکه احوال درونیتان را که فراموش کرده اید؛ تاثیر بسیاری در سلامت جسمی شما دارند. در کل در این 4 فصل کلی، با فلسفه لوییز هی درباره سلامت جسمانی و روانی و ارتباط این دو به هم را یاد می گیریم.

معرفی کتاب های مفید برای مطالعه:

2

2: نگرش یعنی همه چیز؛ نوشته جف کلر

آیا از رفتن به سر کار وحشت دارید؟ آیا همیشه احساس خستگی و ناراحتی می کنید؟ آیا تصورتان این است که شما آدم بد شانسی هستید؟ یا گاها تصور می کنید که کسی شما را دوست ندارد و در این دنیای بزرگ تنهایید؟ دیگر از رویا هایتان دست کشیده اید و در وضعیتی هستید که تمام شدن زندگیتان نیز حتی برایتان اهمیت ندارد؟ کتاب نگرش یعنی همه چیز، این مشکلات را در شما به مرور زمان برطرف می کند.

سال های سال است که بسیاری از نویسندگان، سخنرانان، بزرگان دنیای علم و صنعت و تقریبا تمامی صاحب نظرانی که باور هایی درباره رشد و موفقیت دارند، به زاویه دید، طرز نگاه یا به اصطلاخح خودمانی، نگرش اشاره می کنند و با حرف هایی مثل دیدن نیمه پر لیوان به جای نیمه خالی تلاش می کنند که به شما نشان بدهند که این موضوع یکی از مهم ترین موضوعات در داشتن یک زندگی خوب و شاد است.

جف کلر این کار را به شکل بی نظیری در کتاب نگرش یعنی همه چیز انجام داده است و این کتاب را به طوری نوشته است که شما را به طور کامل با قدرت نگرشتان آشنا می کند و با خواندن آن متوجه می شوید که چه نکات مهمی در زندگی شما وجود داشته که آنها را نمی دیده اید و از این به بعد باید بیشتر به آنها دقت کنید.

این کتاب در سه بخش ذهن، سخن و عمل یا به عبارتی پندار، گفتار و رفتار صحبت می کند و به نوعی سبکی از زندگی را به نشان می دهد که ما آن را به نام پندار نیک، گفتار نیک و رفتار نیک می شناسیم. شاید فلسفه زندگی در زمان هخامنشیان نیز به این شکل بوده است که نگرش خوب یک امر مهم بوده.

کتاب هایی برای زندگی بهتر:

3

3: دنیای سوفی؛ نوشته یوستین گردر

اگر به کتاب های فلسفی علاقه دارید و دوست دارید در دنیای فلسفه کتاب های خوب و دوست داشتنی را بخوانید، پس حتما کتاب دنیای سوفی را تا به حال خوانده اید و اگر این کار را نکرده اید، پیشنهاد می کنیم که حتی اگر لیوان آبی در دست دارید؛ آن را کنار گذاشته و مطالعه این کتاب شاه کار را شروع کنید. کتاب دنیای دنیای سوفی، یک رمان نسبتا کوتاه، اثر نویسنده نروژی؛ یوستین گردر است که این شاهکار فلسفی را به شکل یک رمان نوشته و در اختیار همگان قرار داده است.

کتاب دنیای سوفی یک رمان خودآموز است که موضوعات مختل فلسفه را به صورت یک داستان دنباله دار به خواننده خود، آموزش می دهد و موضوع دلنشینی درباره هستی را به تصویر می کشد و در دنیا به عنوان یک کتاب فلسفی ساده و زیبا شناخته می شود. داستان زیبا و جذاب این کتاب باعث می شود که نتوانید لحظه ای از این کتاب دل بکنید و تاریخ فلسفه را نیز به صورت طبق بندی شده یاد بگیرید.

داستان این رمان به این شکل است که سوفی آموندسن، یک دختر نروژی است که تقریبا 15 سال دارد که نامه های عجیبی از فردی ناشناس دریافت می کند. نامه هایی که به او فرستاده می شود ولی شخص دیگری با نام هیلد مولر در آنها مورد خطاب قرار می گیرد. این نامه ها، سوفی را به شدت گیج می کنند. در آنها پرسش های فلسفی سخت و سنگینی وجود دارند که «جهان چگونه به وجود آمد؟»، «آیا پس از مرگ حیاتی وجود دارد؟»، «این مسئله را چگونه می توان جواب داد؟» یا از همه مهم تر اینکه «چگونه باید زیست؟».

این کتاب به نوعی است که این سوالات مهم فلسفی که حتی فیلسوف های بزرگ را نیز به چالش می اندازد را برای مخاطبان خود مطرح می کند و با داستان هایی که برای سوفی اتفاق می افتد تلاش می کند که تا حدی پاسخ آن را بدهد و به افراد بفهماند که پاسخ این سوال ها را خودشان باید پیدا کنند و نباید منتظر یک پاسخ ثابت و اصلی باشند.

بهترین کتاب هایی که باعث تغییر میشوند:

image_2f55c8c371aac8c61c8bf717f547dda9ff795064

4: اثر مرکب؛ نوشته دارن هاردی

اگر به دنبال یک کتاب روانشناسی خوب هستید که با خواندن آن با بخش های مهمی از دنیای موفقیت و روند آن آشنا شوید، احتمالا پیشنهاد همه کتاب خوان ها به شما، اثر مرکب خواهد بود. اثر مرکب اثر مشهور و شناخته شده دارن هاردی است که در آن تاثیر بلند مدت و بسیار زیاد عادت های کوچک و کار های مختلفی که در طول روز انجام می دهیم را به ما نشان می دهد.

در کتاب اثر مرکب شما با این قانون که دارن هاردی آن را نامگذاری کرده و به لطف او همه آن را به نام Compound Effect می شناسند آشنا می شوید. قانونی که دارن هاردی برای شما توضیح می دهد به این شکل است که شما تا آخرین لحظه و تا به مقصد خود نرسید یا در یک قدمی مقصد خود نباشید، نمی توانید متوجه این موضوع شوید.

 در کتاب مثالی وجود دارد که این موضوع را به خوبی به شما نشان می دهد. در کتاب آمده که اگر یک هواپیما بخواهد از ایالت کالیفرنیا از جنوب غرب آمریکا به سمت ایالت فلوریدا در جنوب شرقی آمریکا برود و این کار را با یک درجه اشتباه انجام دهد و در آخر مقصد ممکن است که سر از ایالت نیو یورک در شمال شرق آمریکا سر در بیاورد.

اگر قصد خرید آنلاین کتاب با تخفیف  ویژه از فروشگاه کتاب سراج را دارید در سایت https://serajbookshop.com، خرید اینترنتی کتاب با ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان را می‌توانید تجربه کنید. علاوه بر آن می‌توانید از کد تخفیفی که برای فروش کتاب‌های خود در نظر گرفته است استفاده کنید و بدون هیچ نگرانی هر تعداد کتابی را که می‌خواهید سفارش دهید. پس فرصت را برای عضویت در پیج اینستاگرام سراج بوک را از دست ندهید!