۰ نفر

قیمت قوطی ، قیمت تیرآهن ، توری مرغی

۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۴
کد خبر: 539270
قیمت قوطی ، قیمت تیرآهن ، توری مرغی

این مطلب برای کسانی است که می خواهند برای اجرای طرح های عمرانی و ساخت و ساز خود ، قوطی پروفیل ، تیرآهن توری مرغی خریداری نمایند.

در سایت فولاد توفیقی می توانید تنها با چند کلیک به آرشیوی از بروزترین قیمت های مربوط به محصولاتی که در بالا به آنها اشاره شد دسترسی داشته باشید.

امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه فن آوری شده است و  نیز فضای رقابتی که در فروش آهن آلات ایران به وجود آمده است ، شرکت های مختلف در این زمینه تلاش می کنند تا بتوانند تسهیلاتی را در خرید و ارسال محصولات به وجود آورند.

در همین راستا شرکت هایی همچون تولیدی فولاد توفیقی با توسعه زمینه فروش اینترنتی توانسته خدمات آنلاین خود را تا حدود بسیار زیادی افزایش دهند ، برای مثال روزانه هزاران نفر در تلاش هستند تا قیمت های روز محصولات فلزی را از طریق تماس با منابع تامین کننده پیدا کنند ، به جای این کار تنها با ورود به صفحه مورد نظر خود در سایت فولاد توفیقی می توانید به قیمت های لحظه ای آن دسترسی کامل داشته باشید

فولاد توفیقی اولین و برترین صادر کننده مصالح فلزی به خارج از کشور

شرکت فولاد توفیقی با سایقه بیش از 27 سال در زمینه فروش مصالح فلزی در سطح ایران و خارج از کشور این افتخار را دارد تا بهترین محصولات خود را که کیفیت عالی برای صادرات را دارد در اختیار مصرف کنندگان بگذارد.

قوطی

قوطی نام دیگر پروفیل است که در اندازه ها و اشکال هندسی متنوع تولید می شوند ، برخی از این محصولات به صورت داره ای تولید می شوند اما رایج ترین نوع آن قوطی های زاویه دار هستند که در تناژ بسیار بالا هر روزه تولید می شوند و به فروش می رسند.

البته از قوطی استفاده دیگری نیز می شود ، برای مثال از ورق هاس قوطی پروفیل برای پوشاندن لایه های خارجی اشیاء مختلف استفاده می شود که خود باعث افزایش مقاومت و استحکام آن می شود ، از این شیوه در صنعت های متنوعی چون ساخت سازه هایی که در معرض بیشتر رطوبت قرار می گیرند و نیز در کشاورزی استفاده می شود.

40

قوطی پروفیل ها انواع متنوعی از نظر جنس می توانند داشته باشند ، برای مثال نمونه هایی همچون :

  • استیل
  • آلومینیوم
  • مس
  • روی

در میان این نمونه ها از جنس های متنوع ، قوطی هایی که از مس تولید می شوند مقاومتی بسیار بیشتر از دیگر نمونه ها دارد ، این قوطی ها در برابر محرک های خارجی بسیار مقاوم هستند و نیازی به هیچگونه مراقبت نخواهند داشت ، عمر قوطی هایی که از مس ساخته می شود بسیار زیاد است.

قیمت قوطی

همانطور که می دانید اجناسی که در داخل ایران تولید می شوند همواره تحت تاثیر عواملی هستند که خود نیز در قیمتشان نوسان دارند ، به همین دلیل نمی توان برای چنین مصالحی قیمتی ثابت تعریف کرد ، اما به هرحال این محصولات می بایست دارای قیمتی باشند تا امکان خرید و فروش آن ها فراهم شود ، بنابراین برای اطلاع از قیمت قوطی می توانید از شماره تماس ها و راه های ارتباطی استفاده کنید و با مشاورین مجموعه به صورت 24 ساعته در تماس باشید.

تیرآهن

تیرآهن یکی از مهمترین محصولات فلزی و جزء ضروری ترین مصالح ساختمان سازی به شمار می آید ، و البته انواع متفاوتی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و نیز به واسطه منحصر به فرد بودن هرکدام ، کاربردهای منحصر به فردی دارند ، در نهایت با توجه به شیوه های ساخت و وزن و دیگر المان ها قیمت انها تعیین می شود.

نمونه هایی از تیرآهن های موجود در بازار ، برندهای فایکو ، آرین ، بنا و یزد می باشند که استانداردهای لازم برای به کارگیری در سازه های مهم را دارند به همین دلیل در بازار روز تناژ خرید و فروش بالای دارند.

41

نحوه تهیه تیرآهن از شرکت توفیقی به چه صورت است؟

برای ثبت سفارش خود و نهایی کردن مرحله خرید می بایست ، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و نوع محصول و حجم بار خود را ثبت کنید ، پس از انجام این مرحله کارشناسان ما در اسرع وقت برای ارسال این مرسوله به مقصد نهایی شما اقدام می کنند ، بدون هیچ تاخیر و بی نظمی در ارسال.

برخی از انواع تیرآهن موجود در بازار :

تیرآهن 14 برند ذوب آهن اصفهان در وزن 155 تا 160 کیلوگرم 14.000

تیرآهن 16 برند ذوب آهن اصفهان در وزن 188 تا 192 کیلوگرم 14.280

تیرآهن 12 برند ذوب آهن اصفهان در وزن 125 کیلوگرم 1.230.000

تیرآهن معمولی برند ذوب آهن اصفهان در وزن 156 کیلوگرم 13.660

قیمت تیرآهن

در بخش قبلی برخی از نمونه های قیمتی تیرآهن های برند ذوب آهن اصفهانرا برای شما عزیزان تهیه و در دسترس قرار دادیم ، برای مشاهده قیمت های لحظه ای تیرآهن در برندهای متنوع کافیست با چند کلیک وارد سایت ما شوید ، با این کار نه تنها از قیمت های روز مطلع می شوید ، بلکه با طرح های خرید تخفیفی و یا دیگر محصولات ما آشنا می شوید.

توری مرغی

خرید توری نیاز به اطلاعاتی دارد که می بایست قبل از خرید به آنها واقف باشید ، برای مثال می بایست در انتخاب نوع مناسب توری مرغی خود دقت لازم را داشته باشید ، اندازه های مورد نیاز را بررسی و سپس تصمیم به خرید بگیرید این امر موجب می شود تا از اضافه ماندن آن جلوگیری شود.

42

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشت قیمت های مناسب است ، بسیاری از منابع ارائه دهنده این محصول ، از محصولات بی کیفیت استفاده می کنند و با جعل کردن قیمت ها از روی منابع دیگر ، محصول بی کیفیت را با قیمت های گزاف به مشتریان خود می فروشند ، برای جلوگیری از این مقوله می بایست از منابع معتبر قیمت ها را مورد مطالعه و تحقیق قرار دهید ، بدین ترتیب شما خواهید توانست محصول مورد نیاز خود را با بهترین و به صرفه تری قیمت تهیه کنید.

قابل توجه عزیزانی که تا به حال  توری مرغی خریداری نکرده اند ، این محصولات در رول هایی با عرض 1.20 سانتی متر ساخته می شوند و طول آنها به 45 می رسد ، ضخامت مفتول به کار رفته در آن از 0.3 تا 0.4 میلی متر در نظر گرفته شده است.

قیمت توری مرغی

با توجه به نوسانات قیمت صنایع فلزی در بازار آهن آلات همواره برای اطلاع از قیمت های این محصولات می بایست به صورت مداوم با مشاورین فعال ما در زمینه قیمتی در شرکت فولاد توفیقی در ارتباط باشید ، تمامی قیمت ها به روز می باشد ، قابل اعتماد ترین قیمت های روز بازار می باشند.