۰ نفر

ویندوز و گوشی خود را با خرید آنتی ویروس نود ۳۲ شرکت ESET تضمین کنید

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲
کد خبر: 527918
ویندوز و گوشی  خود را با خرید آنتی ویروس  نود ۳۲ شرکت ESET تضمین کنید

بی شک محبوبترین سیستم عامل در کامپیوتر ها ویندوز هستند و در گوشی ها سیسم عامل آندروید، از این رو علاقه ویروس نویسان به این دو سیستم عامل بیشتر از سایر سیستم عامل ها خواهد بود.

بی تردید اگر از شبکه های محلی یا با حافظه های جانبی مانند: هارد اکسترنال، فلش مموری و... در سیستم عامل ویندوز استفاده زیادی می کنید بیشتر در خطر نفوذ ویروس ها ، باج افزار ها، کی لاگر ها و.. قرار دارید. همچنین در گوشی های اندرویدی به دلیل متن باز بودن این سیستم عامل خطر هک شدن گوشی یا خطر ورود ویروس به این گوشی به دلیل نصب راحت و بدون مدیریت اپلیکیشن ها بیتشر در خطر نفوذ و آسیب خواهند بود.

ما در این مقاله می خواهیم به دو  آنتی ویروس محبوب و تضمینی برای ویندوز و گوشی های اندرودی اشاره کنیم در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

همان طور که میدانید به دلیل گسترش زیاد ویروس ها در ویندوز شرکت ماکیروسافت تصمیم گرفت در ویندوز یک آنتی ویروس مستقل و رایگان به صورت پیش فرض در سیستم عامل خود قرار دهد این آنتی ویروس به صورت رایگان پس از نصب ویندوز 10 در سیستم فعال خواهد شد. در گذشته  این آنتی ویروس با نام windows defender  شناخته میشد اما با آپدیت های بعدی شرکت مایکروسافت نام آن به Windows Security  تغییر کرد. این آنتی ویروس به محض فعالسازی یک آنتی ویروس دیگر به صورت خودکار غیرفعال شده و بیشتر برای افرادی مناسب هست که هیچ آنتی ویروسی در سیستم خود نصب ندارند.

این آنتی ویروس امنیت قابل قبولی در حد رایگان دارد. اما اگر می خواهید امنیت شما تا حدود زیادی تضمین شود بهتر است مقدار کمی از بودجه خود را برای خرید آنتی ویروس کنار بگذارید.

2

معرفی آنتی ویروس نود 32 ( ESET )

شرکت ESET  یکی از پیشرو ها در امنیت ویندوز و سایر سیستم عامل ها نظیر آندروید بوده و هست. این آنتی ویروس را در ایران با نام نود 32 می شناسند. این شرکت نرم افزارهای امنیت زیادی را معرفی کرده که ما به معروف ترین آن ها برای ویندوز و اندروید می پردازیم.

معرفی نرم افزار ESET Internet Security

این نرم افزار محبوب ترین نرم افزار ESET می باشد. دلیل محبوبیت این نرم افزار برای ویندوز امکانات زیاد در عین حال ارزان می باشد. شما با خرید لایسنس نود 32 برای اینترنت سکیوریتی – علاوه بر اینکه می توانید آن را در موبایل خود برای نرم افزار ESET Mobile Security  و نیز در سیستم عامل مک برای نرم افزار ESET Cyber Security  نیز فعال کنید. فقط کافی است به اندازه تعداد دستگاه هایی که دارید لایسنس اینترنت سکیوریتی شرکت ایست را خرید کنید. بر روی تمامی نرم افزار های اشاره شده در بالا لایسنس را فعال کنید.

خلاصه ای از امکانات نرم افزار اینترنت سکیوریتی

  •  بررسی پیاپی  کد ها برای پیدا کردن  کی لاگر ها ، باج افزار ها و ...
  • ضد سرقت لپتاپ و گوشی
  • تظیمات برای مسدود سازی سایت هایی که نباید برای کودکان باز شود.
  • جستجوی سریع و بلادرنگ در هنگام ورود حافظه جانبی بدون نیاز به اسکن
  • محافظت بهینه در پورت هایی که خطر ویروس در آن زیاد است نظیر SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
  • جلوگیری و پاک کردن نرم افزار های مخرب و عدم اجرا آن حتی در صورت درخواست کاربر
  • پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
  • آپدیت بیش از 4 بار در روز به صورت خودکار با حجم بسیار کم
  • اشغال حداقل منابع ویندوز

از موارد اشاره شده در بالا شاید نحوه عملکرد ضد سرقت لپتاپ یا  تنظیمات برای مسدود سازی سایت های مخبرب برای کودکان برای شما سوال باشد که ما توضیح مختصری در این مورد به شما میدهیم.

نحوه عملکرد ضد سرقت لپتاپ یا گوشی

هنگامی که ضد سرقت بر روی دستگاه شما فعال شد ، محصول ESET شما با پورتال وب ضد سرقت ESET در my.eset.com ادغام می شود. در آنجا شما یک حساب کاربری ایجاد خواهید کرد و از آن برای مدیریت وضعیت دستگاه خود (مفقود شدن یا نبودن) و دسترسی به نظارت دستگاه در صورت گم شدن یا دزدیدن دستگاه ، استفاده خواهید کرد.

هنگامی که یک دستگاه به عنوان “گمشده” علامت گذاری می شود ، محصول ESET شما بطور خودکار شروع به پخش اطلاعات از دستگاه گمشده شما به حساب my.eset.com شما می کند ، مهم نیست که دستگاه شما در کجای دنیا قرار دارد. هر بار که دستگاه گمشده شما به اینترنت دسترسی پیدا می کند ، حساب my.eset.com شما با تصاویر صفحه ، تصاویر وب کم و مختصات GPS از دستگاه گمشده شما به روز می شود.

نحوه عملکرد کنترل والدین ( Parental Control )

ویژگی های اصلی کنترل والدین در  ESET Internet Security کنترل والدین ( Parental Control ) ابزارهای خودکار برای کمک به محافظت از فرزندان و تعیین محدودیت برای دستگاه ها و خدمات به والدین ارائه می دهد. کنترل والدین به شما امکان می دهد صفحات وب را که ممکن است حاوی مطالب بالقوه توهین آمیز باشند ، مسدود کنید تا از دسترسی کودکان و بزرگسالان به صفحات با محتوای نامناسب یا مضر جلوگیری کند. کنترل والدین شامل مجوزهای حساب کاربر قابل تنظیم ، فیلتر کردن محتوای وب و ثبت فعالیت است. مقاله زیر شامل یک نمای کلی از ماژول کنترل والدین و همچنین ویژگی های کلیدی است که به شما کمک می کند تا حداکثر اثربخشی ویژگی کنترل والدین را داشته باشید.

معرفی اپلیکیشن ESET Mobile Security

در بالا به محبوبترین نرم افزار ESET برای ویندوز پرداختیم ، اما یکی از محبوبترین نرم افزار های امنیتی برای آندروید بی شک می توان به اپلیکیشنESET Mobile Security  اشاره کرد.

خلاصه ای امکانات این اپلیکیشن:

  • حفاظت از حافظه جانبی و حافظه داخلی
  • محافظت از تمام اتصالات نظیر بلوتوث، Wi-Fi و...
  • ضد سرقت و ردیابی سارق پس از دزدی
  • ضد اسپم  پیاک  و نوتفیکیشن
  • محافظت از فیلم و عکس های شخصی
  • نظارت دقیق بر تمامی ورودی ها و خروجی ها برای به حداقل رساندن نفوذ هکر ها به گوشی
  • امکان تنظیمات مخاطبین برای قرار دادن در لیست سیاه و سفید
  • مسدود کردن پیام های ناشناس و تبلیغاتی مزاحم
  • ایجاد رمزگذاری بر روی برنامه های شخصی نظیر پیامرسان ها و برنامه های شبکه های اجتماعی
  • بروزرسانی هر روزه با حجم بسیار ناچیز
  • افزایش طول عمر باتری

دقت کنید که در نرم افزار ESET Mobile Security  همانند نرم افزار اینترنت سکیوریتی ، از ویژگی های ضد سرقت که به وسیله دوربین سلفی موبایل سارق را شناسایی می کند فعال است و علاوه بر این ویژگی از ویژگی کنترل فرزند نیز برخوردار است و  اگر کودک شما از موبایل استفاده می کند می توانید برای دسترسی به سایت ها را محدود کنید.

دلیل انتخاب نود 32 یا ESET به عنوان آنتی ویروس:

ما در این مقاله سعی کردیم آنتی ویروسی را برای خرید معرفی کنیم که هم از نظر اقتصادی به صرفه باشد و هم از منابع کمی برای گوشی و سیستم شما اشغال کند و در نهایت از همه مهمتر قدرت زیادی در شناسایی ویروس و امنیت شما در اینترنت داشته باشد. خوشبختانه نرم افزار ESET Internet Security  برای ویندوز و اپلیکیشنESET Mobile Security  برای آندروید تمامی این ویژگی ها را در خود دارند.

قیمت  آنتی ویروس نود 32 در ایران آنقدر گران نیست و شما با بودجه ای کمتر از 200 هزار تومان می توانید برای هر دو سیستم عامل آنتی ویروس اورجینال و قانونی تهیه کنید، پیشنهاد ما برای خرید لایسنس مالتی دیوایس شرکت ESET  می باشد که هردو دیوایس اندروید و کامپیوتر را پشتیبانی می کند.

3

معرفی سایت برای خرید نود 32

ما در با بررسی سایت های فروش نود 32 به این نتیجه رسیدیم که سایت آی نود 32 را معرفی کنیم، این سایت هم دارای نماد اعتماد می باشد و هم قیمت لایسنس های این سایت به نسبت سایت های دیگر به صرفه تر است و بیش از 12 سال در این حوزه در حال فعالیت می باشد. این سایت با تنوعی از محصولات ESET  نظیر، آنتی ویروس نود 32، اینترنت سکیوریتی ، اسمارت سکیوریتی پرمیوم، موبایل سکیوریتی و نرم افزار های تحت شبکه نظیر: فایل سکیوریتی و اند پوینت ادونسد را در سبد محصولات خود موجود دارد.

آدرس سایت آی نود 32:

https://inod.site

شماره تماس در واتساپ و تلگرام: 09910107231