۰ نفر

تأثیر لوگو در افزایش فروش محصولات یا خدمات

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبر: 525625
تأثیر لوگو در افزایش فروش محصولات یا خدمات

تأثیر لوگو در فروش : ممکن است در نگاه اول به نظر برسد لوگو ی تبلیغاتی تاثیر زیادی در فروش نداشته باشد. اما با دقت در تبلغات برندهای مختلف متوجه اهمیت نقش لوگو در تبلیغات می شویم. گاهی اوقات برخی تبلیغات بر اساس طرح لوگو ساخته می شوند.

در نتیجه، یک لوگو ی جذاب می تواند سبب رونق کسب و کار و افزایش فروش محصول شما شود. یکی از قابلیت های یک لوگو ی خوب این است که نشان دهنده هویت کسب و کار شماست و از این طریق شما را به مشتریان و مخاطبان خود معرفی می کند.

امروزه شرکت های تبلیغاتی برای رونق کسب و کار خود از تبلیغات استفاده می کنند. استفاده از ترفندهای تبلیغاتی سبب می شود که  مشتری یا مصرف کننده بتواند به راحتی با شما ارتباط برقرار کند. طراحی سایت ، بنر ، چاپ کاتالوگ از جمله روش هایی است که می توانید در تبلیغات از آنها استفاده کنید. در این میان ، طراحی لوگو نیز تاثیر زیادی در فروش محصولات شما دارد.  لوگو بیانگر فعالیت و حوزه کاری شرکت شماست.

طراحی لوگو اولین قدم در فروش محصول شماست.

تأثیر لوگو در فروش : طراحی یک لوگو ی حرفه ای سبب شناخته شدن برند و همچنین ایجاد اعتماد در مشتری می شود.  اگر لوگوی شما به صورت استاندارد طراحی شده باشد ، مردم کنجکاو می شوند تا در مورد محصولات و نحوه ارائه خدمات شما اطلاعات بیشتری بدست بیاورند. بنابراین ، لوگو ها باید به گونه ای طراحی شوند که برند شرکت شما را در ذهن مخاطب و مصرف کننده ثبت کنند.

برای فروش محصولات خود به یک لوگوی قوی نیاز دارد.

نمادهای به کار رفته در ساخت لوگو  شما نشان دهنده قدرت شما در ارائه محصول است. اگر شما یک لوگو ی خوب با طراحی مناسب داشته باشید ، مشتریان زیادی با شما کار می کنند و افراد زیادی در مورد محصولات شما و نحوه ارائه آنها اطلاعاتی به دست می آورند.

طراحی لوگو ابزاری مناسب برای رقابت در بازار و افزایش فروش محصولات

طراحی آرم

لوگو نشان دهنده هویت شما و ابعاد مختلف فعالیت شماست. مردم در بازارهای مختلف با لوگوهای زیادی روبرو می شوند ، اما تنها از برندی خرید می کنند که قبلا با آنها آشنایی داشته اند و از ارائه خدمات و کیفیت محصولات آنها نیز راضی بودند.  در اینجا به بیان روش های تاثیر لوگو بر رونق کسب و کار و افزایش فروش می پردازیم.

از جمله دلایل تاثیر طراحی لوگو در فروش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوگو نشان دهنده هویت برند و شرکت شما است.

    زمانی که شما لوگو ی خود را بر روی محصولات شرکت خود درج می کنید ، هویت شما را به مردم معرفی می کند. لوگو می تواند شرکت و محصولات شما در سطح جهان معرفی کند. تاثیر طراحی لوگو در فروش زمانی مشخص می شود که لوگو ی شما به خوبی در ذهن مشتری و مصرف کنندگان شما باقی مانده باشد.

  • لوگو معرف شما به مشتریان و مصرف کنندگان است.

    یک لوگو با طراحی مناسب می تواند سبب ترغیب مشتریان به معامله با شما شود. زمانی که لوگو ی شرکت خود را بر اساس کسب و کار خود طراحی کنید ، برند شما در ذهن مردم باقی می ماند و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می کند ، به همین دلیل سعی کنید در طراحی لوگو دقت زیادی به خرج دهید.

  • لوگو رقبای شما در کسب و کارتان مشخص و معرفی می کند.

    زمانی که یک لوگوی مناسب و جذاب بسازید ، علاوه بر اینکه هویت خود را به صورت کامل معرفی می کنید ، از دیگر رقبای خود نیز متمایز می شود. به عنوان مثال زمانی که از یک نماد خاصی در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنید افراد زیادی را به سمت خود جذب می کنید و از رقبای خود پیشی می گیرید.

همچنین می توانید از نمادهای خاصی برای طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. به عنوان مثال اگر رستوران دارید می توانید از آشپزی با چهره سبیل دار و کلاهی سفید در طراحی لوگو استفاده کنید. یک نماد خوب می تواند برند شما را کاملا متمایز جلوه دهد.

طراحی آرم   مناسب سبب تداوم برند شما می شود.

زمانی که لوگو ی شما به خوبی طراحی شده باشد ، برای مدت زیادی در میان مشتریان شناخته می شود و سببب وفاداری مشتریان و مصرف کنندگان به شما می شود. در صورتی که برند شما در میان مردم قابل اطمینان و اعتماد باشد ، مشتریان شما به دنبال برندهای دیگر نمی روند و تنها محصولات شما را خریداری می کنند. این امر سبب تداوم لوگو و برند شما در بازار می شود.

طراحی لوگوی مناسب اعتماد مشتری به شما را افزایش می دهد.

ساخت لوگو

زمانی که لوگو ی شما بوسیله یک طراحی حرفه ای ساخته شود ، مشتریان شما به کیفیت کار شما پی می برند. این نشان می دهد که شما کار خود را درست انجام داده اید. استفاده از طرح های ضعیف و نامتناسب سبب از بین رفتن اعتبار و کم شدن اعتماد مشتریان به شما می شود.

سعی کنید در طراحی لوگو ی خود از طرح های ساده استفاده کنید و طرح های درهم و برهم و ضعیف را به کار نبرید. زیرا لوگو ی شما را زشت جلوه می دهد و در نتیجه ، فروش محصولات شما نیز کاهش می یابد. در صورتی که این نکات را در نظر بگیرید و استانداردهای لازم در طراحی لوگو را رعایت کنید کسب و کار شما رونق می یابد و فروش محصولات شما نیز چند برابر می شود.

با توجه به اینکه مشتریان شما هر روز لوگو ی شما را می بینند ، سعی کنید از طرح هایی استفاده کنید که هم انتقال دهنده پیام شما به مشتری باشد و هم سبب افزایش فروش محصولات شما شود.

درباره تیم طراحی لوگو هیدیکا 

دیجیتال مارکتینگ هیدیکا  جامع ترین خدمات در حوزه های طراحی در زمینه های مختلف مثل: طراحی بنر ، طراحی سایت ، خدمات سئو و بهینه سازی سایت ،  برنامه نویسی، تولید وتوسعه نرم افزار ، سامانه پیامکی، دیجیتال مارکتینگ ، طراحی لوگو ، افزایش بازدید سایت ، شبکه های اجتماعی ، تایپ فوری  از همه مهمتر به تازگی در مسیر راه اندازی و شتاب دهی به استارت آپ ها شروع به فعالیت کرده. ما همیشه با تاکید و اصرار بر خلاقیت همراه کیفیت در پروژه های مختلف وارد شدیم و تمام تلاشمون رو همیشه در تیم دیجیتال مارکتینگ هیدیکا بر این ۲ اصل خواهیم گذاشت. چرا اینجوری میگیم؟ چون ما به اعتماد شما و حضور شما در کنارمون احساس داریم. این احساس در تیم ما چند نوع هستش. مثلا؟ احساس مسئولیت کلی احساس خوب و دوست داشتنی دیگه که علاقمند به تجربه و تکرار این حس ها در کنار شما هستیم.