۰ نفر

بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در ترکیه

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۴۹
کد خبر: 524727
بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در ترکیه

برای برافروختن شعله های آتش ، جشن یک سالگرد جشن و یا ایجاد یک جشن عاشقانه ماه عسل ، و سرمایه گذاری در ترکیه چمدان خود را ببندید و به یکی از مکانهای تور ارزان استانبول بروید. چه دست در دست دریا گشت بزنید ، چه در ویرانه های بکر تور ارزان آنتالیا گشت و گذار کنید یا در زیر ستاره ها غذا بخورید ، لیست مکان های جذاب و جوی در ترکیه متناسب با هر موقعیت سرمایه گذاری است. خواه بخواهید سوار بر اسب شوید ، نوشیدنی بنوشید ، صبحانه را در رختخواب میل کنید ، ماجراجو باشید ، از استراحت در سواحل زیبا لذت ببرید یا غروب خورشید خیره کننده تماشا کنید ، ترکیه بهترین کشور برای انتخاب به ویژه برای ماه عسل است.از استراحتگاه های بکر ساحلی گرفته تا دهکده های حومه آناتولی مرکزی انتخاب بهترین مکان ها بسیار زیاد است. ما بسیار مطمئن هستیم که شما آن را دوست خواهید داشت ، و این یک بار در یک زندگی باعث می شود سال به سال بازگردید. بنابراین ، مهمترین انتخاب شما برای اینکه کجا بروید و چه کاری انجام دهید چیست؟

3

در اطراف کایاکوی ، فتحیه قدم بزنید

چه چیزی می تواند جذابتر از یک روستای متروکه عاشقانه باشد؟ این روستا - با کلیسا ، مدرسه و 350 کلبه سنگی توسط ساکنان یونانی آن در تبادل جمعیت در سال 1923 رها شد و اکنون به یک موزه در فضای باز تبدیل شده است. تقریباً یک قرن قرار گرفتن در معرض خانه ها را تا پوسته های برهنه از بین برده است و این مکان را باستانی جلوه داده است. اگرچه یکی از نقاط شناخته شده فتحیه است ، اما جمعیت به ندرت جمع می شوند ، بنابراین بی سر و صدا در اطراف بقایای شهر گشت بزنید و ارواح جامعه را که زمانی در اینجا زندگی می کردند ، تصور کنید. قبل از بازدید از فتحیه در تور استانبول پرندگان بدون بال توسط لوئیس دو برنیرس را نیز بخوانید ، روایتی خیالی از کایاکوی در طول جنگ جهانی اول. این یک فتنه به عاشقانه بودن این سایت دلهره آور است.

4

مجلل کالئیچی ، آنتالیا

Kaleici ، بخش تاریخی کوچک تور آنتالیا به عنوان یک شهر رومی آغاز شد ، قبل از اینکه توسط بیزانس و در نهایت عثمانی تصرف شود. خطوط پر پیچ و خم آن خانه های قدیمی و زیبایی را در خیابان های باریک و بهترین مکان برای جوی و فرهنگ در آنتالیا نشان می دهد. وارد شوید ، کالئیچی تا حدی با یک دیوار باستانی احاطه شده است ، توسط معروف ترین ورودی که دروازه تاریخی هادریان است. قبل از رفتن به یک رستوران دنج و آرام و خیساندن فضای این محاصره دلربا در شهر - از اینجا ، خیابان های پر پیچ و خم ، سنگفرش و خیابان های سنگفرش شده را مرور کنید و در فروشگاه های بوتیک فرو بروید و فضای آن را خیس کنید .

5

در اطراف کالکوی قدم بزنید

برای فرصتی برای بالا بردن پل متحرک و پنهان شدن از دنیا ، Kalekoy ایده آل است. فقط با یک مسیر ناهموار به سرزمین اصلی متصل می شود و فقط با سفرهای قایقی که غروب خورشید حرکت می کند از آن بازدید می شود. دهکده ای زیبا در نزدیکی شبه جزیره کس ، جاده ای ندارد ، این به معنای آرامش کامل است. از رستوران های جذاب کنار دریا ، مقبره های لیکیایی ، قلعه بیزانس و دریای آبی ایده آل لذت ببرید. اگر مکان توجه شما را به خود جلب کند و بخواهید شب را اقامت کنید ، چند هتل وجود دارد.

بویوکادا

اگرچه این یک هاپ پرش است - یا یک سفر کوتاه با کشتی - از استانبول ، بویوکادای کوچک ، که اغلب توسط هزاران نفر که سالانه از بزرگترین شهر ترکیه بازدید می کنند ، نادیده گرفته می شوند ، یک لذت خیره کننده است. این امر آن را به یک تفریح ​​عاشقانه ایده آل تبدیل می کند. ماشین ها در این جزیره فوق العاده زیبا ممنوع هستند - در عوض ، با دوچرخه یا حتی بهتر از آن ، با کالسکه اسب سوار می شوید تا عاشقانه را به حداکثر برسانید. جاده های آرام این جزیره ، پوشیده از درختان صنوبر و ویلاهای چوبی زیبا و قدیمی را کاوش کنید ، قبل از پیدا کردن یک هتل بوتیک برای شب و صرف غذای لوکس ، از کلیساهای باستانی و عمارت های تاریخی بازدید کنید - این یک روش عالی برای گذراندن وقت با شخصی است که دوست دارید.

جزیره Sovalye منزوی

با فاصله 5 دقیقه از شهر فتحیه با تاکسی آبی ، جزیره Sovalye فرار از شلوغی جمعیت است. فاقد ماشین و با چند هتل ، مکانی کاملاً آرام برای اتصال مجدد و شارژ مجدد است. اسنورکل در دریای پاک و نگاهی اجمالی به دیوارهای شهر باستان در زیر آب ، یا از میان درختان کاج و خرنوب عبور کرده و بقایای قلعه ویران شده را در مرکز جزیره پیدا کنید. در این جزیره چند خانه و فقط چند هتل وجود دارد ، بنابراین اتاقی را مشرف به دریا و جزایر دوردست رزرو کنید و دریابید که یک شب در Sovalye چقدر آرام و عاشقانه است. Sovalye نیز دست نخورده است و فرصتی برای تجربه ترکیه اصیل است.

منبع: تور استانبول 7 شب و8 روز