۰ نفر

راهنمای جامع خرید ماشین ظرفشویی

۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبر: 521455
راهنمای جامع خرید ماشین ظرفشویی

امروزه ظهور ماشین‌های ظرفشویی باعث صرفه جویی در وقت، زمان و هزینه کاربران شده است و خدمات عالی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد که باعث می‌شود زندگی راحت و آسانی را داشته باشند. همانطور که می‌دانید برندهای زیادی وجود دارند که هر کدام به نوبه‌ی خود ماشین ماشین‌های ظرفشویی متنوعی را به بازار عرضه کرده‌اند و این امر سبب شده است تا کاربران گستره‌ی وسیعی را برای انتخاب در اختیار داشته باشند.

اما لازم است که در قبل از این که اقدام به پرسیدن قیمت ظرفشویی مورد نظر خود کنید از یک سری موضوعات فنی آگاه باشید. به نکاتی از قبیل ویژگی‌ها، اندازه، کارایی و قیمت توجه کنید تا بتوانید محصولی با کارایی بالا و مقرون به صرفه را خریداری نمایید.

 در این راستا فروشگاه آنلاین خرید تی‌وی برای اینکه بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید چند اصل اساسی را در این محصولات به شما معرفی می‌کند که در هنگام خرید نباید آن‌ها را نادیده گرفت. زیرا یک خرید رضایت بخش برای شما می‌تواند به معنای صرفه جویی در برق، آب و هزینه‌ی پرداختی باشد این در حالی است که بهترین نتایج را می‌توانید از آن دریافت نمایید.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

ویژگی‌ها اصلی و کارکردهایی که یک ظرفشویی باید داشته باشد:

  1. گنجایش ظرفشویی: این یکی از موارد مهم در هنگام خرید است که کاربران به آن توجه  زیادی می‌کنند. پس حتما دقت کنید که محصولی با ظرفیت مناسب را انتخاب نمایید که جوابگوی شستشوی حجم ظروف مورد نظر شما را داشته باشد. این سری از محصولات را در گنجایش‌های مختلفی نظیر 8، 12، 13، 14 و ... را می‌توانید در اختیار داشته باشید. در این میان قیمت ظرفشویی 14 نفره از سایر مدل‌ها گران‌تر است و اصولا بیشترین امکانات و قابلیت‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.
  2. سنسورهای خاک: ویژگی‌های صرفه جویی در مصرف انرژی هستند که در تمام ماشین‌های ظرفشویی دارای مجوز استاندارد مشاهده خواهید کرد. این سنسورها با تنظیم اتوماتیک هر چرخه تمیز کردن بر اساس میزان کثیف بودن ظروف در هر شستشو، باعث کارایی بالای ماشین ظرفشویی می‌شوند و مصرف آب را نیز کاهش می‌دهند.
  3. فناوری‌های هوشمند: به شما این اجازه را می‌دهد تا ماشین ظرفشویی خود را از راه دور و با استفاده از یک برنامه روی دستگاه شخصی یا رایانه شخصی خود کنترل نمایید.
  4. قفل ایمنی کودک: این قابلیت مانع از باز شدن درب ظرفشویی می‌شود بدین وسیله از خطرات احتمالی ناشی از بیرون آمدن بخار آب جلوگیری به عمل می‌آورد به علاوه از تغییر برنامه‌ها در حین شستشو توسط کودکان جلوگیری می‌کند.
  5. بهره‌وری انرژی: ماشین‌های ظرفشویی جدید مصرف انرژی را 14% و مصرف آب را 23% در مقایسه با نسل قبلی این سری از دستگاه‌ها کاهش می‌دهند. بنابراین محصولی را خریداری نمایید که دارای رتبه انرژی خوبی باشد تا بتوانید کیفیت و کارایی عالی را از آن مشاهده نمایید.
  6. موتور ظرفشویی: حتما توجه کنید که ظرفشویی که خریداری می‌کنید دارای موتوری پیشرفته و توانمند باشد زیرا نقش بسزایی در کیفیت و کارایی آن دارد. وجود یک موتور پیشرفته علاوه بر اینکه فرایند شستن ظروف را با قدرت بالا انجام می‌دهد سطح نویز دستگاه را نیز به حداقل می‌رساند و از این طریق در هنگام کار ماشین ظرفشویی، صدای کمی از آن شنیده خواهد شد.
  7. شروع با تاخیر: توسط این قابلیت شما قادر خواهید بود تا دستگاه را برای زمانی که می‌خواهید شروع به کار کند تنظیم نمایید. در این بین شما می‌توانید به انجام دیگر امور خود بپردازید.
  8. وجود فناوری Aqua Stop: وجود این قابلیت برای اکثر خریداران مهم می‌باشد زیرا دستگاه را در برابر خطرات احتمالی نشت آب محافظت می‌کند و باعث عمر طولانی ظرفشویی می‌شود و می‌توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید.
  9. برنامه‌های شستشو: وجود برنامه‌های شستشوی متنوع باعث می‌شود تا بتوانید ظروف را با توجه به برنامه‌ی خاص آن شستشو دهید از این طریق از آسیب‌های احتمالی وارده به آن‌ها جلوگیری خواهید کرد.
  10. مصرف آب: حتما توجه کنید تا میزان مصرف آب آن در هر مرحله شستشو کم باشد تا از این طریق از مصرف بی رویه آب جلوگیری شود.
  11. قفسه و سبد انعطاف پذیر: تعداد طبقات سبدها در ظرفشویی متفاوت است و بعضی از آن‌ها دو طبقه و برخی دیگر سه طبقه هستند. در هنگام خرید ظرفشویی حتما توجه کنید که طراحی سبدها به نحوی باشند که شما براحتی بتوانید ظروف را در داخل آن‌ها قرار دهید. همچنین باید گفت که این سبدها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که روش حرکت آن‌ها در هر برندی متفاوت می‌باشد. در برخی فقط لازم است تا یک اهرم را فشار دهید تا ارتفاع سبد را تنظیم نمایید از این طریق فضای بیشتر را برای قرار دادن ظروف در اختیار خواهید داشت.
  12. جنس محفظه داخلی: بهتر است محصولی را خریداری نمایید که محفظه‌ی داخلی آن از جنس استیل ضد زنگ باشد زیرا از زنگ زدن آن در مدت زمان مورد استفاده جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود بتوانید برای سالیان سال از آن استفاده مفید را ببرید.
  13. فناوری ضدعفونی کردن ظروف: حضور این قابلیت باعث می‌شود تا ظروف علاوه بر شستشو نیز ضدعفونی شوند که این امر موجب می‌شود تا با از بین رفتن میکروب‌ها و باکتری‌ها بهداشت کاملی برای ظروف شما به ارمغان آورده شود. از این طریق از بروز حساسیت و آلرژی‌ها جلوگیری خواهد شد.
  14. انواع ظرفشویی‌ها: این سری از محصولات را شما می‌توانید در سه دسته‌ی مختلف توکار، مبله، رومیزی در اختیار داشته و این بسته به سلیقه و نحوه دکوراسیون آشپزخانه شما دارد که کدام یک را می‌خواهید تهیه نمایید.

خرید ماشین ظرفشویی

در پایان امیدواریم که توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی راهنمایی کنیم. فروشگاه اینترنتی خرید تی‌وی در طی دوران فعالیت خود توانسته است بهترین محصولات را در اختیار خریداران قرار دهد. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت از نقد و بررسی محصولات لوازم خانگی بهره‌مند شوید و اطلاعات لازم را در مورد محصول مورد نظر خود بدست آورید. همچنین می‌توانید از مشاورین این سایت برای یک خرید کاملا خوب و رضایت بخش کمک بگیرید.