۰ نفر

سنگینی صف های فروش در معاملات بورس ادامه دارد!

۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲
کد خبر: 521051
سنگینی صف های فروش در معاملات بورس ادامه دارد!

در معاملات اولیه بورس امروز بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «تپکو» و «بنو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۳۱۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، معاملات بورس امروز  تا ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶هزار و ۳۰۰میلیارد تومان بوده است،بر همین اساس سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶هزار و ۱۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

خودرو و ساخت قطعات کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۴۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۳۰میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۵۵میلیارد تومان (۹۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۸۰میلیارد تومان (۲۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۸۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۳.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «تپکو» و «بنو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۳۱۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «غگیلا»، «سیتا» و «شصدف» در نوبت انتظار است.

این جدول حدود ۲۰درصد از ۶هزار و ۴۷۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۴۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن هزار و ۴۳۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۹۲۵میلیارد تومان خواهد رسید.

Image 3

Image 4