۰ نفر

صف خرید ۲۱۵میلیارد تومانی در ساعات اولیه بورس امروز

۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵
کد خبر: 518228
صف خرید ۲۱۵میلیارد تومانی در ساعات اولیه بورس امروز

روند معاملات امروز بورس تهران در ساعات اولیه بازار،ارزش کل صف‌های فروش را سه هزار و ۵۹۵میلیارد تومان نشان داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بورس امروز در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از ۲۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۵۹۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۳۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۸۰میلیارد تومان (۸۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۳۰میلیارد تومان (۲۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۲.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

تا این لحظه بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «غصینو» و «رافزا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۲۸۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «غگیلا» ، «قیستو» و «شصدف» در نوبت انتظار است.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۳۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۶۰میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.

این جدول حدود ۲۰درصد از سه هزار و ۸۱۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۸۸۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۳۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۶۹۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برترین صفوف خرید و فروش 1400-compressed

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 1400-compressed-1