۰ نفر

برتری عرضه گروه بانکی در بورس امروز

۱۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶
کد خبر: 516779
برتری عرضه گروه بانکی در بورس امروز

بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «برکت» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۳۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروش که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بیش از سایرین بود و همچنین سهام بانک آینده ۳۴۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «برکت» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۳۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «غگیلا»، «قیستو» و «خصدرا» در نوبت انتظار است.

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۱۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۳۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «پیمانکاری صنعتی» با تقاضای خرید ۱۷میلیارد تومانی همراه است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۲۰میلیارد تومان (۶۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۲۰میلیارد تومان (۲۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

جدول حدود ۲۵درصد از سه هزار و ۳۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۸۰۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۱۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۱۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.


نقشه صفوف خرید و فروش 1400.01.11

صفوف خرید و فروش 1400.01.11