۰ نفر

کم اقبالی بانکی ها در روز قرمز بورس!

۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
کد خبر: 516632
کم اقبالی بانکی ها در روز قرمز بورس!

سه نماد «وملل»، «کیسون» و «فملی» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شگویا»، «واتی» و «وپست» معطوف بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، افراد حقیقی در بورس امروز ۲۶۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین سهام وملل بود.

حقوقی‌ها امروز حدود ۲۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار سه و ۹۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۶درصد یعنی دو هزار و ۶۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان هفت درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «محصولات شیمیایی» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «ماشین‌آلات و تجهیزات» و «کاشی و سرامیک» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.
 
مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری اعتباری ملل حدود ۳۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پتروشیمی تندگویان با برتری حدود ۱۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.
 
امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۴۱نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۸۰میلیارد تومان بود.
بیشترین تغییر مالکیت صنایع10.01.1400

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی10.01.1400