۰ نفر

آیا بیت کوین به آخر خط رسیده است؟

۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۰۴
کد خبر: 513482
آیا بیت کوین به آخر خط رسیده است؟

این که بیت کوین به آخر خط رسیده است یا نه را نمی توان به طور دقیق و مشخص گفت، اما با توجه به اطلاعات موجود، همه می دانیم ظرفیت استخراج بیت کوین تعداد محدودی است و چند سال دیگر امکان تولید هیچ بیت کوینی وجود ندارد.

با توجه به این موضوع و تغییرات اخیر بیت کوین، تحلیل های زیادی در مورد سرنوشت این رمز ارز جنجالی وجود دارد.

بیت کوین پرچم دار رمز ارز ها است، در حقیقت با پیدایش شبکه بلاک چین و بیت کوین اس  ت که حالا شاهد تنوع بالایی در میان ارز های دیجیتال هستیم.

وجود بیت کوین و بلاک چین باعث شده امروزه دنیای ارزدیجیتال در جایگاهِ بستری جذاب برای انواع تراکنش های مالی ، درآمد زایی و به ویژه سرمایه گذاری قرار گیرد.

اما مسئله این جاست که بیت کوینِ پرچم دار و یا به عبارتی دیگر پادشاه رمز ارز ها، کی به آخر خط می رسد؟

در تیتر های بعدی نه تنها سعی کردیم تا جای ممکن پاسخ مناسبی برای این سوال بگوییم، در مورد موضوعات جذاب دیگر مثل ارزدیجیتالی به نام کونوس بیت اطلاعات مفیدی آورده ایم که خواندن و دانستن آن ها بی شک خالی از حسن نیست.

تحلیلی از آینده بیت کوین

444253

کارشناسان زیادی این موضوعِ چالش برانگیز را بررسی کرده اند، از این رو شاهد تحلیل های متنوع و متعددی از سرنوشت بیت کوین هستیم.

اگر نگاهی به گذشته کنید و مسیر طی شده توسط این ارزدیجیتال را ببینید، صعود ها و سقوط های متعددی در مسیرش وجود دارند.

بیت کوین نوسان های مختلفی را تجربه کرده و حالا به نقطه ای رسیده است که نمی توان به هیچ تحلیلی در مورد آن اعتماد کرد، زیرا همواره شاهد اتفاقاتی بودیم که بیشتر تحلیل ها را کُن فیکون کرده و سرشار از غافلگیری بودند.

15462

با توجه به سال ۲۰۱۷ میلادی که شاهد سقوط قابل توجه نرخ بیت کوین بودیم، پس نباید به هیچ صعودی دل بست و بایستی منتظر هر اتفاقی باشیم.

گفتنی است علاوه بر این موضوع، موضوعات دیگری مثل انحصارگری استخراج بیت کوین توسط افراد محدود، سخت و طولانی بودن فرایند استخراج آن، پایان پذیری تعداد کل بیت کوین ها و ده ها مورد دیگر از این قبیل، باعث شده اند تا افراد به سمت رمز رز های دیگری بروند، رمز ارز هایی که فاقد محدودیت های این ارز دیجیتال بوده و از ویژگی های به مراتب بهتری هم برخوردار هستند.

کونوس بیت یا بیت کوین؟

یکی از رمز ارز های جدیدی که در تیتر قبلی به آن ها اشاره کردیم، کونوس بیت است.

کونوس بیت در مقایسه با بیت کوین دارای مزیت های بهتری می باشد، مزیت هایی که هر کسی را برای خرید وسوسه می کند.

اما اگر می پرسید کونوس بیت بهتر است یا بیت کوین، نمی توان یکی از آن ها را در جایگاه بالا تری قرار داد، چرا که هر کدام در به نوبه ی خود ویژگی های جذابی دارند.

با این وجود نمی توان منکر این شد که کم کم دوره بیت کوین به آخر رسیده و حالا لازم است به نمونه های دیگر و جدید تری مثل کونوس بیت اعتماد کنیم.

با کونوس بیت بیشتر آشنا شویم

برای این که شما را با کونوس بیت، این ارزدیجیتال نو پا و پر مزیت بیشتر آشنا کنیم، در ادامه مهم ترین ویژگی هایش را آورده ایم، ویژگی هایی که هر یک بسیار حائز اهمیت و توجه بر انگیز هستند.

این ویژگی ها عبارتند از:

698105

  • محدودیت استخراج کونوس بیت با بیت کوین قابل قیاس نیست، زیرا در شبکه بلاک چینِ این رمز ارز می توانیم چندین برابر بیشتر از بیت کوین، کونوس بیت استخراج کنیم. پس طبیعتاً از عمر به مراتب طولانی تری نسبت به بیت کوین برخوردار است.

  • از آن جا که یکی از مهم ترین معیار های افراد برای ورود به دنیای ارزدیجیتال، پارامتر های امنیتی است، بایستی به وضع امنیت شبکه کونوس بیت اشاره کنیم. این ارزدیجیتال با بهره مندی از سرویس اسکرو، بستر کاملاً امن و قابل اعتمادی در اختیار کاربران خود گذاشته است، بستری که می توانید بدون نگرانی و با خیالی راحت اقدام به انجام تراکنش های مالی خود کنید.

19176

  • سرویس اسکرو علاوه بر این که وضعیت معاملات را امن و مطمئن کرده در افزایش سرعت آن ها نیز بسیار موثر است، به نحوی که هر معامله ای فقط با صرف ۳۰ ثانیه انجام می شود.

  • لازم است بدانید کاربران می توانند با همه ی ارز های دیجیتال کونوس بیت و با کونوس بیت هر ارزدیجیتالِ دیگری را بدون محدودیت و با بهترین سرعت و امنیت خریداری کنند.

  • و در آخر باید بگوییم بعد از احراز هویت در شبکه کونوس بیت خدمات رایگان و جوایز جذابی مثل لاتاری شامل حال کاربران می شود.