۰ نفر

احمدی نژاد و ادعای یارانه ۲.۵میلیون تومانی!

۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۵۷
کد خبر: 513186
احمدی نژاد و ادعای یارانه ۲.۵میلیون تومانی!

احمدی‌نژاد اخیرا مدعی شده «اگر هدفمندی یارانه‌ها صددرصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز ۲.۵میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید»

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اعتماد، آنچه در ادبیات سیاسی ما مصطلح شده، «احمدی‌ نژادی»تر است، اظهارات شخص محمود احمدی‌نژاد است. زمانی با شعار یارانه نقدی و کمک‌های معیشتی وارد کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری شد و اکنون در آستانه انتخابات، باز از این دست شعارها غافل نشده؛شعارهای عامیانه‌اش را به‌روز کرده و آنها را به نسخه «احمدی‌نژاد ۱۴۰۰» به روز رسانی کرده است.

احمدی نژاد اخیرا مدعی شده اگر هدفمندی یارانه‌ها صددرصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز ۲.۵میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید، با اشاره به ارزش یارانه نقدی ۴۵هزار تومانی در زمان ریاست‌جمهوری خود گفته است که بر این مبنا باید امروز ۴۰دلار یارانه پرداخت می‌شد.

اینکه یارانه ۴۰دلاری در عمل به شعار انتخاباتی او تبدیل خواهد شد یا دیگر اصولگرایان با گرته‌برداری از الگوهای تبلیغاتی او، وارد گود رقابت می‌شوند اما پرسشی است که پاسخ آن را احتمالا نه شخص احمدی‌نژاد می‌داند، نه دیگر کاندیداهای احتمالی محافظه‌کار. چه آنکه پاسخ به این پرسش در گرو نظر ۶فقیه و ۶حقوقدان شورای نگهبان است و اینکه نظارت استصوابی چه‌ کسانی را مجاز به حضور در صحنه انتخابات می‌داند.