۰ نفر

طرح جدید فروش فوری ایران خودرو +جزییات

۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۳۴
کد خبر: 510593
طرح جدید فروش فوری ایران خودرو +جزییات

شرکت ایران خودرو از امروز چهارشنبه 13 اسفند ماه 99، در چهار روز دو طرح پیش‌فروش یکساله و فروش فوق‌العاده را خواهد داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین در چهاردهمین مرحله از فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو، برخلاف روال همیشگی فروش‌های فوق‌العاده در این طرح ایران‌خودرو قصد دارد محصول وانت آریسان دوگانه‌ سوز را با قیمت قطعی و موعد تحویل ۴۵ روزه به عرضه برساند. علاوه براینکه سومین مرحله از پیش ‌فروش خودرو تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک اجرا می‌شود؛ دو محصول دناپلاس توربواتوماتیک و وانت آریسان این گروه خودروسازی در قالب چهاردهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو عرضه می‌شود. در این طرح فروش، طبق مصوبه کمیته خودرو، شروط عدم ثبت‌نام در ۴۸ ماهه گذشته در ایران‌خودرو وسایپا و همچنین داشتن پلاک انتظامی فعال برای متقاضیان خرید وانت آریسان دوگانه سوز اعمال نخواهد شد. 

خودرو

 

در چهاردهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودرو دناپلاس توربواتوماتیک نیز با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه شده است.

خودرو

ایران‌خودرو، همزمان با اجرای چهاردهمین مرحله از فروش فوق‌العاده دو محصول خود، سومین مرحله از پیش‌فروش خودروی تازه وارد خودرو " تارا" را در دو مدل دستی و اتوماتیک به اجرا دراورده است که موعد تحویل تارا با گیربکس دستی، مهر الی اسفند ۱۴۰۰ و خودرو تارا با گیربکس اتوماتیک بهمن الی اسفند ماه ۱۴۰۰ اعلام شده است. قیمت هر دو نوع این خودرو، مطابق با زمان قیمت خودرو در روز تحویل خواهد بود.

میزان پیش‌پرداخت لازم برای برندگان این مرحله از پیش‌فروش تارا به تفکیک نوع گیربکس به شرح زیر است:

خودرو

این گروه خودروسازی،ثبت‌نام برای هر دو طرح ( پیش‌فروش یکساله تارا و فروش فوق‌العاده دناپلاس توربواتوماتیک و وانت آریسان دوگانه‌سوز) را از امروز آغاز کرده و به مدت چهار روز تا پایان روز شنبه ۱۶ اسفندماه اجرا خواهد کرد.

علاقمندان برای هریک از این طرح‌ها، می‌توانند در این مدت نسبت به ثبت‌نام خودرو موردنظر خود اقدام کنند. همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از طرح‌های فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

پس از پایان مهلت ثبت‌نام و احراز هویت متقاضیان، قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام و اسامی نفرات برگزیده پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، اعلام خواهد شد. پس از آن نیز مشتریان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا تمام مبلغ خودروهای طرح فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب خودرو تارا در طرح پیش‌فروش را واریز کنند. طبیعتا عدم واریز در مدت مذکور، به منزله انصراف خواهد بود. 

طبق مصوبه کمیته خودرو، به‌منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودروها، شرایط و محدودیت‌های پیشین اعم از ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی ( به‌جز وانت آریسان دوگانه‌سوز)، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی وجود دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت‌نام در این طرح‌ها، می‌توانند به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.