۰ نفر

تقاضای بالا برای «وسپهر»، «اپال» و «رافزا»

۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵
کد خبر: 510296
تقاضای بالا برای «وسپهر»، «اپال» و «رافزا»

بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «دی» و «کیسون» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو حدود ۲۶۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد

به گزارش اقتصادآنلاین، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه از معاملات بورس امروز، جمع صف‌های خرید حدود ۹۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۴۸۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به یه هزار و ۵۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشترین عرضه در صف های فروش «تپکو»، «دی» و «کیسون» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو حدود ۲۶۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بالاترین تقاضا نیز در صف های خرید «وسپهر»، «اپال» و «رافزا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۳۰میلیارد تومان (۹۲درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۸۹۵ میلیارد تومان (۲۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳۲ نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف تولید خاک نسوز استقلال (کباده) به ۱۴.۷ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۳۶۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۱۵ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۱۳۰ میلیارد تومانی همراه است.

دراین جدول حدود ۲۴ درصد از پنج هزار و ۳۸۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۱۴ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶ هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان خواهد رسید.

برترین صفوف خرید و فروش 99.12.12

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.12.12