۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام خودرو پژو۲۰۶ با ۵۵میلیون پیش‌پرداخت! +لینک

۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳
کد خبر: 509558
ثبت نام خودرو پژو۲۰۶ با ۵۵میلیون پیش‌پرداخت! +لینک

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

طرح پیش‌فروش حداکثر یک‌ساله هفت محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو شامل پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، سمند LX، پارس بنزینی و پارس TU۵، سورن‌پلاس و راناپلاس از امروز (یکشنبه) آغاز شده و تا سه‌شنبه هفته جاری (۱۲ اسفند ماه) ادامه خواهد داشت.

 به گزارش اقتصادآنلاین، آخرین پیش‌فروش حداکثر یکساله ایران‌خودرو مربوط به هفت محصول مشابه خودروهای عرضه شده در این مرحله (به‌جز یک مورد/ جایگزینی سمند LX  در این مرحله به‌جای دناپلاس مرحله قبلی) اوایل بهمن ماه (پنجم بهمن ماه) اجرا شد . در این طرح در مجموع ۸۰۹ هزار و ۲۹۷ نفر ثبت‌نام کرده‌ بودند که از این تعداد از میان متقاضیان واجد شرایط آن‌ها ۱۸ هزار و ۶۰۰ نفر به عنوان برنده مشخص شدند.

در حال حاضر در تازه ترین برنامه فروش این شرکت در قالب پیش‌فروش حداکثر یکساله که احتمالا آخرین طرح پیش‌فروش یکساله ابن گروه صنعتی در سال ۱۳۹۹ باشد، هفت محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، سمند LX، پارس بنزینی و پارس با موتور TU۵، سورن‌پلاس و راناپلاس با موعد تحویل دی تا اسفند ماه سال ۱۴۰۰ و با ارزشی مطابق قیمت خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد براساس نوع خودرو انتخابی، به اجرا گذاشته شده است.

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودرو، از امروز (یکشنبه ۱۰ اسفندماه) به مدت سه روز (تا روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ) اجرا می‌شود. مشتریان نهایی حداکثر سه روز پس از مهلت ثبت‌نام و احراز هویت، طبق روال همه طرح‌ها به روش قرعه‌کشی و در حضور نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.  

پس از آن اسامی برندگان از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی  esale.ikco.ir  و ارسال پیامک اعلام می‌شود. مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این طرح فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و مشتری الباقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی واریز خواهد کرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کرده؛ ضمن اینکه برای پاسخ‌گویی به سوالات حین ثبت‌نام، شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز اختصاص یافته است.

طبق مصوبه کمیته خودرو به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌ها برای ثبت‌نام در طرح‌های فروش‌ قبل، در این طرح نیز اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی اشاره کرد.

همانطور که قبل تر اطلاع‌رسانی شد،  براساس آخرین مصوبه کمیته خودرو،  مهلت مراجعه مشتریان برای سرویس اولیه خودرو که پیش‌تر سه ماه بوده، به پنج ماه افزایش پیدا کرده است.  بدیهی است عدم مراجعه منتخبان از زمان تحویل خودرو تا پنج ماه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، به معنای ابطال گارانتی خودرو خواهد بود و هزینه خدمات بر عهده مالک خودرو خواهد بود.

لازم به ذکر است که در مراجعه به نمایندگی حداقل کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو همچنان الزامی است.

61865570