۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

فوری/ صف خرید ۳ هزار میلیاردی بورس امروز

۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰
کد خبر: 501907
فوری/ صف خرید ۳ هزار میلیاردی بورس امروز

جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۹۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۷۴۰میلیارد تومان بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۹ و ۵۵دقیقه از معاملات بورس امروز خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۱۸۵میلیارد تومان می‌رسد. تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید سپیدار، شستا و شپنا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود ۲۴۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش گدنا، کدما و سکارون در نوبت انتظار است.

صف فروش بورس امروز

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۰۰میلیارد تومان (۴۱درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۳۸۵میلیارد تومان (۵۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶۷نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به ۲۲.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۳۲۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۷۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با تقاضای فروش ۷۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۴درصد از سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۳۹۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۶۵میلیارد تومان خواهد رسید.

صف فروش بورس امروز