۰ نفر

تاثیر سیستم‌های مدیریتی در مدیریت کسب و کارهای چند هزار نفره

۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۰
کد خبر: 501584
تاثیر سیستم‌های مدیریتی در مدیریت کسب و کارهای چند هزار نفره

کسب و کارهای ایرانی، غالباً با چالش های جدی در حوزه مدیریت دست و پنجه نرم می کنند و این موضوع می تواند به یک چالش بسیار جدی در صنایع تولیدی بدل شده و مانع رشد جدی و سازنده در صنایع می شود.

نکته حائز اهمیت این است که رشد کسب و کار، می بایست با توانایی و زیرساخت آن تناسب داشته باشد. کسب و کارهایی که نمی توانند تناسب بین زیرساخت و رشد منفی یا مثبت را کنترل کنند، از منظر پیشرفت یا پسرفت دچار چالش های جدی می شوند.

40

منصور کیارش مشاور برندینگ در تشریح یکی از موفق ترین برندهای تولید کننده در صنعت سرویس های خواب، به برند ساحل چوب اشاره نمود که در سالهای اخیر، موفق ترین کسب و کار در حوزه ایجاد تعادل بین زیرساخت و رشد بوده است. این برند که بزرگترین تیراژ تولید برای محصولات خواب را دارد، به عنوان یکی از تاثیرگذاران جدی در این صنعت شناخته می شود و با سایر رقبا، فاصله بسیار قابل توجهی دارد.

در حقیقت افزایش توان تولید، یک تیغ دو لبه است. جهش تولید بیش از حد توان، باعث ایجاد چالش های زیرساختی و منابع انسانی در برندها می شود که می تواند برندها را تا سطوح قابل توجهی در حاشیه خطرپذیری قرار دهد. از طرفی، رشد منظم و حساب شده و افزایش همزمان زیرساخت برای برندها، امکان تبدیل شدن یک برند به سطح متعالی را ارائه می کند.

41

برند https://sahelchoob.com/ که در سالهای گذشته توانسته به واسطه توان تولید خیره کننده، سهم قابل توجهی از بازار سرویس خواب ایران را از آن خود کند، یکی از مثال های برتر در حوزه مدیریت است. در حقیقت مهندس رستمی مدیرعامل مجموعه ساحل چوب، که با تزریق صحیح سرمایه توانسته است در گلوگاه های خاص زمانی، چالش برند را برطرف کند، به عنوان یک برنامه ریز، توانسته بالاترین راندمان در تحلیل سیستم کسب و کار را به نمایش بگذارد و به آسانی با رقبایی مانند http://armonnafurniture.com/  و https://www.fermanyatak.com/ در بازار ایران رقابت نمود که بی شک نوید موفقیت های بیشتر را می دهد.