۰ نفر

پمپ آب و بوستر پمپ را بدون واسطه از تولیدکننده تهیه کنید :

۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۲۹
کد خبر: 500851
پمپ آب و بوستر پمپ را بدون واسطه از تولیدکننده تهیه کنید :

تولید کننده انواع بوستر پمپ آب، بوستر پمپ آبرسانی، بوستر پمپ آتش نشانی

شرکت تدابیر صنعت پمپ آوین با شماره ثبت ۵۴۳۲۷۷ با سابقه چند ساله مجموعه ی بازرگانی و فنی مهندسی به عنوان شرکت طراح و تولیدکننده بوستر پمپ آب ، بوستر پمپ آبرسانی ، بوستر پمپ آتش نشانی و مشاور و تامین کننده لوازم و تجهیزات استخر مانند دوزینگ پمپ ، پمپ تصفیه استخری، فیلتر شنی، چراغ استخری و پمپ های آبرسانی و همچنین فروش انواع پمپ آب خانگی مانند پمپ آب تک پروانه، پمپ آب طبقاتی، پمپ بشقابی، پمپ آب خانگی ابارا، پمپ آب پمپیران، پمپ آب خانگی لوارا. پمپ آب گراندفوس ، پمپ آب کفکش، پمپ آب صنعتی، پمپ آب لجن کش،‌پمپ آب شناور، منبع انبساط و... می باشد که مفتخر به راه‌اندازی زنجیره فروش و خدمات پس از فروش در تهران و اکثر شهرهای کشور، جهت ارائه خدمات به مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می‌باشد. همچنین آوین پمپ دارای کارگاه تولید بوستر پمپ آب می باشد که طراحی و تولید انواع بوستر پمپ آبرسانی و بوستر پمپ آتش نشانی را اجرا می نماید.

این مجموعه در راستای همکاری هرچه بهتر و بیشتر با مشتریان خود موفق شده است بیش از ۱۷ نمایندگی رسمی فروش یا عاملیت فروش برترین برندهای پمپ و تجهیزات استخری موجود در بازار ایران نظیر : لوارا ایتالیا، پنتاکس ایتالیا، ابارا ایتالیا، سیلند ایتالیا، کالپدا و پدرولو ایتالیا ، گراندفوس دانمارک ، پمپیران تبریز، نوید موتور ، بهار پمپ ، آبروان ، رایان پمپ و همچنین تجهیزات استخری نظیر هایوارد آمریکا ، آی ام ال IML اسپانیا ، ایماکس استرالیا، هایپرپول چین، هلو فنلاند را کسب کند.

کلیه محصولات شرکت آوین پمپ با ضمانت اصالت کالا و گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر شرکتی ارائه می گردد.

شما مصرف کننده گرامی می توانید با دریافت مشاوره رایگان در رابطه با خرید پمپ آب و راهنمای انتخاب پمپ و بوستر پمپ از مقالات علمی و تخصصی شرکت آوین پمپ از طریق مراجعه به وبسایت شرکت آوین پمپ یا تماس با کارشناسان مجموعه اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

پپ

بوستر پمپ آب

به مجموع یک یا چند پمپ آب که به صورت موازی به وسیله کلکتور و اتصالات به یکدیگر متصل می شوند پکیج بوستر پمپ آب گفته می شود، بوستر پمپ شامل دو یا چند پمپ آب می باشد که برای افزایش و حفظ فشار آب به کار می رود.

بوستر پمپ ها اغلب مواقع برای مصارفی استفاده می شوند که جریان آب به صورت ناپایدار و متغیر است و در زمان مصرف واحدها میزان فشار آب به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

به بیان ساده تر در بعضی از ساختمان ها تعداد واحد ها و تعداد طبقات زیاد هست و آب شهری جوابگو نیاز مصرفی نیست، به همین خاطر از بوستر پمپ جهت تامین فشار استفاده می کنند.

مزایای استفاده از  بوستر پمپ آب:

پپپ

از عمده مزایای بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱. کاهش مصرف انرژی.

۲. کاهش استهلاک کوپلینگ و قطعات متحرک الکتروپمپ ها.

۳. تغییر دور پمپ ها به وسیله اینورتر متعاقبا باعث کاهش میزان صدای بوستر پمپ آب ، کاهش استهلاک سیستم لوله کشی ساختمان می شود.

۴. حذف ضربه قوچ در شبکه مصرفی به علت خاموش و روشن نشدن آنی الکتروپمپ ها.

۵. پمپاژ آب برحسب نیاز مصرفی واحدها.

۶. وجود پمپ رزرو و عدم قطعی آب در مواقع سرویس و تعمیر پمپ آب در حال کار.

۷. قابلیت سرویس بوستر پمپ در حین کار.

۸. هزینه تعمیر و نگهداری پایین.

بوستر پمپ آوین پمپ با چه برندهای پمپ آب طراحی و تولید می شود؟

شرکت آوین پمپ، بوستر پمپ آبرسانی و بوستر پمپ آتش نشانی را با توجه به اولویت مدنظر خریدار از بین نمایندگی و عاملیت های کسب شده نظیر لوارا ایتالیا، پنتاکس ایتالیا، ابارا ایتالیا، سیلند ایتالیا، کالپدا و پدرولو ایتالیا، گراندفوس دانمارک، پمپیران تبریز، نوید موتور ایران، بهار پمپ ، آبروان ، رایان پمپ  انتخاب نموده و پس از ساخت بوستر و تولید بوستر پمپ به خریدار ارائه می نماید.

براساس نیاز مشتری بوستر پمپ مورد نیاز طراحی و تولید می شود و با توجه به همان نیاز پمپ آب لازم برای آن بوستر پمپ انتخاب می شود و لوازم و اجزای تشکیل دهنده بوستر پمپ آب نیز طبق همان نیاز انتخاب می شود.

بر این اساس بوستر پمپ ها با برندهای مختلفی طراحی و تولید  می شود. مانند :

بوستر پمپ لوارا ،‌بوستر پمپ ابارا ، بوستر پمپ پمپیران ، بوسترپمپ گراندفوس ، بوستر پمپ کالپدا ، بوستر پمپ نوید موتور ، بوستر پمپ پنتاکس و...

انواع بوستر پمپ

بوستر پمپ از نظر ساختار و نوع کاربرد دارای سه دسته کلی می باشد:

بوستر پمپ آبرسانی ، بوستر پمپ آتش نشانی و بوستر پمپ آبیاری.

به بوستر پمپ آبرسانی بوستر پمپ دور متغیر نیز گفته می شود که با توجه به اینورتر استفاده شده در آن دور موتور متغیر خواهد بود. مانند بوستر پمپ آبرسانی طبقاتی افقی ،‌بوستر پمپ آبرسانی طبقاتی عمودی ،‌بوستر پمپ آبرسانی تک پروانه.

 بوستر پمپ آتش نشانی چیست؟

پپپپ

بوسترپمپ دور ثابت آتش نشانی به سیستمی اطلاق می شود که از هد و دبی بالایی برخوردار می باشد و می تواند در صورت  بروز حریق در کمترین زمان به بیشترین سرعت و بازدهی ممکن برسد.

بوسترپمپ آتش نشانی می تواند از پمپ های توربینی با محور عمودی (طبقاتی) و یا پمپ های گریز از مرکز ساخته شود، اصول و قواعد انتخاب و ساخت بوسترپمپ آتش نشانی بسیار حائز اهمیت می باشد به همین علت تقسیم بندی آنها بر اساس نوع ساختمان، میزان خطر آتش سوزی می باشد.

چگونه بوستر پمپ سفارش دهیم:

برای خرید بوستر پمپ آبرسانی و بوستر پمپ آتش نشانی آوین پمپ می توانید با شماره های شرکت آوین پمپ تماس حاصل نمایید و با کارشناسان مجرب آوین پمپ در ارتباط باشید.

کارشناسان ما از شما سوالاتی را خواهند پرسید که به انتخاب هرچه بهتر بوستر پمپ مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.

از دیگر فعالیت های شرکت آوین پمپ میتوان به فروش لوازم و تجهیزات استخری، دیگ و مشعل،‌چیلر، تجهیزات پمپ آب نیز اشاره کرد.

مشاوره رایگان در زمینه انتخاب بوستر پمپ ، خرید انواع  پمپ آب مانند پمپ آب سیرکولاتور، پمپ آب کفکش ، پمپ آب شناور ، پمپ آب کفکش (کف کش) ، پمپ آب لجن کش ، ‌انتخاب چیلر ، خرید تجهیزات استخری مانند فیلترشنی ایماکس، خرید پمپ تصفیه استخری نوید موتور ، پمپ تصفیه استخری ایماکس، خرید انواع منبع تحت فشار مانند منبع تحت فشار زیلمت، منبع پکیجی ، منبع تحت فشار هاماک  و... به شما مشتریان محترم ارائه خواهد کرد.

مهم تر از خرید بوستر پمپ ، انتخاب صحیح پمپ و لوازم مورد نیاز و نصب و راه اندازی بوستر پمپ می باشد که به جرأت می توان گفت که کار هرکسی نیست و کاملا یک کار تخصصی می باشد.

بوستر پمپ تولیدی شرکت آوین پمپ یکی از باکیفیت ترین و کارآمدترین بوستر پمپ موجود می باشد.