۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

فوری/ صف فروش ۸ هزار میلیاردی بورس امروز!

۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳
کد خبر: 498845
فوری/ صف فروش ۸ هزار میلیاردی بورس امروز!

بازار سرمایه امروز با حجم سنگین فروش مواجه است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه از معاملات بورس امروز جمع صف‌های خرید حدود ۷۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هشت هزار و ۷۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هشت هزار میلیارد تومان می‌رسد. تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش سمگا، واحیا و کاما به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی حدود ۲۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید سپیدار، رافزا و غگیلا در نوبت انتظار است.

صف فروش ۸ هزار میلیاردی بورس امروز

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۷۰میلیارد تومان (۸۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۳۴۰میلیارد تومان (۱۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۲۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به ۳۰.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۷۶۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۷۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای خرید ۲۷۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۱۶درصد از ۹هزار و ۴۴۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۴۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۸۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۱هزار و ۹۳۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صف فروش ۸ هزار میلیاردی بورس امروز