۰ نفر

ایده آل ترین طراحی دکوراسیون داخلی برای فضای اداری کدام است؟

۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴
کد خبر: 497577
ایده آل ترین طراحی دکوراسیون داخلی برای فضای اداری کدام است؟

قطعا دیگر با این موضوع آشنا هستید که برای داشتن محیط کاری پویا و همینطور کارمندان موفق و پر انرژی، دکوراسیون داخلی فضای اداری و همینطور انواع مبلمان اداری که در این فضا مورد استفاده قرار میگیرد، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

کارشناسان ما در شرکت فضاگویا با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با بهترین و جذاب ترین ایده های دکوراسیون اداری آشنا کنند تا با مطالعه آن بتوانید مناسب ترین دکوراسیون داخلی را برای محیط اداری خود انتخاب کنید.

ایده های فوق العاده برای طراحی بهتر دکوراسیون محیط اداری

طراحی دکوراسیون اداری احتیاج به تخصص و مهارت بیشتری نسبت به منازل مسکونی دارد زیرا دکوراسیون منزل باید مطابق سلیقه افراد ساکن در آن باشد اما محیط های اداری باید به گونه ای باشد تا علاوه بر رسمی بودن محیط و داشتن هنجار و نظم با مخاطب خود با هر سلیقه ای ارتباط بر قرار کند و جذاب دلنشین باشد چون منافع سازمانی در آن اولویت بسیار زیادی دارد و محیط میتواند در جذب اعتماد مشتری تاثیر گذار باشد.

همچنین برای کارمندان محیطی دلچسب ایجاد کند تا با افزایش رضایت شغلی و ایجاد فضایی دوستانه و آرام راندمان کار افزایش یابد. رنگ بندی و چیدمان در هر صنفی مطابق با روانشناسی مخاطبان آن انجام شود. همچنین بهتر است نوع دکوراسیون متناسب با کاربری سازمان و محصولاتی باشد که عرضه می شود. فضا گویا در این مقاله شما را با دکوراسیون اداری و شاخه های آن بیشتر آشنا می کند.

با توجه به اینکه افراد ساعات بسیاری از شبانه روز را در محل کار سپری می کنند و به نوعی محل کار خانه دوم کارکنان محسوب می شود طراحی دکوراسیون اداری لاکچری یکی از مواردی است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. طراحی دکوراسیون اداری لاکچری تاثیر زیادی بر روی رضایت مندی کارکنان دارد و طراحی مناسب دکوراسیون اداری موجب راندمان کار بیشتر می شود و از این طریق می توانید نتایج مطلوب تری را از کارکرد کارمندان خود حاصل کنید. لازم است به اطلاعتان برسانیم که فاکتور های بسیاری در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری می بایست مورد توجه قرار بگیرند که از جمله این موارد می توانیم به رنگ و نور پردازی، نوع میز و مبلمان، نحوه چیدمان و دیگر وسایل کاربردی و … اشاره کنیم.

د

طراحی دکوراسیون مناسب برای فضای اداری

نکات مهم برای داشتن دکوراسیون اداری زیبا و مناسب

برای داشتن دکوراسیون داخلی مناسب برای محیط اداری باید به چند نکته حتما توجه داشته باشید:

  • محیط اداری باید از چیدمان و مبلمان اداری مناسب برخوردار باشد. چیدمان صحیح به فضای شرکت نظم بخشیده و علاوه بر آن بر نوع کار پرسنل شرکت تاثیر گذار می باشد. علاوه بر آن استفاده از مبلمان اداری استاندارد و مناسب بر راندمان کاری کارمندان تاثیر دو چندان خواهد گذاشت.
  • رنگ و نورپردازی دکوراسیون اداری، یکی از عوامل مهم و مورد توجه می باشد. تا جایی که امکان دارد سعی کنید برای فضای اداری خود از نور طبیعی استفاده کنید. در غیر اینصورت بهتر است نورپردازی بهتری را در فضای اداری خود تعبیه کنید.
  • در طراحی فضای اداری، فضای اتاق مدیریت را فراموش نکنید. یکی از قسمت های مهم بخش های اداری، اتاق مدیریت می باشد که باید از دکوراسیون و همینطور مبلمان مناسب و شکیل برخوردار باشد. پس در کنار فضاهای دیگر محیط اداری خود، حتما به اتاق مدیریت هم توجه ویژه داشته باشید.

دد

انتخاب دکوراسیون مناسب برای اتاق مدیریت

استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس و تاثیر آن در دکوراسیون اداری

یکی دیگر از مواردی که تاثیر بسزایی در دکوراسیون اداری دارد، استفاده از پارتیشن ها می باشد و می دانید که پارتیشن ها در انواع مختلفی همچون پارتیشن تک جداره، پارتیشن اداری دوجداره و همینطور پارتیشن شیشه ای و یا فریم لس وجود دارند.

در بین تمامی پارتیشن های نام برده شده، این روزها استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس به دلیل تنوعی که در طرح ها دارد و همینطور زیبایی منحصر به فردش، بسیار مورد توجه افراد مختلفی قرار گرفته است.

امروزه از پارتیشن ها مخصوصا در محیط های اداری زیاد استفاده می شود. هر کدام از این پارتیشن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین مدل های پارتیشن ها، پارتیشن اداری شیشه ای می باشد که از ترکیب پروفیل آلومینیوم و شیشه سکوریت در رنگ های متنوع ساخته می شود. این پارتیشن ظاهری بسیار جذاب دارد و زیبایی خاصی به محیط شما می بخشد. پارتیشن ها باعث تفکیک فضای اداری می شود. استفاده از پارتیشن شیشه ای علاوه بر زیبایی که به محیط می بخشد، به عنوان عایق صدا نیز عمل می کند. یکی از مهم ترین نکات در مورد این پارتیشن قیمت آن ها است که از سایر پارتیشن ها، قیمت مناسب تری دارد و می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای

مهم ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای به شرح زیر می باشد:

  • دارای انعطاف پذیری بالایی
  • از شیشه های تک جداره، دو جداره یا منحنی می توان در طراحی استفاده کرد
  • سازگاری و هماهنگی با محیط
  • حرکت و جابه جایی آسان
  • عایق صوتی
  • تنوع رنگی بسیار بالا
  • استفاده از شیشه ی مات و ساده
  • نصب و طراحی آسان
  • ارزان و مقرون به صرفه
  • نظافت آسان و سریع
  • باعث منعکس شدن نور طبیعی می شود و فضا را بزرگ تر نشان می دهد.

دددد

استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم متناسب با دکوراسیون اداری

داشتن دکوراسیون داخلی مناسب با خرید بهترین مبلمان اداری

با توجه به توضیحات بالا به شما پیشنهاد میدهیم که انواع مبلمان اداری مناسب برای فضای اداری و همینطور انواع پارتیشن مورد نظر خود را از شرکت های مورد اعتماد خریداری کنید. شرکت فضاگویا یکی از انواع شرکت های ارائه دهنده مبلمان اداری مدرن و پارتیشن می باشد که می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت (www.fazagooya.com) محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید.

مبلمان اداری فضا گویا با نوآوری در صنعت چوب و ام دی اف و بکارگیری پیشرفته‌ترین ماشین آلات و دستگاههای CNC، سیستم ماجولار را در صنعت مبلمان اداری و تجهیزات اداری کشور طراحی و معرفی کرده است. همچنین با توجه ویژه به مقولات مهمی مانند بهینه‌سازی مصرف انرژی و فضاسازی‌های اداری مبتنی بر سلامت و بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE - Health, Safety, Environment) و رعایت دقیق اصول مهندسی و ارگونومی در طراحی تجهیزات اداری، ضمن تلاش برای جلب رضایت هر چه بیشتر شما مشتریان عزیز کوشیده است تا همواره در تولید مبلمان اداری، خانگی، تجاری، صنعتی و آموزشی پیشگام باشد.