۰ نفر

عضو انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور؛

۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵
کد خبر: 495043
عضو انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور؛

خیر نیک‌اندیش شادروان حسین حجازی نخستین متولی کمک به بیماران کلیوی در کاشان بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی باریج اسانس، خلیل بهمنی گفت: شادروان حسین حجازی پدر صنعت اسانس ایران در سال ۷۴ پرداخت هزینه نخستین بیمار پیوند کلیه در کاشان را تقبل کرد.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان با اشاره به اینکه در همان روزهای نخست راه‌اندازی این انجمن شادروان مهندس حجازی مشوق اصلی من در این کار خیر بود، افزود: اکنون نیز شرکت دانش بنیان باریج اسانس همواره به این انجمن مردم نهاد خیرخواهانه کمک می‌کند.

ایشان گفت: در روزهای نخست کار انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان، ۱۲ بیمار کلیوی نیازمند به پیوند و 45 بیمار دیالیزی در نوبت بودند که هم اکنون با کمک افراد خیر 862 پیوند کلیه در کاشان و حومه و ۴۳۸ بیمار دیالیزی زیر پوشش حمایت‌های این انجمن قرار دارند.

خلیل بهمنی با اشاره به اینکه برای تعدادی از بیماران نیازمند هزینه ایاب ذهاب نیز پرداخت می‌شود گفت: بسته‌های حمایتی و معیشتی نیز به بیش از 150 نفر از بیماران زجردیده اهدا می‌شود.

لاله حجازی مدیر عامل شرکت داروسازی باریج اسانس در این نشست با اشاره به اقدام‌های خیرخواهانه و نیک‌اندیش مهندس حسین حجازی، گفت: به تاسی از شادروان حجازی، انجام کمک‌های خیرخواهانه همواره در اولویت‌ کار این شرکت قرار گرفته است.

ایشان با بیان اینکه شرکت داروسازی باریج اسانس خدمات گسترده‌ای در امور عام‌المنغعه داشته و سالیانه هزینه یک پیوند کلیه را برعهده گرفته است، افزودند: این شرکت بیش از 2 میلیارد ریال به انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان اهدا کرده است.

مهندس حجازی با تاکید بر اینکه انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان یکی از جامعه‌های هدف شرکت داروسازی باریج اسانس است، اظهار داشتند: این شرکت از بدو تاسیس تاکنون در انجام رسالت‌های اجتماعی و خیرخواهانه خود از هیچ کوششی دریغ نورزیده است و همواره بخشی از درآمدش را به این مهم اختصاص داده است.