۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پیش بینی قیمت طلا (پایان ژانویه)

۸ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۵۰
کد خبر: 493539
پیش بینی قیمت طلا (پایان ژانویه)

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش جزیی قیمت طلا و سکه در بازار امروز تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز و رشد بهای اونس جهانی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نادر بذرافشان با اشاره به افزایش جزیی قیمت‌ها در بازار طلا بیان کرد: امروز با آغاز به کار بازارهای جهانی اونس طلا حدود ۸دلار افزایش یافته و بازار ارز هم درگیر نوسان شده، از همین رو قیمت طلا و سکه اندکی گران شده است.

به گفته وی بازار همچنان دچار رکود است و با وجود ثبات نسبی قیمت‌ها کماکان تقاضایی برای خرید طلا و سکه وجود ندارد؛ بازار طلا نوساناتش را تجربه کرده و در حال حاضر به شرایط باثباتی رسیده لذا مردم می‌توانند داد‌و‌ستد‌های خود را انجام دهند. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران همچنین با اشاره به وضعیت حباب سکه اظهار کرد: حباب سکه در چند روز گذشته تا یک میلیون تومان هم رسیده بود اما در بازار امروز به ۷۰۰هزار تومان کاهش یافته است.

او با پیش‌بینی قیمت‌ها طی روز‌های آینده تصریح کرد: با توجه به تسویه حساب ارزی شرکت‌ها در ماه ژانویه بهای اونس جهانی طی این ماه نوسان خواهد داشت و این تغییرات قیمتی بازار داخلی ما را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.