۰ نفر

بهترین ارز دیجیتال برای معاملات دیجیتالی

۳ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵
کد خبر: 492232
بهترین ارز دیجیتال برای معاملات دیجیتالی

تتر (Tether (USDT یک ارز رمز پایه است که میتوان گفت برای انتقال آسان دلار آمریکا استفاده می شود.

ایده تغییر ناپذیری قیمت این ارز دیجیتال برای این بود که دلار به صورت دیجیتال مورد استفاده قرار بگیرد. می توان گفت به ارزهای دیجیتالی که به منظور جایگزین شدن دلار ابداء شدند استیبل کوین می گویند. تتر محبوب ترین استیبل کوین می باشد و حتی به عنوان جایگزین دلار در بسیاری از صرافی های محبوب عمل می کند.

بب

ویژگی رمز ارز تتر

ویژگی اصلی که تتر را به بهترین گزینه برای معاملات تبدیل می کند، تبدیل پول نقد به ارز دیجیتال می باشد تا ارزش کوین ها کاهش نیابد، یعنی کاربران می توانند برای سهولت انتقال دلار و ارز های فیات، ابتدا خرید تتر را از صرافی های معتبر انجام دهند و سپس معاملات خود را در کشور مورد نظر به اتمام رسانند. وب سایت تتر ایران این رمز ارز را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد عرضه می کند، همچنین این ارز دیجیتال مانند سایر ارز های رمزنگاری شده مبتنی بر بلاک چین می باشد، اما این هم باید در نظر گرفت که تتر تقریبا صد در صد با دلار آمریکا پشتیبانی می شود و هرچند در برخی کشور ها سود یا ضرری را متحمل نمی شود اما در کشور هایی مانند ایران می توان این ارز دیجیتال را به عنوان سرمایه ای پر سود یا ضرر نیز دانست، زیرا کسانی که با دلار تجارت ونجام می دهند به راحتی می توانند به جای آن از تتر استفاده کنند، تا ارز خود را با زحمت کمتری به کشور های دیگر انتقال یابند. تتر یک ارز دیجیتال غیر متمرکز نیز حساب می شود.

ببب

کاربرد ارز تتر

می توان گفت در ظاهر این ارز دیجیتال در همه صرافی ها با قیمت یک دلار معامله می شود با این حال در عمل قیمتش کمی متغییر است. خیلی از ما هنوز نمی دانیم تتر چگونه کار میکند؟ همانطور که گفتیم کاربرد اصلی تتر این است که به فضای رمزنگاری ناپایدار ثبات ببخشد و کاربران می توانند با استفاده از USDL که دارای ارزش پایداری مانند USD است در تمام دنیا معاملات خود را به صورت غیر حضوری و در کمترین زمان انجام دهید. تتر شامل این ویژگی هم می شود و می تواند با سایر استیبل کوین ها یا ارز های دیجیتال بر پایه ارز فیات معاوضه شود. در کل می توان گفت تتر یکی از بهترین ارزهای دیجیتال می باشد که شما می توانید برای سرمایه گذاری کم ریسک تر از آن استفاده کنید، همچنین  باید تحقیقات لازم را برای صرافی یا سایتی که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود را دارید، انجام دهید.