۰ نفر

بهترین روش‌ها برای جلوگیری از چروک صورت

۱ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۱۹
کد خبر: 491765
بهترین روش‌ها برای جلوگیری از چروک صورت

این روزها دغدغه بسیاری از افراد به خصوص برای بانوان مراقبت و حفاظت پوست صورتشان در برابر چروک می باشد. قطعا یکی از مسائلی که برای خانم ها بسیار نگران کننده است بالا رفتن سنشان و تغییر در پوست و سلامت صورتشان می باشد. علاوه بر آن بسیاری از خانم ها در سنین کم هم به سلامت پوست صورت خود اهمیت می دهند و دنبال راه های مختلف جهت داشتن پوستی شفاف هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ کارشناسان ما در موسسه تالگو پاریس با ارائه این مقاله در نظر دارند تا شما عزیزان را با دو راه حلی که محافظ خوبی در برابر چروک هستند، آشنا کنند که هر یک از این روش ها برای هر یک از سن هایی که بیان شده مناسب می باشد.

ضد چروک بالای 25 سال برنامه کلاژن

وقتی اسم کلاژن به میان می آید اکثر افراد به یاد پوست می افتند. کلاژن پروتئینی است که در تمام بدن وجود دارد و در واقع ترکیب اصلی سازنده ی غضروف؛ عضلات، استخوان ها، پوست و تاندون ها محسوب می شود.

می توان گفت که کلاژن چسب طبیعی است که چفت و بست بدن را حفظ می کند. خاصیت ارتجاعی پوست ناشی از این ترکیب است و به کمک همین پروتئین است که سلول های پوست جایگزین شده و جوانی اش حفظ می شود. بدن ما به طور طبیعی کلاژن تولید می کند اما با گذر عمر تولید این ترکیب کاهش پیدا می کند. علاوه بر این عوامل دیگری مانند مصرف زیاد قند، مصرف دخانیات و قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث تشدید کاهش آن می شود. اگر خودمان اقدام به حفظ کلاژن و جایگزینی آن نکنیم علاوه بر پوستمان، ناخن ها، دندان ها، غضروف ها و حتی روده ها نیز ضعیف و آسیب پذیر می شوند.

نقش کلاژن ساز قوی تالگو پاریس بر سلامت پوست، مو و ناخن

کرم کلاژن بخش بسیار بزرگی از سطح پوست، مو و ناخن را تشکیل میدهد و تاثیر ویژه بر آنها دارد:

موها: باعث افزایش پروتئین های سازنده مو می گردد و کمک می کند علاوه بر رطوبت رسانی به ریشه موها از خشکی، شکنندگی و ریزش موها جلوگیری می کند.

ناخن: باعث انعطاف پذیری، رفع شکنندگی در ناخن ها می شود.

پوست: باعث قوام و انعطاف پذیری پوست می شود همچنین باعث می شود که شما پوست جوان داشته باشید و به رفع چروک های پوست کمک می کند

برنامه کلاژن تالگو پاریس برای سنین بالای 25 سال

همان طور که می دانیم تمامی محصولات الگو از دل دریا بدست می آید. تالگو پاریس کلاژن را از پوست ماهی و یک نوع جلبک قرمز استخراج می کند که باعث تحریک فیبروبلاست ها که مسئول تولید کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در بدن می شود که برای درمان خطوط کم عمق و دهیدراته پوست استفاده می شود. مراقبت صحیح روزانه از پوست و استفاده از محصولات مراقبتی پوست نقش مهمی در حفظ زیبایی و جوانی پوست شما دارد.

14

کلاژن و فواید آن برای پوست صورت

برنامه هیالورونیک بالای 30 سال ضد چروک

هیالورونیک اسید چیست؟

هیالورونیک یک ترکیب طبیعی در پوست می باشد که در بافت های همبند و با غلظت بسیار بالا در عضلات بالای چشم و مفاصل یافت می شود. کمبود این ماده در بدن باعث خشکی چشم می گردد به همین دلیل در اشک های مصنوعی از ای ماده استفاده می کنند. همچنین از هیالورونیک اسید در برخی از بیماری ها و جراحی های زیبایی پوست نیز استفاده می شود. هیالورونیک اسید در آزمایشگاه ها نیز استخراج می شود و با علامت انحصاری HA یا هیالورونیک شناخته می شود

با افزایش سن ساخت اسید هیالورونیک در بدن کاهش می یابد و در سن 45 سالگی فقط نیمی از نیاز های بدن را تامین می کند و این امر باعث کاهش استحکام بدن و درخشش پوست می شود که ناشی از بین رفتن فیبرهای الاستین می شود و از طرف دیگر به دلیل کاهش رطوبت پوست علائم لاغری چروک های عمیق در چهره می شود.

چگونگی عملکرد اسید هیالورونیک تالگو در بدن‌

کرم هیالورونیک اسید می تواند هر یک از عملکردهای زیر را داشته باشد:

  • حفظ رطوبت و انعطاف پذیری پوست بدن
  • حفظ کلاژن پوست
  • محافظت از چشم در برابر آسیب و بیماری های چشمی
  • جلوگیری از روند پیری پوست
  • آنتی اکسیدان قوی
  • فعالیت ضد باکتری و ضد التهابی در برابر آسیب ها
  • محافظت از مفاصل و بافت های همبند
  • ترمیم و بهبود سوختگی و عارضه های پوستی

15

تاثیر استفاده از کرم هیالورونیک اسید برای صورت

سخن پایانی

موسسه تالگو پاریس برگزار کننده تخصصی ترین آموزش مراقبت های زیبایی پوست (skin care) به روش تالگو فرانسه با ارائه دیپلم بین المللی می باشد. همچنین علاوه بر اینکه می توانید تمام محصولات ضد آفتاب، انواع پاک کننده ها، لایه بردار، انواع محصولات آبرسان و ... را از تالگو فرانسه خریداری کنید، می توانید در دوره های آموزشی آموزشگاه پوست زیبایی تالگو نیز شرکت کنید.