۰ نفر

پیشنهادهای جذاب برای فضای اداری در سال ۲۰۲۱

۱ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۱۶
کد خبر: 491764
پیشنهادهای جذاب برای فضای اداری در سال ۲۰۲۱

بسیاری از افراد به فکر شروع کسب و کاری جدید تا قبل از سال جدید بوده و علاوه بر آن این افراد به دنبال دکوراسیونی متفاوت و جذاب برای محیط اداری خود هستند. همچنین ممکن است مدیر عامل های شرکت های دیگر که کسب و کاری دارند به فکر تغییر دکوراسیون اداری خود باشند اما دقیقا نمیدانند باید از کجا شروع کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در اینجا باید بگوییم جای نگرانی نیست زیرا کارشناسان ما در شرکت مبلمان اداری افن با ارائه این مقاله در نظر دارند تا کسانی که می خواهند کسب و کاری جدید راه بی اندازند و یا مدیرانی که به فکر تغییر دکوراسیون خود هستند را با ایده های جذاب محیط اداری در سال 2021 آشنا کنند.

مهمترین نکات جذاب فضای اداری در سال 2021

مهمترین نکات جذابی که در سال 2021 برای محیط های اداری باید نظر بگیریم، در کنار داشتن مبلمان اداری استاندارد و ارگونومیک، می توانید ایده های جدیدتری را برای دکوراسیون داخلی محیط اداری استفاده کنید. یکی از این موارد استفاده از گل های طبیعی و زیبا برای شرکت است. بهترین و زیباترین گلدان های خانگی و ساختمانی را انتخاب کرده و برای فضای اداری خود استفاده کنید.

پر کردن فضای اداری می تواند سر و صداهای ممکن در محیط را کاهش داده و باعث افزایش تمرکز کارمندان می شود. یکی دیگر از عناصری که می توانید در فضای اداری خود به کار ببرید، استفاده از تابلوهای مختلف به خصوص تابلوهایی که در راستای تبلیغات کسب و کارتان باشد، است.

موردی که همواره به آن توجه شده و نباید از آن غافل شوید، هماهنگ و ست بودن رنگ دکوراسیون داخلی با مبلمان اداری که استفاده می کنید می باشد. بهتر است از رنگ هایی جذاب و پویا که راندمان کارمندان را افزایش داده و علاوه بر اون باعث جذب مشتری خواهد شد، استفاده کنید.

16

استفاده از عناصر جذاب در فضای اداری در سال 2021

ایجاد حریم شخصی برای فضای اداری را هرگز فراموش نکنید. می توانید با استفاده از قفسه های بایگانی و یا برخی مبلمان ها کار جداسازی حریم شخصی را انجام دهید، البته بی نظمی در یک دفتر کار می تواند باعث آزردگی کارکنان و دیگر افراد حاضر در آنجا باشد. پس سعی کنید با اجرای مواردی از قبیل:

  • به کار گرفتن از ارتباط بی سیم
  • ذخیره سازی اطلاعات به صورت سیستمی
  • استفاده از ابزارهای لازم در حداقل ترین میزان
  • کمک گرفتن از یک طراح دکوراسیون
  • استفاده از رنگ های ملایم

و... همچنان یک محل کار ایده آلی را فراهم سازید. از دیگر موارد مهم در طراحی فضای اداری در سال 2021 می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کنیم:

  • ایجاد فضای گروهی و مشترک برای مشارکت و همکاری بیشتر کارمندان با یکدیگر و ایجاد حس همدلی و صمیمت و همینطور افزایش راندمان کاری کارمندان.
  • فراهم کردن نوری مناسب در محیط اداری
  • ایجاد تهویه ای مناسب در شرکت
  • هارمونی رنگ ها با یکدیگر

پیشنهاد جذاب برای عایق صوتی در سال 2021

شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده باشد که چطور می توان عایق صوتی مناسب در محیط های اداری، به خصوص محیط های بزرگ که فاقد اتاق یا فضای مجزا هستند، ایجاد کرد؟

استفاده از پارتیشن اداری عایق صوتی مناسب برای فضاهای مختلف به خصوص محیط اداری می باشد. پارتیشن های اداری برای جداسازی موقت در فضاهای اداری هستند. اجرای پارتیشن به عنوان یکی از مهم ترین بخش های خرید مبلمان اداری به زیبایی فضای داخلی ساختمان کمک زیادی می‌کنند. انواع پارتیشن اداری به صورت پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با متریال مختلفی چون پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف (MDF) تولید می شوند. به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن قیمت پارتیشن اداری متفاوت و متنوع است ولی نصب پارتیشن به خصوص پارتیشن اداری شیشه ای می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد.

در محیط های اداری، قسمت هایی که فعالیت مشخصی در آن انجام می گیرد، با نصب پارتیشن های ام دی اف و شیشه ای از یکدیگر جدا می شوند. پارتیشن ها می توانند در حالت هایی به صورت یکسره عمل کنند و دو دیوار روبروی هم را به یکدیگر متصل کنند. در این حالت، یک فضا به طور کامل به وسیله تقسیم کننده جدا می شود و حالت مستقلی به خود می گیرد. بدیهی است که وجود باز شویی مانند در، برای رفت و آمد نیاز است.

17

استفاده از پارتیشن اداری مناسب برای جداسازی فضاسازی

فواید استفاده از پارتیشن شیشه ای یا فریم لس در محیط اداری

ممکن است برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده باشد با وجود استفاده از پارتیشن در فضای اداری چگونه می توان از عناصر دیگر مانند نور مناسب و فضای گروهی و صمیمی استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال هم باید بگوییم جای نگرانی نیست. اگر در محیط اداری خود به دنبال آن هستید که چند عنصر انتقال نور، زیبایی و همینطور طراحی مدرن و مینیمال را همزمان باهم داشته باشید و علاوه بر آن به دنبال این هستید که علاوه بر داشتن حریم خصوصی از محیطی باز و دلباز بهره ببرید، بهترین راه پارتیشن بندی و همینطور استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس را به شما پیشنهاد می دهیم.

پارتیشن شیشه ای به دلیل ویژگی هایی که دارد به خوبی می توانند نور را در فضا پخش کند. درست است استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضا استفاده شده و موجب می شود فضاها از هم تفکیک شوند، اما بخاطر استفاده از پارتیشن تمام شیشه، به هنگام نصب پارتیشن شیشه ای فضا کوچک به نظر نخواهد آمد.

از پارتیشن شیشه ای اداری بیشتر در فضاهای لوکس و مدرن اداری بسیار استفاده می شود و بیشترین استفاده ای که از پارتیشن شیشه ای می شود در قسمت کنفرانس و مدیریت می باشد.

18

استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس جهت ایجاد فضای باز با نور مناسب

سخن پایانی

رعایت هر یک از مواردی که برای داشتن فضای اداری جذاب در سال 2021 به آن اشاره کردیم، موجب خواهد شد تا محیط کاری جذاب و کارآمدی داشته باشید. همچنین با داشتن هر یک از عناصر نام برده شده متوجه افزایش راندمان کاری کارمندان خواهید شد. با مراجعه به وب سایت آفن شما عزیزان می توانید برای خرید انواع مبلمان اداری به خصوص خرید انواع (پارتیشن اداری آفن (www.afn-furniture.com)) با قیمت و کیفیت مناسب اقدام کنید.

آفن به عنوان برند مبلمان اداری گروه صنعتی آذران فضانما، یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه مبلمـان اداری و طراحی داخـلی است که با بهره مندی از تیم هـای متخصص و خلاق، ایده هایی متمایز با آنچه تا کنون تجربه کرده اید و دستاوردهایی متنوع در حوزه مبلمان اداری و طراحی فضاهای داخلی مطابق با خواسته شما ارائه می نماید.