۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پیش بینی قیمت دلار (امروز ۲۴ آذر)

۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۳۹
کد خبر: 489880
پیش بینی قیمت دلار (امروز ۲۴ آذر)

دلار درحالیکه روز گذشته مجددا کانال ۲۶هزار تومان را فتح کرده بود، امروز با ۱۵۰تومان کاهش نسبت به دیروز با قیمت ۲۵۸۵۰تومان کار خود را در بازار آزاد شروع کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، صرافی‌ملی قیمت دلار را تا ۲۵۷۰۰تومان پایین آورده که پیش‌‌بینی می‌شود بازار ارز در روز‌های آینده هم با همین شیب کم در مدار نزولی باقی بماند. اواسط روز گذشته دلار با اندکی افزایش نسبت به صبح، مجددا وارد کانال ۲۶هزار تومان شد اما در شروع معاملات امروز مجددا تغییر جهت داد؛ صرافی‌ملی تا ساعت (۱۴:۰۰) امروز قیمت فروش این ارز پرطرفدار را تا ۲۵۷۰۰تومان پایین آورده و در بازار آزاد نیز نرخ دلار به ۲۵۸۵۰تومان رسیده، است و صرافی‌های رسمی هم قیمت دلار را در ۲۵۵۵۰تومان ثابت نگه داشته‌اند.

روز گذشته لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهور از موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح «اف ای تی اف» در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد که باعث شد امروز بازار ارز به این سیگنال مثبت واکنش نشان دهد.

به گفته تحلیلگران بازار ارز، این موضوع یکی از عواملی است که می‌تواند در کاهش نرخ ارز تاثیر قابل توجهی داشته باشد؛ از طرفی همچنان تصور بهبود روابط ایران و آمریکا و کاهش تحریم‌ها علیه ایران با روی کار آمدن بایدن پابرجاست و از این منظر می‌توان به روند نزولی بازار ارز همچنان امیدوار بود.