۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

صف خرید بورس امروز ۳برابر فروش شد!

۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴
کد خبر: 489725
صف خرید بورس امروز ۳برابر فروش شد!

در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود سه هزار و ۲۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۱۹۵میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت از معملات بورس امروز، بیشترین تقاضا در صفوف خرید بوعلی، وپارس و وکبهمن به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی بوعلی سینا حدود ۷۱۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش گشان، فوکا و فاهواز در نوبت انتظار است.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

وضعیت بورس امروز

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۹۰۰میلیارد تومان (۵۸ درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۴۰میلیارد تومان (۷۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵۱نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۸نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف صنایع چوب خزر کاسپین  (چخزر) به ۱۹.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای بیش از ۸۹۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه « هتل و رستوران» با فشار فروش ۲۱۰میلیارد تومانی همراه است.  این جدول حدود ۵۰درصد از چهار هزار و ۲۵۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۷۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار و ۲۰میلیارد تومان خواهد رسید.

وضعیت بورس امروز