۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

صف خرید بورس امروز ۱.۷برابر فروش شد!

۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲
کد خبر: 489107
صف خرید بورس امروز ۱.۷برابر فروش شد!

در ساعت ۱۰ و ۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۵۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۹۰۷میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۶۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت از معاملات بورس امروز بیشترین تقاضا در صفوف خرید بوعلی، فولاد و وپارس به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی بوعلی سینا ۶۸۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش فوکا، گشان و انرژی۱ در نوبت انتظار است. ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۱۱۰میلیارد تومان (۴۶درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۷۵۰میلیارد تومان (۸۳درصد کل) می‌شود. همچنین حجم صف‌های خرید در ۷۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر) به ۲۴.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

بورس امروز

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۹۷۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۳۰میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با فشار فروش ۶۵میلیارد تومانی همراه است. این جدول حدود ۴۳ درصد از پنج هزار و ۴۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هشت هزار و ۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۸درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۳هزار و ۵۳۰میلیارد تومان خواهد رسید.

بورس امروز