۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام سایپا (جدید/ هفته اول آذر)

۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱
کد خبر: 484623
ثبت نام سایپا (جدید/ هفته اول آذر)

متقاضیان ثبت نام خودرو سایپا امروز می‌توانند در طرح پیش فروش این شرکت که از روز دوشنبه آغاز شده است، شرکت نمایند. جزییات بیشتر را در این خبر بخوانید؛

برای ثبت نام خودرو سایپا اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین، طرح جدید پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه آذرماه اعلام شد. در این طرح ۹خودرو تولیدی این شرکت از جمله تیبا، تیبا۲ و ساینا رینگ فولادی، شاهین، کوییک، کوییک.آر، سایپا ۱۵۱ و همچنین نیسان تک‌سوز و دوگانه‌سوز با لاستیک رادیال عرضه می‌شود.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

ثبت نام خودرو

ثبت نام خودرو سایپا

سود مشارکت در این طرح ۶درصد و سود انصراف، ۳درصد درنظر گرفته شده و موعد تحویل این خودروها نیز با احتساب قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد، هفته چهارم دی و بهمن سال آینده است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۴ دوشنبه سوم آذرماه، به‌مدت سه‌روز و به‌صورت شبانه‌روزی با مراجعه به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام خودرو و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

در این طرح نیز همچون طرح‌های قبلی، محدودیت‌های اعمال‌شده باهدف جلوگیری از واسطه‌گری و سودجویی و ایجاد فرصت مشارکت برای مصرف‌کنندگان واقعی برقرار خواهد بود.

زمان قرعه‌کشی و اعلام لیست منتخبان اصلی و رزرو طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا متعاقباً اعلام خواهد شد.