۰ نفر

فوری/ قیمت دلار تغییر جهت داد!

۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵
کد خبر: 483749
فوری/ قیمت دلار تغییر جهت داد!

در روزهای اخیر، روند حرکت قیمت دلار، کاهشی بوده است. اوایل آبان‌ماه نرخ دلار روند صعودی داشت و به بیش از ۳۰ هزار تومان رسید، اما از اواسط آبان سیر نزولی به خود گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، دلار امروز (یکشنبه دوم آذر ۹۹) در صرافی‌های بانکی با حدود ۳۰۰تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (شنبه) به نرخ ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان فروخته شد.

ساعت ۱۳و ۳۰ دقیقه امروز در جریان معاملات در صرافی‌های بانکی، قیمت خرید دلار ۲۴هزار و  ۶۵۰ تومان تعیین شد.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل، معادل ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار  و  ۵۰۰ تومان اعلام شد. قیمت شنبه هر اسکناس یورو در صرافی‌های بانکی برای فروش معادل ۲۹ هزار و ۹۸۸ تومان و قیمت خرید آن نیز ۲۹ هزار و ۷۶۸ تومان بود.

قیمت دلار در سامانه سنا

در سامانه سنا نیز در معاملات روز (شنبه) هر دلار با نرخ میانگین ۲۵هزار و ۲۹۲ تومان تومان معامله شد. نرخ خرید هر دلار در سامانه سنا نیز ۲۵ هزار و ۱۳۱ تومان قیمت خورد. علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی  دیروز حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۳۳۱ تومان و هر حواله دلار با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۵۷۰ تومان اعلام شد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.