۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پیش بینی قیمت طلا (آخر آبان)

۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵
کد خبر: 481863
پیش بینی قیمت طلا (آخر آبان)

مردم برای خرید و فروش طلا دست نگه داشتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند نزولی بازار طلا گفت: قیمت‌ طلا و سکه از روز گذشته وارد مدار کاهشی شده است که به نظر می‌رسد این روند ادامه‌دار باشد.

وی درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: با توجه به افت نرخ ارز و ریزش بهای انس جهانی، قیمت‌ها در بازار طلا از روز گذشته با کاهش همراه شد؛ ضمن اینکه حجم تقاضا برای خرید و فروش طلا و سکه نیز به شدت پایین آمده است .

او ادامه داد: در این شرایط که بازار دچار ریزش قیمت شده، مردم ریسک خرید و فروش را نمی‌پذیرند از همین رو فعلا نظاره‌گر هستند.

به گفته وی، با توجه به کاهش بهای انس و خبرهای مربوط به کشف واکسن کرونا که در بازارهای جهانی تاثیرگذار است، به نظر می‌رسد روند کاهش بازار طلا ادامه دار باشد .

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر درباره خرید و فروش آنلاین طلا تاکید کرد: با توجه به اینکه طی هفته‌های گذشته مشکلاتی مربوط به خریدهای آنلاین طلا و سکه به وجود آمده بود، توصیه می‌کنیم که مردم وارد این فضا نشوند چراکه ممکن است با مشکلات فنی و عیاری طلا و سکه مواجه شوند.

بذرافشان اضافه کرد: همچنین توصیه می‌شود که مردم به خرید طلای دست دوم نیز ورود نکنند و تاکید ما این است که مصنوعات طلا و سکه را از واحدهایی که دارای جواز اتحادیه هستند، تهیه کنند.