۰ نفر

معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات الجی و سامسونگ

۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸
کد خبر: 479653
معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات الجی و سامسونگ

یکی از هیجان انگیزترین کارها مخصوصاً برای بانوان، خرید لوازم خانگی است. وجود برندهای مختلف با محصولاتی شیک و جذاب، هیجان این خرید را چندین برابر می کند. اما از طرفی هم باعث می شود تا خریداران بیشتر سردرگم شوند. حتماً شما هم این سردرگمی را تجربه کرده اید. طبق تجربیاتی که افراد مختلف در زمینه خرید انواع لوازم خانگی کسب کرده اند علاوه بر زیبایی ظاهری باید به کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه و همچنین راندمان کاری آن نیز توجه نمود.

به جز این موارد، انتخاب لوازم خانگی از میان برندهای معروف و معتبر نیز می تواند کار را برای شما آسان تر کند. به منظور راهنمایی شما عزیزان، در این مقاله به بررسی لوازم خانگی و خدمات نمایندگی الجی و سامسونگ پرداخته ایم. شما می توانید به راحتی به این نمایندگی ها و همچنین نمایندگی تعمیرات سامسونگ و الجی دسترسی داشته باشید.

ل

معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات الجی

برند الجی جزو باسابقه ترین برندهای فعال در حوزه تولید و فروش لوازم خانگی می باشد. یکی از ویژگی های این برند، ارائه خدمات فروش و پس از فروش به خریداران محصولات این کمپانی است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به نمایندگی الجی در نقاط مختلف، از تمامی محصولات این برند دیدن کرده و آنها را با قیمت بسیار مناسب و به همراه کارت گارانتی، خریداری نمایید. افرادی که از محصولات و لوازم خانگی الجی در منزل استفاده می کنند به هنگام مواجهه با خرابی در این دستگاه ها می توانند از سرویس ها و خدماتی که در نمایندگی تعمیرات الجی ارائه می شود بهرمند شوند. نمایندگی تعمیرات، تمامی لوازم خانگی الجی را پوشش داده و آنها را به صورت تخصصی تعمیر می کند. از جمله لوازمی که در این مرکز تعمیر می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یخچال فریزر الجی

یکی از محصولاتی که در این نمایندگی، تعمیر می شود یخچال فریزرهای الجی می باشد. تکنسین های این مرکز با جدیدترین روش های تعمیر آشنا هستند و می توانند تعمیرات موتور، کندانسور، شارژ گاز یخچال و ... را در مدت زمان کمی انجام می دهند. تعمیرکاران این نمایندگی در همان روزی که مشتری نسبت به ثبت درخواست تعمیرات اقدام می کند در محل مشتری حاضر شده و تعمیرات را در منزل و در حضور مشتری انجام می دهند.

ماشین لباسشویی الجی

ماشین لباسشویی های الجی جزو بهترین ماشین های لباسشویی موجود در بازار هستند؛ اما با وجود این کیفیت بالا باز هم ممکن است ایراداتی در عملکرد آنها به وجود آید. در این موارد می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات الجی، این محصول را تعمیر کنید. تکنسین های این مجموعه به دلیل این که تمامی تجهیزات و قطعات مورد نیاز برای تعمیر و یا تعویض قطعات ماشین لباسشویی را به همراه دارند، عیب یابی و تعمیرات را به سرعت انجام خواهند داد. تعمیرکاران نمایندگی های مجاز که دارای تجربه کافی در این حوزه می باشند از تعویض قطعه معیوب در مرحله اول خودداری کرده و تمام تلاش خود را می کنند تا قطعه را تعمیر کنند. در صورتی که قطعه خراب قابلیت تعمیر نداشته یا تعمیر آن، صرفه اقتصادی ندارد آن را تعویض و از قطعات اورجینال به جای آنها استفاده می کند.

اجاق گاز الجی

تعمیر و تعویض ترموکوپل، فندک، سرشعله و ... در نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز الجی انجام می شود. علاوه بر خدماتی که در بخش های قبلی به آنها اشاره شد، تعمیرات با هزینه مناسب، تعمیر در مدت زمان کم و به صورت گارانتی شده نیز در این مراکز ارائه می شوند. خدماتی که تعمیرکاران این نمایندگی ارائه می کنند دارای ضمانت یک ساله می باشد. این موضوع به مشتریان اجازه می دهد تا در صورت بروز ایراد دوباره در قسمت تعمیر شده، تا یک سال آنها را به صورت رایگان تعمیر کنند.

لل

معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ

برند سامسونگ جزو برندهای معتبر کره ای است. این برند با تأسیس نمایندگی سامسونگ در ایران و فروش محصولات خود، توانسته به یکی از برندهای محبوب میان ایرانیان تبدیل شود. محصولاتی تولید شده در این برند در این نمایندگی ها به فروش رسیده و خریداران می توانند این محصولات را با قیمت مناسب و با اطمینان خاطر، خریداری کنند. کیفیت محصولات این برند، مثال زدنی است؛ اما ممکن است تحت شرایطی، این محصولات نیز خراب شده و آسیب ببینند. در این موارد به هیچ عنوان آنها را به دست تعمیرگاه های بی نام و نشان نسپارید. می توانید آنها را در نمایندگی های مجاز تعمیرات این برند تعمیر کرده و تحویل بگیرید. لوازمی که در این مراکز تعمیر می شوند به شرح زیر می باشند:

ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر موتور لباسشویی، رفع مشکلات آب گیری و تخلیه آب در لباسشویی، رفع قطعی برق در این دستگاه و ... به صورت تخصصی در این نمایندگی ها انجام می شود. نمایندگی تعمیرات سامسونگ تمامی خدمات و سرویس های خود را به صورت شفاف برای مشتریان توضیح داده و هزینه ها را به آنها اعلام می کند. از آن جایی که تعمیرات در این نمایندگی در محل و منزل، انجام می شود مشتریان بر نحوه عملکرد تکنسین ها نظارت دارند. همچنین می توانند تمامی سؤالات و ابهامات را در خصوص نگهداری و استفاده از این محصول را از وی بپرسند.

حتما بخوانید: بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی

ماشین ظرفشویی سامسونگ

در این نمایندگی تعمیراتی، ماشین ظرفشویی سامسونگ را در نهایت دقت و کیفیت تعمیر می کنند. تکنسین های این نمایندگی ها، در صورت تعمیر نشدن قطعات معیوب این دستگاه، از قطعات اصل و اورجینال استفاده کرده و آنها را تعویض می کنند. این امر از افت کیفیت کار دستگاه بعد از تعمیر، جلوگیری می کند. در پایان کار نیز به هنگام پرداخت هزینه ها، فاکتوری که در آن خدمات و تعداد قطعات تعمیر شده و تعویض شده لیست شده است به مشتری ارائه می کنند.

یخچال فریزر سامسونگ

یخچال فریزرهای سامسونگ از لوازم دیگری هستند که می توان تعمیرات آن را به دست نمایندگی تعمیرات سامسونگ سپرد. در این مراکز، تعمیرکار با تجهیزات کامل به منزل مشتری اعزام شده و تعمیرات را در مدت زمان کمی انجام می دهد. سپس دستگاه را تست کرده و از عملکرد صحیح آن مطمئن می شود. به این ترتیب مشتری می تواند بر کار وی نظارت نموده و از صحت تعمیرات اطمینان حاصل کند.

خرید بهترین محصولات لوازم خانگی

با توجه به مطالب عنوان شده در این مطلب، بهترین راه برای خرید محصولات برندهای معتبر، مراجعه به نمایندگی های فروش این برندها می باشد. خرید از نمایندگی سامسونگ و الجی به شما کمک می کند تا هم بتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات الجی و سامسونگ استفاده کنید و هم از قیمت های مناسب نمایندگی های فروش این برندها برخوردار شوید.