۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خرید طلا متوقف شد! (معاملات ظهر یکشنبه)

۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
کد خبر: 478192
خرید طلا متوقف شد! (معاملات ظهر یکشنبه)

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش تقاضا برای خرید طلا و سکه به رغم افت قیمت‌ها در بازار خبر داد و گفت: مردم همچنان منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند و برای خرید دست نگه‌ داشته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا توضیح داد: روز گذشته قیمت‌ها در بازار طلا با افت چشمگیری همراه شد اما در بازار امروز، این روند متاثر از اخبار سیاسی و اقتصادی و رشد جزیی نرخ ارز تغییر کرده و قیمت طلا و سکه اندکی افزایش یافته است.

او ادامه داد: این نوسان قیمت‌ مردم را بلاتکلیف کرده و با وجود اینکه بهای طلا و سکه نسبت به هفته قبل با کاهش قابل توجهی همراه بوده اما همچنان تقاضا برای خرید بسیار پایین است.

به گفته بذرافشان، روز گذشته سکه ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار تومانی هم مشتری نداشت چرا که زمزمه کاهش قیمت‌ها در بازار وجود دارد و مردم منتظر کاهش بیشتر هستند.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره آینده بازار پیش‌بینی کرد: جو بازار طلا کاهشی است و به نظر می‌رسد افت قیمت‌ها ادامه‌‌دار باشد؛ ضمن اینکه حباب سکه نیز نسبت به هفته گذشته حدود ۶۰۰هزار تومان کاهش یاقته و به یک میلیون تومان رسیده است.