۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

صف‌ فروش ۷هزار میلیاردی بورس تهران!

۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴
کد خبر: 477190
صف‌ فروش ۷هزار میلیاردی بورس تهران!

در ساعت ۹و ۳۰دقیقه از معاملات بورس تهران، جمع صف‌های خرید حدود ۶۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش شش هزار و ۷۷۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به شش هزار و ۱۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین، تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش دی، شپنا و وآیند به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک دی هزار و ۲۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید ولپارس، گدنا و قثابت در نوبت انتظار است.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

صف‌ فروش ۷هزار میلیاردی بورس تهران

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۹۰میلیارد تومان (۶۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر سه هزار میلیارد تومان (۴۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بانک دی به ۳.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار و ۹۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فرآورده‌های نفتی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۶۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با تقاضای خرید پنج میلیارد تومانی همراه است. این جدول حدود ۴۰ درصد از هفت هزار و ۴۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۶۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۴۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌ فروش ۷هزار میلیاردی بورس تهران