۰ نفر

قرعه کشی سایپا انجام شد + لینک اسامی برندگان

۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱
کد خبر: 475501
قرعه کشی سایپا انجام شد + لینک اسامی برندگان

مراسم قرعه‌کشی ۸ محصول فروش فوق‌العاده سایپا برگزار شد.

لینک نتایج قرعه‌کشی ثبت نام خودرو سایپا

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین، اسامی منتخبان مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه حدود ساعت 12 در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

قرعه کشی8 محصول سایپا شامل سایپا 151، دو مدل تیبا، ساینا، 3 مدل وانت نیسان و پادرا پلاس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد. در طرح فروش سایپا 724هزار و 684نفر شرکت کردند که 717هزار و 997نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 7هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد 7هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح 500دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار دستگاه تیبا2، 500دستگاه ساینا، هزار دستگاه سایپا 151، 300دستگاه نیسان تک سوز، 1800دستگاه نیسان تک سوز آپشنال، 1800دستگاه نیسان دوگانه سوز و 100دستگاه پادرا پلاس نیز عرضه می شود.

اسامی منتخب دومین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی حدود ساعت 12ظهر فردا (چهارشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای برای منتخبین طرح فروش فوق العاده پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منتخبان فرصت دارند که تا 72 ساعت بعد از اعلام نتایج نسبت به پرداخت کل وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، واریز وجه انجام دهند.