۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قرعه کشی ایران خودرو + اسامی برندگان

۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸
کد خبر: 475453
قرعه کشی ایران خودرو + اسامی برندگان

نتایج جدیدترین مرحله قرعه‌کشی محصولات شرکت ایران خودرو اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اسامی برندگان ثبت نام خودرو در فروش فوق‌العاده مرحله پنجم ایران خودرو و همچنین طرح پیش فروش یک ساله این شرکت اعلام و در سایت فروش اینترنتی آن قرار گرفت.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو اینجا کلیک کنید
(بدون فیلترشکن وارد شوید)

در دور جدید قرعه کشی ایران خودرو، 31هزار و 450متقاضی برای ثبت نام نهایی مشخص شدند. همچنین متقاضیان نهایی 9هزار و 450دستگاه فروش فوق العاده و 22هزار دستگاه پیش فروش یک ساله تعیین که نیمی از هر ظرفیت نیز به عنوان ذخیره انتخاب شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، منتخبان تا پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه تعیین شده در بخشنامه فروش اقدام کنند و در صورت واریز نکردن، نفرات لیست ذخیره جایگزین آنان خواهند شد.

مشخصات نفرات منتخب، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار گرفته است. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ در طرح فروش ایران خودرو در فروش فوق العاده، چهار محصول پارس بنزینی، پژو 206 صندوقدار، پژو 207 دستی هاچ بک و سمند ال.ایکس عرضه با موعد تحویل حداکثر 90 روز پیش فروش شد. در طرح پیش فروش 12ماهه نیز هشت محصول شامل پارس با موتور تی.یو.5، پارس بنزینی، پژو 206 تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو 207 دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس عرضه شد. زمان تحویل خودروها در این طرح تیر و مرداد 1400 تعیین شده است.