۰ نفر

دانلود فیلمهای جدید و دانلود فیلم رایگان خارجی در همراه مووی

۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۱
کد خبر: 469172
دانلود فیلمهای جدید و دانلود فیلم رایگان خارجی در همراه مووی

همراه مووی جزو آن دسته از رسانه های قدیمی است که از ابتدا به مشکلات حوزه دانلود فیلم واقف بوده و به جهت رفع آن ها اقدامات بسیار موثری را انجام داده است . این رسانه دارای آرشیو بسیار کاملی در زمینه های مختلف است و در اغلب ژانر ها دارای فیلم می باشد که این موضوع سبب گستردگی بیشتر این رسانه شده است .

 از طرفی دیگر همراه مووی برای هر فیلم توضیحات بسیار دقیقی از نام کارگردان و خلاصه داستان آن گرفته تا اسامی بازیگران را ذکر می کند و این به انتخاب دقیق تر کاربران کمک های شایانی می نماید از طرفی دیگر تصاویر فیلم و تیزر آن ها نیز در بیشتر توضیحات این رسانه جای می گیرد .

شما در همراه مووی میتوانید براحتی با انتخاب دسته یا ژانر های مورد علاقه خود ، فیلم درلخواهتون رو در کمترین زمان پپدا کنید .

چرا همراه مووی را انتخاب کنیم؟

- سرور های قدرتمند و پایدار لینک های دانلود فیلم با سرعت بالا و استفاده از 1/4 ترافیک مصرفی در شرکت مخابرات و همراه اول و دیگر سرویس ها نیم بها

- محتوای فیلم ها به دو صورت سانسور شده (تماشا با خیال راحت در کنار خانواده) و فیلم های زبان اصلی بدون سانسور (درک بهتر فیلمنامه)

- دسترسی به آرشیو بی نظیر و طبقه بندی شده هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی

- طراحی کاربر پسند و سبک ظاهر وب سایت با منو های آرشیو شده

- زیر نویس جداگانه و زیر نویس چسبیده ، دوبله فارسی و نسخه زبان اصلی فیلم ها در تمامی کیفیت ها

- آخرین و جدیدترین اخبار سینمای جهان و بخش نقد و بررسی تحلیل آثار سینمایی ایرانی و خارجی

- تماشای آنلاین فیلم و سریال ها به همراه تریلر و نقد و بررسی کامل فیلم

- نداشتن هیچگونه تبلیغات آزار دهنده در وب سایت

اگر علاقه مند به فیلم های بالییوود و هندی هستید ، بهترین انتخاب برای شما همراه مموی است که با آرشیو بسیار قوی از بازیگران مطرح هندی و فیلم های بسیار زیبایی از آنها منتظر شماست ، شما به راحتی میتوانید با مراجعه به دسته دانلود فیلم هندی فیلم مورد علاقه خود را پیدا کنید ....

دسته بندی فیلم ها بر اساس ژانر در همراه مووی :

فف

با این دسته بندی کامل و دقیق شما به راحتی میتوانید هر سبک فیلمی که دوست دارید را پیدا کنید  ، اگر علاقه مند به فیلم های اکشن ، فیلم های جنایی ،فیلم های وسترن ، فیلم جنگی ، فیلم های رزمی و .... هستید ، همان دسته رو انتخاب کنید و به راحتی فیلم مورد علاقه تون رو بصورت رایگان با لینک مستقیم دانلود کنید .

حرف پایانی :

همراه مموی بصورت رایگان با افتخار منتظر شما عزیزان است.