۰ نفر

دانلود فیلم و سریال خارجی + فیلم ایرانی پخش آنلاین رایگان در کاران فیلم

۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۰۰
کد خبر: 460039
دانلود فیلم و سریال خارجی + فیلم ایرانی پخش آنلاین رایگان در کاران فیلم

فیلم های ایرانی را می توان جزو بهترین محصولات و آثار سینمایی برای ایرانیان دانست که به دلیل نزدیکی با فرهنگ ایرانی به خوبی می توانند با مخاطبان خود ارتباط برقرار نمایند . اما در این بین دانلود فیلم های ایرانی مشکلات عدیده ای را برای این کاربران ایجاد کرده است. بیشتر مشکلاتی که در زمینه دانلود فیلم و آثار سینمایی وجود دارد مربوط به رسانه های این حوزه است . بسیاری از سایت ها نمی توانند آن گونه که شایسته است نیاز کاربران خود را بر طرف نمایند . کاران مووی جزو رسانه هایی است که توانسته به خوبی این نیاز کاربران را برطرف کند و رضایت حداکثری آن ها را جلب نماید لذا اگر شما هم به دنبال دانلود فیلم های ایرانی هستید بهتر است تا انتها این مقاله ما را دنبال کنید چرا که راهکار مناسبی به شما ارائه خواهیم کرد

01

چگونگی دانلود فیلم ایرانی در سریع ترین زمان

همانگونه که گفتیم بسیاری از مشکلات پیرامون دانلود فیلم های ایرانی مربوط به رسانه های این حوزه است . بسیاری از سایت های دانلود فیلم آرشیو بسیار اندکی دارند و تعداد فیلم های آنان در ژانر های مختلف بسیار اندک است از طرفی دیگر این سایت ها برای هر فیلم توضیحات بسیار کمی ذکر کرده اند که این موضوع گاهاً سبب انتخاب اشتباه کاربران می شود . برخی دیگر از این وبسایت ها کیفیت های مختلفی از یک فیلم را قرار نداده اند که این موضوع برای ایرانیان که عموماً با مشکل سرعت پایین اینترنت مواجه هستند که یک فاکتور بسیار منفی است .

آن دسته از سایت هایی که هیچ کدام از مشکلات بالا را ندارد حتما از تبلیغات آزار دهنده و به ویژه تبلیغات پاپ استفاده می نمایند . این امر نه تنها سبب اتلاف انرژی و زمان کاربران می شود بلکه  امکان دانلود فیلم را نیز برای کاربران دشوار تر می کند چرا که با هر کلیک چندین صفحه باز می شود که این برای بسیاری افراد آزار دهنده می باشد .

کاران مووی جزو آن دسته از رسانه های قدیمی است که از ابتدا به مشکلات حوزه دانلود فیلم واقف بوده و به جهت رفع آن ها اقدامات بسیار موثری را انجام داده است . این رسانه دارای آرشیو بسیار کاملی در زمینه های مختلف است و در اغلب ژانر ها دارای فیلم و سریال می باشد که این موضوع سبب گستردگی بیشتر این رسانه شده است . از طرفی دیگر کاران مووی برای هر فیلم توضیحات بسیار دقیقی از نام کارگردان و خلاصه داستان آن گرفته تا اسامی بازیگران را ذکر می کند و این به انتخاب دقیق تر کاربران کمک های شایانی می نماید از طرفی دیگر تصاویر فیلم و تیزر آن ها نیز در بیشتر توضیحات این رسانه جای می گیرد

02

کاران مووی برای سهولت در دانلود فیلم های ایرانی سعی کرده تا برای هر فیلم کیفیت های مختلفی را با حجم های گوناگون قرار دهد که این مورد سبب می شود کاربران با هر سرعتی اقدام به دانلود فیلم نمایند و این نشانه احترام این رسانه به کاربران خود می باشد . فاکتور دیگری که در این رسانه بسیار حائز اهمیت است عدم تبلیغات آزار دهنده در آن می باشد . کاران مووی هیچ گونه تبلیغات منفی و آزار دهنده ای را ارائه نمی دهد و این مورد سبب می شود تا کاربران در حین گردش در سایت  و یا دانلود فیلم از آن آسوده خاطر باشند .

دانلود سریال خارجی و فیلم خارجی با زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم های خارجی جزو آن دسته از محصولات سینمایی در ایران هستند که مخاطبان ویژه خود را دارند و تعداد زیادی از افراد این فیلم ها را بیشتر از سایر آثار می پسندند  اما این خواسته با مشکلاتی مواجه است . بسیاری از فیلم های خارجی دوبله فارسی ندارند و می بایست از زیر نویس کمک گرفت اما استفاده از زیر نویس نیز گاها مشکلات ویژه

03

خود را دارد . زیر نویس های اشتباه، ناهماهنگی زیر نویس با فیلم و... همگی از مواردی است که عاشقان این دسته از فیلم ها با آن مواجه هستند . دانلود فیلم خارجی با زیرنویس فارسی چسبیده راهکاری می باشد که برای رفع این دسته از مشکلات ایجاد شده است . زیر نویس های چسپیده هماهنگی کامل بین صدا و متن دارند و به همین سبب بین مخاطبان محبوبیت بسیار چشم گیری دارند . اما برای دانلود این دسته از فیلم ها نیز می بایست با همان مشکلات سایت های فیلم های ایرانی مواجه شد .

کاران مووی برای آنکه بتواند عاشقان فیلم های خارجی را هم راضی نماید سعی کرده تا علاوه بر تکمیل آرشیو خود در این زمینه ، فیلم های خارجی را هم با زیر نویس چسپیده و دقیق فارسی ارائه کند که این موضوع سبب برتری بارز این رسانه نسبت به سایرین شده است . اگر شما هم به دنبال دانلود فیلم خارجی با زیرنویس فارسی چسبیده می توانید هم اکنون به رسانه کاران مووی مراجعه نمایید.