۰ نفر

به مارکت پارتی، اسنپ مارکت خوش آمدید

۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۲
کد خبر: 459965
به مارکت پارتی، اسنپ مارکت خوش آمدید

سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت، تازه‌ترین جشنواره تخفیفات خود را آغاز کرده است و همه شما مشتریان عزیز هم به این مارکت پارتی دعوت هستید. این دوره از تخفیف‌های اسنپ مارکت روی کالاهای پرمصرف و محبوب شما تمرکز دارد.

به این ترتیب که ابتدا چندین محصول برای شما در گروه‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند. سپس، پنچ گروه از این کالاها بر اساس درصد محبوبیت بین مصرف کنندگان انتخاب شده و روی 80% از کالاهای موجود در این دسته‌بندی‌ها، تخفیف 50 درصدی اعمال می‌شود. در نتیجه، شما می‌توانید اکثر محصولات متعلق به هر دسته‌بندی را با نصف قیمت قبلی آن‌ها خریداری کنید. دسته‌بندی کالاهایی که باید طبق سلیقه مصرف کنندگان گزینش شوند، شامل موارد زیر هستند:

  • نوشیدنی‌ها
  • تنقلات
  • محصولات پروتئینی
  • دستمال و شوینده‌ها
  • چاشنی‌ها و افزودنی‌ها
  • لبنیات
  • کنسرو و غذای آماده
  • غذاهای منجمد

در رابطه با تخفیف‌های 50% کالاهای منتخب باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که علاوه بر محدودیت زمان خرید، تعداد سفارشات نیز محدود هستند، بدین معنی که شما نمی‌توانید محصولات دارای نخفیف نصف قیمت را به صورت عمده خریداری کنید، بلکه تعداد مشخصی از آن‌ها به سبد خریدتان اضافه می‌شود. پس بهتر است پیش از خرید این نکات را در نظر داشته باشید.   

زمان‌بندی تخفیف

قرار بر این است که تخفیف شگفت انگیز 50 درصدی اسنپ مارکت از 25 مرداد ماه، به مدت پنج روز متوالی (از شنبه تا چهارشنبه) و از ساعت 9 صبح تا 6 عصر ادامه داشته باشد. برای مشاهده تخفیف‌ها و اینکه بدانید هر روز کدام دسته‌بندی همراه با تخفیف 50% ارائه می‌شود، می‌توانید به صفحه اصلی وب‌سایت اسنپ مارکت و یا شبکه‌های اجتماعی این سوپرمارکت اینترنتی مراجعه کنید. 

خرید آنلاین از هایپراستار

سس

فروشگاه‌ زنجیره‌ای هایپر استار نامی مشهور و شناخته شده است و سالهاست که محصولات باکیفیت را با قیمت‌ مناسب به مصرف کنندگان عرصه می‌کند. با آغاز همکاری سوپر مارکت اینترنتی اسنپ مارکت و هایپراستار در سال 97، امکان خرید کالاهای سوپرمارکتی به صورت آنلاین برای مشتریان فراهم شد. با گذشت زمان، امکان خرید اینترنتی از اسنپ مارکت علاوه بر تهران، برای هموطنان سایر شهرهای کشور نیز فراهم شد. به طوری که هم‌اکنون، اسنپ مارکت فروش آنلاین کالاهای هایپراستا‌های تهران، کرج و اصفهان را بر عهده دارد.

در نتیجه این همکاری، مشتریان همیشگی و وفادار هایپر مارکت به جای خرید حضوری از هایپر استار، این امکان را پیدا کردند که تنها با نصب برنامه iOS یا اپلیکیشن اندروید اسنپ مارکت، کالاها و محصولات مورد نیازشان را به صورت آنلاین و با گوشی‌های هوشمندشان خریداری کرده و در مدت زمانی کوتاه درب منزل خود تحویل بگیرند.

 یک نکته مهم در مورد خرید آنلاین از اسنپ مارکت این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، کالاها پیش از ارسال و تحویل به مشتری، با رعایت اصول بهداشتی، ضدعفونی  و بسته‌بندی می‌شوند. بنابراین، کاربران می‌توانند نسبت به سلامت کالاها و همچنین عدم آلودگی آن‌ها اطمینان خاطر کامل داشته باشند.

وبلاگ اسنپ مارکت

وبلاگ اسنپ مارکت از جمله بخش‌های‌ جدیدی  است که اخیرا به وب‌سایت اسنپ مارکت اضافه شده است. این مجله اینترنتی به صورت روزانه، تازه‌ترین و به‌روزترین خبرها و مقالات مربوط به حوزه زیبایی، سلامت و فواید انواع خوراکی‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. با توجه به اینکه نوع رژیم غذایی و سبک زندگی افراد می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی کیفیت زندگی‌شان داشته باشد، مطالعه هر چه بیشتر در مورد خواص خوراکی‌ها و شناخت راهکارهای علمی برای بهبود سطح کیفی زندگی، می‌تواند تضمینی برای داشتن یک آینده‌ سالم و پرنشاط‌تر باشد. به همین خاطر، پیشنهاد ما این است که مطالب متنوع و مفید مجله اینترنتی اسنپ مارکت را از دست ندهید و هر روز منتظر مطالب جذاب و تازه این مجله باشید.

در آخر لازم به ذکر است که اگر برای اولین بار سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت را انتخاب می کنید، استفاده از کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت را فراموش نکنید.